Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 Hej, søger mænd til enten gb eller dogging med pige. Har pigen mangler flere der kan tage hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 23. Februar, 2022 Trucker skrev, for 2 minutter siden: Hej, søger mænd til enten gb eller dogging med pige. Har pigen mangler flere der kan tage hende. Kan du fortælle lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 23. Februar, 2022 lingo skrev, for 8 minutter siden: Kan du fortælle lidt mere? hvor og hvor er det vi mangler nogen oplysninger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 Det jeg kan fortælle er at hun er tændt på at prøve det. Der er ikke så meget planlagt indtil videre. Tænker 700 pr. Person. Så kan vi more os med hende. Tid og sted er heller ikke planlagt. Kommer lidt an på tilslutningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 Undskyld de manglende info, men vi ser lidt til om der idet hele taget er interessere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 23. Februar, 2022 Ville være rart at vide om du forestiller dig det skal foregå i Jylland, Fyn eller Sjælland? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 23. Februar, 2022 Hvis det er i trekants området så er jeg frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 Cuminyourface1979 skrev, 1 time siden: Ville være rart at vide om du forestiller dig det skal foregå i Jylland, Fyn eller Sjælland? Ja, selvfølgelig. Jylland ved Randers området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 23. Februar, 2022 Mange tak, og af den grund er jeg ude 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frank Laursen 2 Skrevet 23. Februar, 2022 Jeg kunne godt være klar om formiddagen mandag 28/2. Kunne det være noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 23. Februar, 2022 Trucker skrev, for 33 minutter siden: Ja, selvfølgelig. Jylland ved Randers området. Jeg er interesseret MEN det er altså ikke nok at skrive du “har pigen”! Hvad med en beskrivelse og/eller billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 23. Februar, 2022 Trucker skrev, for 51 minutter siden: Ja, selvfølgelig. Jylland ved Randers området. Jeg er interesseret, men vil naturligvis gerne vide lidt mere om pigen, og kan ikke på alle tider af dagen. Der er jo også et arbejde der skal passes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 23. Februar, 2022 Jeg er også interesseret, men vil naturligvis gerne vide mere om pigen. Info om tidspunkt, det skal jo kunne passe ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 Buttet pige pige. Ingen foto model. Men sød. Det vil blive om aftenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 23. Februar, 2022 700 pr, mand. kneppe hende få blow uden, sperme på hende. Er setup´et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Splinter 7 Skrevet 23. Februar, 2022 Altså jeg kunne også godt være på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 23. Februar, 2022 Er nok også på, kan vi få lidt mere info om pigen, er hun til Sex i alle indgange. Samt måske et par billeder. Evt med skjult hoved for diskretion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nskh 29 Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg er også frisk hvis dagen kan passes sammen med den øvrige kalender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 24. Februar, 2022 Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 24. Februar, 2022 Vi mangler en dato og hvad klokken det kommer til at forgå. og et billede for man kan sige at man vil deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 24. Februar, 2022 MisterX skrev, for 2 timer siden: Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS. Jaja ro på. Er nyt for både mig og pigen er arrangere dette. Men bare lad være at bruge mere tid på denne tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 24. Februar, 2022 Vi har ikke datoen endnu, skulle være sikke på tilslutning først. Dog er sikkert knep i alle huller, dig ingen sperm I mund. Setup bliver nok mere en dogging på raste toilet uden for Randers. Billeder kommer. Håber på forståelse og at kan bruge det til noget. På forhånd tak. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 24. Februar, 2022 Undskyld hvis jeg ikke får det hele med. Pigen er buttet først i tyverne. Hun vil tjene nogle penge, og vi får så til gengæld lov at bruge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg