Hop til indhold
Kanon1

Philine Pussygalores

Recommended Posts

Jeg efterlyste for nogen uger siden om nogen havde mødt Philine - der var ikke rigtigt nogen der bød ind med deres oplevelse. Jeg har længe haft lyst til at besøge Philine, men ikke kunnet får hul i min kalender til at besøge hende.

Det lykkedes i fredags at få en tid. Endelig! :-) 

Jeg ankom som første kunde og var der lidt før tid. Jeg bad om at få lov at vaske hænder. Det måtte jeg vente med da Philine var i bad. Jeg måtte derfor vente lidt, men det gør man jo gerne for at møde en lækker pige frisk fra badet. Da Philine kom ind til mig blev jeg straks tændt. Philine er i mine øjne mega lækker. Hun har et fantastisk smil der når langt op i de kønne øjne. Hun er meget charmerende og lige min type. Havde jeg mødt hende i byen ville jeg nok have hældt temmeligt meget Chardonnay på hende i et sikkert forgæves forsøg på at score hende :-)

Vi aftalte en halv time og hun smuttede ud med pengene. Kort efter kom hun igen og vi startede med at kysse og kæle lidt. Hun kysser fantastisk!! Jeg vidste allerede her at det ville blive en skøn halv time. Hun startede med at give mig kondom på og derefter sutte på min voksende begejstring. Det er hun sørme også god til! Da jeg var første besøgende tænkte jeg at det nok var bedst at varme Philine lidt op inden vi skulle knalde. Jeg dykkede ned og begyndte stille og roligt at slikke hende - dejlig flot fisse som smager dejligt. Hun vil ikke have finger og det er naturligvis OK. Hun lød til at nyde de franske gloser og hendes bryster reagerede også ret tydeligt. 
Vi kastede os over en skøn omgang sex i flere skønne stillinger og der er skøn lyd på uden det virker påtaget - FEDT!!

Som oftest med en ny pige er jeg nød til at afslutte med hånden - Philine var fræk og charmerende og hjalp med fræk tale og frække øjne.

Sum af summarum var den en fed halv time med en dejlig kvinde. Smuk fræk og lækker  - kommer jeg igen? Ja da….. allerede næste gang kalenderen passer med vagtplanen.

p.s. Beskrivelsen af Philine passer ret godt. Dog står der at hun ingen tatoveringer har, men jeg mener bestemt der var lidt uden at jeg på nogen måde fokuserede på den del. 

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse.

PG skriver at Philine "kun modtager skandinaviske gentlemen", så..

Har hun noget etnisk i årene ( vi er jo et blandet folkefærd efterhånden i Danmark) eller er hun blot etnisk dansk pige som ikke ønsker at møde mænd som ikke er/ser skandinaviske ud?

Flotte billeder i sort/hvid på hendes profil men også billeder som ikke siger så meget om pigen.

"Philine er en ung luksus godte på 29 år"...

Ud fra billederne alene ville jeg ikke skyde på det beskrevne 29 år....Nok nærmere - 9 år fra det tal.De virker lidt "computeragtige". Flotte. Bestemt men siger ikke så meget om pigen og er hun erfaren som 29 årig?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad årsagen til at der på Philines profil står at hun kun møder danske og skandinaviske mænd vil jeg ikke spekulere i. Der står også at hun ingen tatoveringer har! Man kan jo forhøre sig ;-)

m.h.t. Alder så er det nok 29 eller deromkring - tror bestemt ikke hun er yngre. Er hun en erfaren som 29 årig? hvordan skal jeg måle det? jeg havde ikke noget at klage over på den front :-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 23.2.2022 at 20:57:

Jeg efterlyste for nogen uger siden om nogen havde mødt Philine - der var ikke rigtigt nogen der bød ind med deres oplevelse. Jeg har længe haft lyst til at besøge Philine, men ikke kunnet får hul i min kalender til at besøge hende.

Det lykkedes i fredags at få en tid. Endelig! :-) 

Jeg ankom som første kunde og var der lidt før tid. Jeg bad om at få lov at vaske hænder. Det måtte jeg vente med da Philine var i bad. Jeg måtte derfor vente lidt, men det gør man jo gerne for at møde en lækker pige frisk fra badet. Da Philine kom ind til mig blev jeg straks tændt. Philine er i mine øjne mega lækker. Hun har et fantastisk smil der når langt op i de kønne øjne. Hun er meget charmerende og lige min type. Havde jeg mødt hende i byen ville jeg nok have hældt temmeligt meget Chardonnay på hende i et sikkert forgæves forsøg på at score hende :-)

Vi aftalte en halv time og hun smuttede ud med pengene. Kort efter kom hun igen og vi startede med at kysse og kæle lidt. Hun kysser fantastisk!! Jeg vidste allerede her at det ville blive en skøn halv time. Hun startede med at give mig kondom på og derefter sutte på min voksende begejstring. Det er hun sørme også god til! Da jeg var første besøgende tænkte jeg at det nok var bedst at varme Philine lidt op inden vi skulle knalde. Jeg dykkede ned og begyndte stille og roligt at slikke hende - dejlig flot fisse som smager dejligt. Hun vil ikke have finger og det er naturligvis OK. Hun lød til at nyde de franske gloser og hendes bryster reagerede også ret tydeligt. 
Vi kastede os over en skøn omgang sex i flere skønne stillinger og der er skøn lyd på uden det virker påtaget - FEDT!!

Som oftest med en ny pige er jeg nød til at afslutte med hånden - Philine var fræk og charmerende og hjalp med fræk tale og frække øjne.

Sum af summarum var den en fed halv time med en dejlig kvinde. Smuk fræk og lækker  - kommer jeg igen? Ja da….. allerede næste gang kalenderen passer med vagtplanen.

p.s. Beskrivelsen af Philine passer ret godt. Dog står der at hun ingen tatoveringer har, men jeg mener bestemt der var lidt uden at jeg på nogen måde fokuserede på den del. 

do you if she’s only available at PG ?

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

I guess that there is a word missing and your question is if I know if she is only working at PG - if so - no I don’t know if she is working there exclusively.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KapperL

Er Philine den gamle “Mercedes”? Som også var på Pussy Galores før i tiden? Pt. Kan jeg ikke se nogen af dem på vagtplanen :unsure:

-Kapper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mercedes var på vagt 1. juledag. Hvilket jeg desværre først opdagede 3 juledag. Så enten kører hun under 2 navne eller der er sket en fejl på kalenderen

Guest KapperL skrev, den 25.8.2022 at 13:56:

Er Philine den gamle “Mercedes”? Som også var på Pussy Galores før i tiden? Pt. Kan jeg ikke se nogen af dem på vagtplanen :unsure:

-Kapper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...