Trucker 69 Skrevet 24. Februar, 2022 Til alle dem der har skrevet skal nok vende tilbage med tid og sted. Vi er 5-6 stykker på. Skal lige have samlet op. Så bær over med mig. Fortsat god dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg er også med - du kan bare skrive med info, når du er klar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslander 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg er også på hvis kalenderen kan gå op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 24. Februar, 2022 er det med eller uden gummi i fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. Februar, 2022 Trucker skrev, den 23.2.2022 at 16:02: Undskyld de manglende info, men vi ser lidt til om der idet hele taget er interessere. Tror du fordel kunne have valgt dato og sted inden du lavede opslaget. Du står med 5-6 interesserede, som måske ikke kan på den dag og tidspunkt du melder ud, og så er du jo ligevidt. En anden gang, så få lavet en ordentlig beskrivelse af pigen i dit opslag, som flere også har skrevet og gerne et billede. Skal jo ikke være af hendes ansigt, men bare sådan man kan se hendes figur. I øvrigt, så synes jeg, at det er lidt ærgerligt at læse, at du har fundet en pige, som umiddelbart virker så desperat for at tjene penge at hun vil deltage i dit set-up. Du skriver jo bare, at hun mangler penge og så kan man jo godt få den tanke, at et dogging arrangement på en rasteplads i Randers måske ikke lige var det der var højst på ønskelisten for hende. Når jeg læser med herinde, så virker det til, at der er en del piger, som faktisk tænder på dogging og GB og synes det er fedt at være en del af, og det er jo fedt. Kan dog godt blive i tvivl når jeg læser dine sparsomme kommentarer, om hende du kender blot forsøger, at tjene nogle nemme penge, eller hvad det er der foregår, men det må I jo selv stå til ansvar for. Nå, men pøj pøj med arrangement! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 25. Februar, 2022 Søren A skrev, for 1 time siden: Tror du fordel kunne have valgt dato og sted inden du lavede opslaget. Du står med 5-6 interesserede, som måske ikke kan på den dag og tidspunkt du melder ud, og så er du jo ligevidt. En anden gang, så få lavet en ordentlig beskrivelse af pigen i dit opslag, som flere også har skrevet og gerne et billede. Skal jo ikke være af hendes ansigt, men bare sådan man kan se hendes figur. I øvrigt, så synes jeg, at det er lidt ærgerligt at læse, at du har fundet en pige, som umiddelbart virker så desperat for at tjene penge at hun vil deltage i dit set-up. Du skriver jo bare, at hun mangler penge og så kan man jo godt få den tanke, at et dogging arrangement på en rasteplads i Randers måske ikke lige var det der var højst på ønskelisten for hende. Når jeg læser med herinde, så virker det til, at der er en del piger, som faktisk tænder på dogging og GB og synes det er fedt at være en del af, og det er jo fedt. Kan dog godt blive i tvivl når jeg læser dine sparsomme kommentarer, om hende du kender blot forsøger, at tjene nogle nemme penge, eller hvad det er der foregår, men det må I jo selv stå til ansvar for. Nå, men pøj pøj med arrangement! Ja i forlængelse - jeg er naturligvis også afhængig af, at jeg kan på det tidspunkt, der bliver meldt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 25. Februar, 2022 Hej tak for input m.m. Pigen har i en længere periode solgt ydelser for penge. Hun vil bare gerne prøve dette og tjene på det. Jeg har intet med hende at gøre ud over jeg tit har besøgt hende. Jeg tjener ikke nogte på det, og ønsker det heller ikke, ligeledes betaler jeg selv for at være med. Beklager de manglende ting som er påpeget. ja selvfølgelig skulle der have været flere ting og info fra start, men hey, vil bare kaste det på bordet og se om der vil være interesse. Og det var der, også mere end forventet. Næste gang bliver det bedre. Billeder kommer, det samme gør dato og sted. Vi arbejder på det. Så hav tålmodighed. Tak for forståelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 25. Februar, 2022 bogummisko skrev, for 15 timer siden: er det med eller uden gummi i fisse Uden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 25. Februar, 2022 Jeg er med, hvis dagen passer ind i kalenderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 26. Februar, 2022 Godt..jeg stopper tråden og frabeder mig mere respons. Der er så rigeligt der har vist positiv interesse og skrevet til mig. Jeg skriver tilbage til dem der er klar og kommer med. Og beklager til dem jeg har svaret sløvt til eller slet ikke svaret endnu. Men er overraskende blevet bombarderet med beskeder. Derfor vil jeg også gerne tråden får ro nu. Bemærk jeg prøver igen om noget tid og arrangere noget igen. Tak for nu og fortsat god weekenden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 177 Skrevet 26. Februar, 2022 Lyder rigtig spændende... Hvem har ikke lyst til at være med til at bruge en fræk ung pige godt og grundigt... Hvis du arrangere et GB med hende, hvor vi kan knalde hende godt og grundigt, i en seng, så er jeg KLAR... Jeg er sgu blevet for gammel til stående sex på en rasteplads... Ha ha... Hvis du ønsker hjælp til at arrangere eventet, så er du velkommen til at skrive til mig personligt her på EG, jeg har en del erfaring med at arrangere GB' s... Mvh Buttfreak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 26. Februar, 2022 Tak det vil være kærkommen med lidt hjælp tror jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 7. Marts, 2022 Trucker skrev, den 24.2.2022 at 09:29: Undskyld hvis jeg ikke får det hele med. Pigen er buttet først i tyverne. Hun vil tjene nogle penge, og vi får så til gengæld lov at bruge hende. Hej Trucker Tænker du, at det bliver til noget? Vejret er jo skønt til dogging i disse dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 8. Marts, 2022 Har været afholdt. Mange henvendelser, desværre kunne ikke alle være med. Vi ser om vi ikke kan afholde et mere. Men der vil blive slået nyt opslag op. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 9. Marts, 2022 Så håber vi der blev lovet en plads - som ikke fik det alligevel - at nogle der var heldig at deltage vil skive en anmeldelse her - så ved vi om der er sket i virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 9. Marts, 2022 Håber på plads til næste omgang. Var ellers tidligt ude med tilmelding til den 1 omgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 9. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, 1 time siden: Håber på plads til næste omgang. Var ellers tidligt ude med tilmelding til den 1 omgang Tror du selv på det er sket?? jeg var selv en af de første og skrev meget med Trucker - men han forsvandt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 9. Marts, 2022 Det kom da aldrig nogle billeder af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 120 Skrevet 11. Marts, 2022 Hvis det ellers passer ind i kalenderen - så er jeg også på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg