Gæst Skrevet 13. September, 2013 I tråden om Alicia ( viewtopic.php?f=10&t=8509) har en erfaren broder som Onslow nogle betragtninger om den lille piges bryststørrelser. Emnet, bryster, er jo naturligvis meget interessant , og det med størrelser har altid undret mig. Netop Alicia ville jeg fra billedet også sige b, måske stor b, men aldrig-aldrig d. Hvis man kigger på udenlandske sites, f.x. tyske, forekommer de synlige størrelser også altid klart større end hvad angivet som skålstørrelser. I alt fald sammenlignet med danske angivelser. Er målene i DK mindre end i udlandet... , eller er danske tøser tilbøjelige til at overdrive egne atributter... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 13. September, 2013 Tøj størrelser er forskellige rundt omkring, så måske det samme er gældne med bh-størrelser? Ikke at jeg er en ekspert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 det er faktisk lidt sjovt det med størrelsen. for det er slet ikke størrelsen på selve babsen som afgør skålen. men der i mod bredten. så en lille babs kan sagtens have en stor skål.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. September, 2013 Måske ude på et sidespor, men jeg elsker store babser .. mmmmmmmmmmmmm bryster mmmmmmmmmmmmmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NillePrivat 1 Skrevet 14. September, 2013 ååhhh ja de kære størrelser... snakkede om det med manden sidst da vi var ude og shoppe undertøj.. Personligt ligger jeg lige imellem E og F skål.. MEN når jeg shopper undertøj så kan jeg være i størrelser lige fra en D helt op over F størrelser. så det er alt efter hvordan modellen falder ud.. (ellers kan i mænd jo selv vælge hvilken størrelse i vil have??? ) hehe.. ej spøg til side.. men tager jeg i en rigtig lingeributik og får målt barmen korrekt så ligger den lige i mellem E og F. så det er der flere piger der burde gør så de har den korrekte angivelse. men der kan jo snydes lidt med det at hvis du tager et nummer mindre i omkreds kan du tage et nummer større skål.. det er der også mange der gør fordi "de gerne vil have større barm" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg