Hop til indhold
Guest Aros

Bordel med danske piger i det indre København

Recommended Posts

Guest Aros

Cassiopeia er lukket, Romantica vist også (?), PG flyttet til Hellerup

Er der ingen bordeller mere i det indre København som har danske piger ? 

Og ja det skal være i det indre København, da jeg er på besøg i byen, og ikke har vildt meget ledig tid i kaldenderen og kommer med toget (dog ikke 4-toget :D ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

NOPE!.

Det er MEGA trist.:(

Valbypigerne, vigerslevvej i, ja, rigtig gættet, Valby med danske piger, er måske et godt bud/det bedste bud..?

http://www.valbypigerne.dk/vagtplan

Pigerne er dejlige og mere MILF end helt unge studiner (Efterhånden svært at finde. De danske unge piger får vel for meget i SU eller også skal forældrene vide hvad de laver 24/7, så dem er der D-E-S-V-Æ-R-R-E  ikke mange af på klinik efterhånden.

PG i Hellerup og Seductiongirls i Rødovre er de bedste bud efter Cassiopeia og Romantica på Østerbro er lukket og slukket mens Sexyclub i Gladsaxe hænger lidt i bremsen med vagtskemaer som ikke er påtegnet hver dag og ikke den store rotation mellem pigerne, som dog er dejlige (min favorit har dog længere ferie i øjeblikket).

Mange af de danske piger vil hellere have vagt ude midt i "Nowhere" mellem Ringsted og Sorø på mørke vinteraftener end midt i Storbyen.

Så en anden gang hvis du har timer til overs...Tag toget til landsbyen Fjenneslev og en taxa.:huh:

http://eventyrpigerne.dk/index.php

Ja, jeg forstår det heller ikke..

Godt jeg nåede at opleve de gode tider i København. Alting går tilbage med tiden og ingen vil tage ansvar og rette op på skævvridningen.

København.

Danmarks stolthed.

Hovedstaden.

er ikke hvad den

engang var.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Mange af de danske piger vil hellere have vagt ude midt i "Nowhere" mellem Ringsted og Sorø på mørke vinteraftener end midt i Storbyen.

Så en anden gang hvis du har timer til overs...Tag toget til landsbyen Fjenneslev og en taxa.:huh:

http://eventyrpigerne.dk/index.php

Ja, jeg forstår det heller ikke..

Kunne forestille mig, at derude på landet, er de besøgende mere seriøse, ikke bare nogen der lige kommer forbi for, at få lov til at kigge på pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Øv da. Sikke en trist udviklingen. Tidligere kunne jeg altid besøg Cassiopeia, Romantica eller PG i det indre København. 

Men ja det bliver privat-diskret/en pige fra AL så

Tak for respons

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Kunne forestille mig, at derude på landet, er de besøgende mere seriøse, ikke bare nogen der lige kommer forbi for, at få lov til at kigge på pigen.

Hent sikkert.

Også hvad jeg har hørt om stedet. Mange booker flere dage i forvejen og/eller kører gerne XX kilometer, trods dyr benzinpris og koldstart på bilen, for at opleve hede stunder, men alligevel vildt nok at en villa (som også må koste en del at opvarme?) og langt væk fra alfavej samt bus og tog, tiltrækker flotte, modelpiger i deres bedste alder, mens lokaler i Hovedstaden må dreje nøglen..

Grrr....

Kom nu ind i kampen, København!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke helt forkert. Skal selvfølgelig ikke kunne tale for alle, men de kvinder jeg kender personligt fra gamle dage der er i det miljø har ofte søgt til Fyn eller Jylland for at arbejde på bordel. En enkelt var en periode et sted i Hvidovre eller sådan noget, men søgte hurtigt væk. Jeg tror også at de unge piger har nemmere ved sugardating osv. Kunne forestille mig de føler det ikke er prostitution på samme måde.

Redigeret af Cowboytoasten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, for 10 minutter siden:

Det er ikke helt forkert. Skal selvfølgelig ikke kunne tale for alle, men de kvinder jeg kender personligt fra gamle dage der er i det miljø har ofte søgt til Fyn eller Jylland for at arbejde på bordel. Jeg tror også at de unge piger har nemmere ved sugardating osv.

Hvad tænker deres forældre ikke om dette?

Anyway..Det er vel også et sidespor de unge piger er ude på så..

Og vel også en højere pris at betale til pigen end priserne for 30 min. på et lysthus.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Hvad tænker deres forældre ikke om dette?

Anyway..Det er vel også et sidespor de unge piger er ude på så..

Og vel også en højere pris at betale til pigen end priserne for 30 min. på et lysthus.

Forældrene ved da ikke noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Konkurrencen er benhård i København.. Mange østpiger opholder sig der.. Mænderne på landet har færrere valgmuligheder, dermed er klientellet størrere, og turen kan bedre betale sig..

Øv.

Kan politiet og eller arbejdstilsynet ikke gøre deres arbejde og sende nogle af østpigerne ud af landet så danske piger kan komme på banen...?

Godt være konkurrencen er hård, men priserne på PG, Sexyclub, Seductiongirls er vel de samme som i Fjenneslev og andre steder i landet.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Øv.

Kan politiet og eller arbejdstilsynet ikke gøre deres arbejde og sende nogle af østpigerne ud af landet så danske piger kan komme på banen...?

Godt være konkurrencen er hård, men priserne på PG, Sexyclub, Seductiongirls er vel de samme som i Fjenneslev og andre steder i landet.

Sådan fungerer tingene ikke lige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aros skrev, for 9 timer siden:

Øv da. Sikke en trist udviklingen. Tidligere kunne jeg altid besøg Cassiopeia, Romantica eller PG i det indre København. 

Men ja det bliver privat-diskret/en pige fra AL så

Tak for respons

Ja, det er en trist udvikling.

Nu var CS, Romantica og PG aldrig i indre København, de 2 førstnævnte var på indre Østerbro og PG på Frederiksberg. Hehe.

PG er 10-15 min i taxa fra CS, så afhænging af hvor meget tid du har, burde det ikke være helt uoverkommeligt. Men trafikken ud af byen kan være en bummer, på visse tidspunkter. Med det offentlige: under en halv time fra Kongens Nytorv - også i myldretiden.

Seductiongirls kan også anbefales, men det er helt ude i Røvovre, øh Rødovre, og tager længere tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, for 7 timer siden:

Ja, det er en trist udvikling.

Nu var CS, Romantica og PG aldrig i indre København, de 2 førstnævnte var på indre Østerbro og PG på Frederiksberg. Hehe.

PG er 10-15 min i taxa fra CS, så afhænging af hvor meget tid du har, burde det ikke være helt uoverkommeligt. Men trafikken ud af byen kan være en bummer, på visse tidspunkter. Med det offentlige: under en halv time fra Kongens Nytorv - også i myldretiden.

Seductiongirls kan også anbefales, men det er helt ude i Røvovre, øh Rødovre, og tager længere tid. 

Suk. Tror de andre fangede pointen om hvad jeg mente tvr om lokationen. Ved da godt at CS og Romantica lå en anelse væk fra det man præcis definerer som indre by og f.eks. Østervold som hører til indre by, og at de to steder er på Østerbro, men regnede ikke med, at det var nødvendigt at være så nøjeregnende, og det var det så heller ikke for andre. Men nok om det.

Jeg ved godt at jeg kan tage en taxa og hvor langt Hellerup er væk, men når tiden er knap, og man har ændrinder i indre by, Frederiksberg Østerbro og grænsen derimellem og bor der også, så kunne det jo være belejligt for mig om der var et bordel der også, man lige kunne slå ind omkring på vej hjem fra møder og inden aftale om spisning om aftnen. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aros skrev, for 36 minutter siden:

Suk. Tror de andre fangede pointen om hvad jeg mente tvr om lokationen. Ved da godt at CS og Romantica lå en anelse væk fra det man præcis definerer som indre by og f.eks. Østervold som hører til indre by, og at de to steder er på Østerbro, men regnede ikke med, at det var nødvendigt at være så nøjeregnende, og det var det så heller ikke for andre. Men nok om det.

Og deraf "hehe" tilsidst i sætningen. Jeg ved jo ikke hvor kendt du er i København (og omegn). Og ingen grund til dit "suk"..... jeg prøvede jo bare at være hjælpsom

Aros skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved godt at jeg kan tage en taxa og hvor langt Hellerup er væk, men når tiden er knap, og man har ændrinder i indre by Østerbro og grænsen derimellem så kunne det jo være belejligt for mig om der var et bordel der også, man lige kunne slå ind omkring på vej hjem fra møder og inden aftale om spisning om aftnen.

Cool. Og igen, prøver jo bare at være hjælpsom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...