nuhok 178 Skrevet 13. September, 2013 Hej Jeg kom til at tænke på efter jeg havde skrevet min anmelde af et besøg som kan ses her www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=8516 hvilken ydelser primært bliver startet med? Jeg selv mener det må være fransk til manden efterfulgt fransk til kviden. Hvad siger i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. September, 2013 Personligt, synes jeg at man starter med lidt let berøring, efterfulgt er et par kys (hvis det ydes) og så lader man bare naturen gå sin gang. Jeg kan godt lide at gå ned før hende, så hun er sendt i den rigtige retning :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13843 Skrevet 13. September, 2013 Jeg har det i hvert fald sådan, at har jeg bestilt en hel ½ time, vil jeg gerne have lov til at styre slagets gang, nyde og udforske kvinden og bryder mig absolut ikke om at kvinden, ligesom overtager og straks forlanger at der skal kondom på drengen før man ligesom har hilst rigtigt på hinanden - Ok, der kan da være kvinder, der bare kan det der med at begynde at sutte m/uden kondom, før man får bukserne af og kigge frækt på en imens. Så ved man der er kemi og det nok skal blive godt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. September, 2013 Hos min vanlige sexformidler bestiller jeg aldrig under 1,5 time – rullestolen skal jo også lige stilles af vejen, savlekluden skiftes, og måske skal der nyt batteri i pacemakeren :lol: . Vi sidder til en begyndelse altid og snakker lidt, næsten som gode, gamle venner, og måske har jeg et glas godt med, således at vi er tunet helt ind på hinanden, inden begivenhederne tager fart. Oftest – men ikke altid – begynder vi med oralt til hende, for hun er meget responsiv, og jeg nyder virkelig de både synlige og hørlige reaktioner, jeg kan få frem hos hende. Undertiden kan vi også begynde med dén afslappende oliemassage til hende, som hun sætter så stor pris på – jeg er selv diplommassør – og vi når faktisk ret langt omkring, inden min tunge fristes til at ville noget andet og mere – hvilket den slipper rigtigt godt af sted med . Herefter er der en rigtig stor opmærksomhed på mig, og så ender det gerne i en fælles sejlads på boreplatformens vilde vover. Så er der GFE-tid med fortrolig snak, nus, kærtegn, afstressende stryg o.s.v. Virker boret stadig, er der her tid til nok en tur. Det er svært at beskrive et besøg hos hende helt nøjagtigt, da der også indgår en for mig helt uvurderlig psykisk faktor. Men af alle mine anmeldelser af besøg hos hende rammer den af 16.11.12 nok mest plet: viewtopic.php?f=10&t=2755 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 13. September, 2013 med Desserten, starter vi med kys og kram, jeg smider tøjet og går på opdagelse på denne dejlige kvindes krop. lidt efter lidt er det meste af tøjet taget af hende. Trusserne mangler. Hendes overkrop bliver intens nydt, for derefter at ende 15 cm. under navlen. trusserne, bliver masseret, og lirket tilside. Tungen begynder at udforske den nedre region, til begges fornøjelse.!!!! DEJLIGT!!! Og så går den dejlige "kamp" i gang. UH, hvor jeg nyder det.!!!! Dette er samtidig en opfordring til at besøge Desserten, I Ringe på Fyn Hun findes under Sexpiger. God og dejlig fornøjelse herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2013 Hos min vanlige sexformidler bestiller jeg aldrig under 1,5 time – rullestolen skal jo også lige stilles af vejen, savlekluden skiftes, og måske skal der nyt batteri i pacemakeren :lol: . Vi sidder altid og snakker lidt, næsten som gamle venner, og måske har jeg et glas godt med, således at vi er tunet helt ind på hinanden, inden begivenhederne tager fart. Oftest – men ikke altid – begynder vi med oralt til hende, for hun er meget responsiv, og jeg nyder virkelig de reaktioner, jeg kan få frem hos hende. Undertiden kan vi også begynde med en afslappende oliemassage til hende, som hun sætter så stor pris på, og vi når faktisk ret langt omkring, inden min tunge begynder at ville noget andet – og slipper godt af sted med det . Herefter er der en del opmærksomhed på mig, og så ender det gerne i en fælles sejlads på boreplatformens vilde vover. Så er der GFE-tid med fortrolig snak, nus, kærtegn, afstressende stryg o.s.v. Virker boret stadig, er der tid til nok en tur. Det er svært at beskrive, da der også indgår en for mig uvurderlig psykisk faktor, men jeg rammer nok mest plet med min anmeldelse af besøget 16.11.12: viewtopic.php?f=10&t=2755 Er pjattet med den humoristiske beskrivelse, godt den skønne darling er forsigtig og følsom, så den pacemaker ikke sætter ud knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg