Return of the Mack 52 Skrevet 21. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/305463 Nogen der kan bidrage her? En søgning på profil-id (305463) giver en del hits. Ingen af dem synes dog, ud fra beskrivelserne i de enkelte indlæg, at dreje sig om denne pige. Så det er vel en profil, der går på omgang. Har nogen mødt den aktuelle frøken? Billederne ægte og updaterede? Hvordan var oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. Februar, 2022 Er du klar over, din overskrift er næsten længere, end din forespørgsel. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 21. Februar, 2022 Return of the Mack skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/305463 Nogen der kan bidrage her? Ja din overskrift burde have været Sandra Aarhus, i stedet for, at du citerer hele annoncens overskrift. Prøv at se til højre, hvordan din overskrift spærrer for andre emner i "Nyeste Tråde" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yannick 37 Skrevet 21. Februar, 2022 Jeg vil være totalt klar til at tage en for holdet der for hun er da for lækker, hvis det altså er hende på billederne. Jeg prøvede at tekste hende, intet svar. Så jeg prøver at ringe lidt senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 21. Februar, 2022 AlfaN skrev, for 6 timer siden: Er du klar over, din overskrift er næsten længere, end din forespørgsel. Nej, men genial kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 21. Februar, 2022 Benjamin skrev, for 6 timer siden: Ja din overskrift burde have været Sandra Aarhus, i stedet for, at du citerer hele annoncens overskrift. Prøv at se til højre, hvordan din overskrift spærrer for andre emner i "Nyeste Tråde" Says who? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 21. Februar, 2022 Yannick skrev, for 5 timer siden: Jeg vil være totalt klar til at tage en for holdet der for hun er da for lækker, hvis det altså er hende på billederne. Jeg prøvede at tekste hende, intet svar. Så jeg prøver at ringe lidt senere. Det var bl.a. det jeg var interesseret i at vide om det er. Men måske er du snart "klogere" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 21. Februar, 2022 Return of the Mack skrev, for 1 time siden: Says who? Skriv pigenshttps://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ navn og by i overskriften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 22. Februar, 2022 Benjamin skrev, for 7 timer siden: Skriv pigenshttps://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ navn og by i overskriften Hvis man kan læse indenad, så fremgår det ret tydeligt af det du linker til, at der ikke er tale om et krav ("Det er som sagt ikke et krav, men et godt råd..."), men en optimering af mulighederne for, at nogen kan bidrage ("have større chance for at du får den respons du ønsker"). Mit opslag indeholder i øvrigt (også) begge dele (navn og by). Der er konstant kritik i snart den ene og snart den anden retning af de opslag der laves gående især (jeg ser bort fra de åbenlyse med mgl. link osv) på, hvad der fremgår af overskriften, uden det således er nødvendigt at klikke ind på selve opslaget. I dette tilfælde, hvor det var klart ud fra søgehistorikken, at profilen blev benyttet af forskellige piger, vurderede jeg, at det gav mest mening, at indsætte overskriften fra selve annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 22. Februar, 2022 Return of the Mack skrev, for 27 minutter siden: I dette tilfælde, hvor det var klart ud fra søgehistorikken, at profilen blev benyttet af forskellige piger, vurderede jeg, at det gav mest mening, at indsætte overskriften fra selve annoncen. Selvfølgelig er det kun dig, som har ret. Kæmpestore bombastiske overskrifter på flere linjer med hele overskriften fra annoncen er da det bedste, i stedet de for korte med navn og by. Desværre er det kun få, som har fattet det, hvis man ser på overskrifter i efterlysninger og anmeldelser. Lidt ironi kan da forekomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 22. Februar, 2022 Benjamin skrev, for 22 minutter siden: Selvfølgelig er det kun dig, som har ret. Kæmpestore bombastiske overskrifter på flere linjer med hele overskriften fra annoncen er da det bedste, i stedet de for korte med navn og by. Desværre er det kun få, som har fattet det, hvis man ser på overskrifter i efterlysninger og anmeldelser. Lidt ironi kan da forekomme. Det mener jeg ikke jeg skrev nogen steder. Jeg kommenterede din henvisning og begrundede hvorfor jeg havde gjort som jeg havde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 22. Februar, 2022 Fedt at bruge så meget tid på ikke at få oplysninger om pigen!!!!!!! er der nogen der har mødt hende ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 23. Februar, 2022 Er på vej derhen nu.. så skal jeg gerne give svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 23. Februar, 2022 Horus skrev, for 1 time siden: Er på vej derhen nu.. så skal jeg gerne give svar vi venter med tilbageholdt åndedræt....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 25. Februar, 2022 Jeg gik med uforrettet sag. Det umuligt hende på billederne. Der mindst 15-20 års forskel samt hun lugtede stærkt af røg. Hun blev meget vedblindende for jeg blev med bla gratis megafransk og anal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg