Hop til indhold
Isenvad

Missbrazil pt i Horsens

Recommended Posts

Har lige aflagt denne skønhed et besøg. 

https://annoncelight.dk/showad/287899

Beklager Kan ik finde ud af at lave link 

Billederne passer 100%  og det er bestemt ikke løgn at det er xxl tits  aldrig har jeg da set så store.  Linse kesler go home.   

Helt igennem en dejlig tøs der tænker mere på dig end på sig selv.  

Kysser, krammer, cum i ansigtet,  mega godt blow og hun fornemmede klart at kuglerne mm også skulle ha en god tur. 

Kæmpe anbefaling herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre. Men jeg havde et par knæ lange snørre støvler med 

Elsker at se en kvinde med støvler 

Kommer lange støvler ikke snart på mode igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isenvad skrev, den 8.3.2022 at 18:17:

Nej desværre. Men jeg havde et par knæ lange snørre støvler med 

Elsker at se en kvinde med støvler 

Kommer lange støvler ikke snart på mode igen 

Fuldstændig enig med dig @Isenvad det er et lækkert syn når en kvinde har lange støvler på. Det er heldigvis på vej tilbage. Har set masser af lange støvler på “de civile” kvinder denne vinter og det lyder til det er kommet for at blive :-)

Fedt du også tager støvler med. Det gør jeg også. Gider ikke blive skuffet over at der er støvler på billederne men de så ikke har dem alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Fantastisk kvide, hun er min første fast gp . Og en af de første ikke thai jeg har prøvet. Sød, varm dejlig at snakke med. 
hedes bryster er ægte, og stor.dejlig at hun er kommet tilbage . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 23 timer siden:

Fuldstændig enig med dig @Isenvad det er et lækkert syn når en kvinde har lange støvler på. Det er heldigvis på vej tilbage. Har set masser af lange støvler på “de civile” kvinder denne vinter og det lyder til det er kommet for at blive :-)

Fedt du også tager støvler med. Det gør jeg også. Gider ikke blive skuffet over at der er støvler på billederne men de så ikke har dem alligevel.

Ja det bliver godt i by billedet igen med lange støvler.  Jeg håber de læderlook leggings så også når at blive så de kan kombineres. Sf. 

hvilke støvler med bringer du .

jeg håber engang at finde en rigtig hestepige med fuld rideudstyr  lange ridestøvler, ridebukser, hjem mm   Og så evt måtte kneppe hende i stalden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isenvad skrev, den 19.3.2022 at 18:11:

Ja det bliver godt i by billedet igen med lange støvler.  Jeg håber de læderlook leggings så også når at blive så de kan kombineres. Sf. 

hvilke støvler med bringer du .

jeg håber engang at finde en rigtig hestepige med fuld rideudstyr  lange ridestøvler, ridebukser, hjem mm   Og så evt måtte kneppe hende i stalden 

Jeg har et par lårlange skind/læderstøvler i str. 39 :-) . Det er som regel et ret lækkert syn, omend nogle af pigerne har lidt svært ved at gå elegant i de 10 cm hæle ;-)  

Hvis du finder hende i ridetøj og ægte læderridestøvler så siger du bare til. Hende vil jeg også gerne mødes med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, den 24.3.2022 at 00:33:

Jeg har et par lårlange skind/læderstøvler i str. 39 :-) . Det er som regel et ret lækkert syn, omend nogle af pigerne har lidt svært ved at gå elegant i de 10 cm hæle ;-)  

Hvis du finder hende i ridetøj og ægte læderridestøvler så siger du bare til. Hende vil jeg også gerne mødes med :-)

Hej 7400.  Så har jeg fundet hende 

Prøv at skriv til Dina G. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Hej

Lyder lækkert, er det hende der på billederne på annoncen nu? Og er hun ellers slank ud over at have store dejlige bryster?

Trænger lige lidt til at ælte rundt i et par gode naturlige bryster og en slank pige…. Det kan bare noget!

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...