Johannes Dypperen 61 Skrevet 25. Februar, 2022 Er der nogen, der kan berette om besøg på Asian Star i Smallegade (Frb) for nylig? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 26. Februar, 2022 @Johannes Dypperen det er svært at læse dine tanker, har du et link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 26. Februar, 2022 (edited) lille_peter skrev, for 5 timer siden: @Johannes Dypperen det er svært at læse dine tanker, har du et link? Selvfølgelig kunne Johannes godt have suppleret med et link, men omvendt kunne du også have skrevet Asian Star på Google, og fået dette link som det første i stedet for at brokke dig i et svar. Hvis du så lige havde sat linket ind her i stedet, ville du også have hjulpet andre brødre, og Johannes ville få et vink med en vognstang om at han husker det en anden gang. Når du var i gang med at påpege Johannes små fejl, undrer det mig også at du ikke har opdaget at efterlysningen burde stå under “Efterlysninger Thaimassage…” Jeg har ikke selv erfaringer derfra, men her er linket: https://asian-star.dk Ha’ en dejlig weekend. Redigeret 26. Februar, 2022 af Ronaldo 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 26. Februar, 2022 (edited) Som de fleste nok kan se så var mit indlæg skrevet med et glimt i øjet @Ronaldo Jeg er ked af det gamle dreng - du får for lidt Det er forår og solen skinner op med humøret Redigeret 26. Februar, 2022 af lille_peter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 26. Februar, 2022 Ronaldo skrev, for 9 timer siden: Selvfølgelig kunne Johannes godt have suppleret med et link, men omvendt kunne du også have skrevet Asian Star på Google, og fået dette link som det første i stedet for at brokke dig i et svar. Hvis du så lige havde sat linket ind her i stedet, ville du også have hjulpet andre brødre, og Johannes ville få et vink med en vognstang om at han husker det en anden gang. Når du var i gang med at påpege Johannes små fejl, undrer det mig også at du ikke har opdaget at efterlysningen burde stå under “Efterlysninger Thaimassage…” Jeg har ikke selv erfaringer derfra, men her er linket: https://asian-star.dk Ha’ en dejlig weekend. Hold da op en gang brok. Hvis man vil have hjælp, så er det mindste, man kan gøre, det er da at vedlægge et link. Det udelukker tvivl, og er hjælp til selvhjælp. @Ronaldo man kan sagtens rapportere et indlæg til flytning, uden at det kan ses. Det gjorde jeg, helt uden at brokke mig. Håber at dit blodtryk er faldet, så du kan nyde en dejlig weekend. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. Februar, 2022 Benjamin skrev, for 5 timer siden: Hvis man vil have hjælp, så er det mindste, man kan gøre, det er da at vedlægge et link Vrøvl, hvad skal der bruges til? Har man været der, så er der ikke brug for noget link. For mig er det desværre en del år siden, så jeg kan ikke fortælle nyt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 26. Februar, 2022 Advarsel skrev, for 24 minutter siden: Vrøvl, hvad skal der bruges til? Har man været der, så er der ikke brug for noget link. For mig er det desværre en del år siden, så jeg kan ikke fortælle nyt Sikke da en gang vrøvl, et link udelukker tvivl, og er hjælp til selvhjælp. Spørger du f.eks. om en thaipige i Tåstrup, er der flere at vælge mellem. Flere af GP navnene er gengangere, dvs. at flere piger hedder det samme. F.eks. hvem har besøgt Mia? Har jeg besøgt Asian Star? Hmmm var det der, jeg var? At vedlægge et link, er god stil, på samme måde som at skrive navn og by i overskriften. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1438 Skrevet 27. Februar, 2022 Så har alle vist forstået at det er smart at sætte link ind. Nu tilbage til trådstarters efterlysning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 1. Marts, 2022 Tsk tsk.... Lad mig henvise til min avatar...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrFlint Skrevet 3. Marts, 2022 Johannes Dypperen skrev, den 25.2.2022 at 23:08: Er der nogen, der kan berette om besøg på Asian Star i Smallegade (Frb) for nylig? Var forbi men gik med uforrettet sag, da de kun tager kontanter. Droppede at gå til automat, da stedet virkede lidt corny på mig. De havde uniformer på og briksene lignede lidt himmelsenge. Tog der hen på anbefaling af en kammerat, der roste deres massage. Ret indiskret indgang lige overfor rådhuset i den del af smallegade, hvor der er liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 12. Marts, 2022 HrFlint skrev, den 3.3.2022 at 13:57: Var forbi men gik med uforrettet sag, da de kun tager kontanter. Droppede at gå til automat, da stedet virkede lidt corny på mig. De havde uniformer på og briksene lignede lidt himmelsenge. Tog der hen på anbefaling af en kammerat, der roste deres massage. Ret indiskret indgang lige overfor rådhuset i den del af smallegade, hvor der er liv. Hvilke uniformer? Sygeplejerske - politi, eller hvad?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg