Guest Aarhuselsker Skrevet 13. September, 2013 I den sidste uges tid har jeg passeret ovenstående sted - ja passeret - kl 0715 om morgenen. Der er skisme et af de der bling-bang dyt båt dynamolygte thai skilte i vinduet OPEN . SÅ er nogen horney på det tidspunkt ( hvem er ikke det) og kan se stort på stangtraffikken, så der her muligheden. Måske har de bare glemt at slukke for skiltet aftenen før :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 13. September, 2013 Absolut en seriøs overvejelse værd??? Har jo nået den alder, hvor den er stivest om morgenen!!! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. September, 2013 Øv troede lige du havde besøgt en pige der. Da jeg selv besøger stedet af og til, senest Regitze, så ved jeg at de glemmer tit at få slukket det skilt og at de ikke har åbent om morgnen, man skal helt hen til klæderdøren for at se om det lille hvid og grønne åbent skilt sidder i døren. Jeg er selv blevet narret af det openskilt, så jeg ved at man ikke kan stole på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 13. September, 2013 I den sidste uges tid har jeg passeret ovenstående sted - ja passeret - kl 0715 om morgenen. Der er skisme et af de der bling-bang dyt båt dynamolygte thai skilte i vinduet OPEN . SÅ er nogen horney på det tidspunkt ( hvem er ikke det) og kan se stort på stangtraffikken, så der her muligheden. Måske har de bare glemt at slukke for skiltet aftenen før Det er lidt mærkeligt at flere steder ikke udnytter det potentiale, der ligger i at kunderne på vej til arbejde om morgenen har gode muligheder for at finde f.eks ½ time til lidt sjov. Senere på dagen, hvor de måske er undervejs i firmabil med logo, som de måske ikke vil skilte alt for meget med udfor de listige steder, og de måske skal redegøre for tidsplan mv. + evt. installeret GPS-Tracker, evt. være til rådighed på tlf. mv., kan det være lidt sværere at passe ind. Jeg har prøvet at komme tidligt til nogle af de døgnåbne steder tidligt om morgenen, men når sådan en søvndrukken pige endelig får lukket op, usminket og med uglet hår - så går man bare igen. Nej det skal være en morgenfrisk pige, der åbner døren inden man når at ringe på og siger "Hej - værsgo at komme indenfor" 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 Det er lidt mærkeligt at flere steder ikke udnytter det potentiale, der ligger i at kunderne på vej til arbejde om morgenen har gode muligheder for at finde f.eks ½ time til lidt sjov. Senere på dagen, hvor de måske er undervejs i firmabil med logo, som de måske ikke vil skilte alt for meget med udfor de listige steder, og de måske skal redegøre for tidsplan mv. + evt. installeret GPS-Tracker, evt. være til rådighed på tlf. mv., kan det være lidt sværere at passe ind. Jeg har prøvet at komme tidligt til nogle af de døgnåbne steder tidligt om morgenen, men når sådan en søvndrukken pige endelig får lukket op, usminket og med uglet hår - så går man bare igen. Nej det skal være en morgenfrisk pige, der åbner døren inden man når at ringe på og siger "Hej - værsgo at komme indenfor" Men kære hr jern, det lidt hårdt både at være vågen nat og dag . For mit vedkommen og sikkert flere, har vi jo åbent i 12 timer og hertil skal ligges, for mit vedkommen og sikker flere ,4 timers kørsel... Så mm man sover på stedet ,er det en meget laaaang dag... De gange jeg har prøvet morgen åben, har der ingen kommet, men jeg arbejder jo heller ikke lige på det beskrevet sted knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 13. September, 2013 Men kære hr jern, det lidt hårdt både at være vågen nat og dag . For mit vedkommen og sikkert flere, har vi jo åbent i 12 timer og hertil skal ligges, for mit vedkommen og sikker flere ,4 timers kørsel... Så mm man sover på stedet ,er det en meget laaaang dag... De gange jeg har prøvet morgen åben, har der ingen kommet, men jeg arbejder jo heller ikke lige på det beskrevet sted knus Line Jo, det er nok noget kunderne også skal vænne sig til og informeres om, at de også har den mulighed. Men med vagtskifte midt på dagen, tidlig lukning f.eks kl 2200, skulle der være mulighed for at få en god nats søvn, medmindre der står nogle ubehøvlede gæster udenfor og larmer :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg