TorbenMadsen 284 Skrevet 24. Februar, 2022 https://sugardaters.com/us/profile/OLRBqnqBoq Har skrevet længe med hende dog mest korte beskeder. Men det bliver ikke rigtig til noget. Er der nogen der har haft mere held med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 5. Marts, 2022 Er der virkelig ingen der er lykkedes med en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 11. Juni, 2022 (edited) Kom du afsted? Redigeret 11. Juni, 2022 af Mr. Boost Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 28. Juni, 2022 Nogen som har været hos hende? Hun virker imødekommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 10. Juli, 2022 Jeg tror at hun er “jomfru” i det her spil Jeg skriver med hende om en aftale og hun skriver selv at hun ikke har nogen erfaring på sd. Men hun har store bryster, et frækt smil og er åben for mine ideer. Det skal nok blive godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 12. Juli, 2022 Jeg har opgivet hende. Hun lægger billeder op, hvos hun viser sine store bryster. Men hun læser og svarer ikke Så jeg tror bare hun er en halvgammel narrefisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juli, 2022 longdong skrev, for 21 timer siden: Jeg har opgivet hende. Hun lægger billeder op, hvos hun viser sine store bryster. Men hun læser og svarer ikke Så jeg tror bare hun er en halvgammel narrefisse Ja, halvgammel narrefisse på 45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 21. August, 2022 Hun er seriøs nok med har ikke så meget tid og er ustabil at skrive mef. Men pludlig en dag mødtes vi spontant 30 min efter første skriv... i min bil i vinter. Totalt liderlig med i mine øjne lidt overdimensionerede cilikone bryster. Enlig mor med dårlig økonomi men hun er også lidt en nymfoman. Er der andre der fik mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 6. Januar, 2023 Hun er ikke på sugardaters længere. Men jeg har stadig kontakt med hende på anden vis og hun er "aktiv". Så hvis nogen er intereseret i at møde hende så send mig en pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 11 Skrevet 7. Januar, 2023 MikkelRæv64 skrev, den 6.1.2023 at 10:45: Hun er ikke på sugardaters længere. Men jeg har stadig kontakt med hende på anden vis og hun er "aktiv". Så hvis nogen er intereseret i at møde hende så send mig en pb. Har du mail eller mobil på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulusSyd 65 Skrevet 18. Februar, 2023 Hun lyder da spændende hvor i landet befinder hun sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg