Durty Jim 5 Skrevet 26. Februar, 2022 Hey alle GP elskere Jeg bliver nødt til at komme med dette emne ang GP Maria Luux , hun er det mest penge griske GP jeg ever har mødt, vi havde aftalt pr. Tlf jeg skulle komme på aftalt tid, da vi skulle drøfte mine ønsker som hun ikke annoncere med , jeg tænker okay og møder op, og får aftalt alt det vi skulle, og dernæst går vi i gang og har en rigtig rar omgang med alt hvad det indebære , da jeg var kommet en gang op i hende trækker hun mig ud og siger, hvis vi skal forsætte så skal jeg betale mere, da man ikke betaler pr time men ud fra hvor mange gange man vil komme inden i hende, og jeg tænker okay men det har du ikke sagt noget om, og ud fra dine annonce så er det på tid, og vi bliver lidt uvenner, da jeg føler mig totalt misinformeret, hun begynder og true mig med at fortælle min familie om mit besøg hos hende hvis jeg ikke betaler fuld pris, selvom vi ikke havde kørt tiden ud, jeg bliver faktisk bange og betaler , men kan klart ikke anbefale dette stykke menneske, men jeg føler jeg bliver nødt til at dele dette for fremtidige kunder , hun er jo ikke rigtig klog, virkelig en dårlig oplevelse jeg gerne vil være foruden. hun tænker kun på hvor meget hun kan tage folk i røven, hun pelser jo en totalt. vi har alle vores oplevelser, det her var min og tænker dette er rummet at dele det i. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 26. Februar, 2022 Durty Jim skrev, for 46 minutter siden: Jeg bliver nødt til at komme med dette emne ang GP Maria Luux. Hende her? https://annoncelight.dk/showad/309233 Del dette indlæg Link til indlæg
Mig_mig 2 Skrevet 27. Februar, 2022 Durty Jim skrev, for 16 timer siden: Hey alle GP elskere Jeg bliver nødt til at komme med dette emne ang GP Maria Luux , hun er det mest penge griske GP jeg ever har mødt, vi havde aftalt pr. Tlf jeg skulle komme på aftalt tid, da vi skulle drøfte mine ønsker som hun ikke annoncere med , jeg tænker okay og møder op, og får aftalt alt det vi skulle, og dernæst går vi i gang og har en rigtig rar omgang med alt hvad det indebære , da jeg var kommet en gang op i hende trækker hun mig ud og siger, hvis vi skal forsætte så skal jeg betale mere, da man ikke betaler pr time men ud fra hvor mange gange man vil komme inden i hende, og jeg tænker okay men det har du ikke sagt noget om, og ud fra dine annonce så er det på tid, og vi bliver lidt uvenner, da jeg føler mig totalt misinformeret, hun begynder og true mig med at fortælle min familie om mit besøg hos hende hvis jeg ikke betaler fuld pris, selvom vi ikke havde kørt tiden ud, jeg bliver faktisk bange og betaler , men kan klart ikke anbefale dette stykke menneske, men jeg føler jeg bliver nødt til at dele dette for fremtidige kunder , hun er jo ikke rigtig klog, virkelig en dårlig oplevelse jeg gerne vil være foruden. hun tænker kun på hvor meget hun kan tage folk i røven, hun pelser jo en totalt. vi har alle vores oplevelser, det her var min og tænker dette er rummet at dele det i. Bliver simpelthen nød til at kommentere denne åbenlyse falske anmeldelse!!! Jeg er gammel kunde af Maria i den bizarre del. Har fuldt med på sidelinjen herinde, men blev nød til at oprette mig for at kommentere. Jeg ved Maria Luux er på vej ud af branchen af personlige årsager, så det er da pudsigt at en helt nyoprettet profil ønsker at give Maria sådan en afsked! Det virker jo som et personlig angreb - det er sgu grimt! At Maria Luux kører med de priser hun gør, kan 100% forsvares. Har nogen lagt mærke til hvad der foregår rundt i verden. Alt stiger jo hvert år... mig orienteret har glædespiger kørt med de samme priser i næsten 5 år - så måske det snart var på sin plads at, de fik lønforhøjelse - ligesom alle andre i det danske samfund!!! 2 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 27. Februar, 2022 Citat hun begynder og true mig med at fortælle min familie om mit besøg hos hende Det er bare aldrig okay! Det at hun nævner det får alle alarmklokker til at ringe. Citat Har nogen lagt mærke til hvad der foregår rundt i verden. Alt stiger jo hvert år... mig orienteret har glædespiger kørt med de samme priser i næsten 5 år - så måske det snart var på sin plads at, de fik lønforhøjelse - ligesom alle andre i det danske samfund!!! Det handler overhovedet ikke om det. Der bliver ikke kommenteret på priserne. Dem skal hun da selvfølgelig sætte som hun har lyst til, men prisen i annoncen skal jo stemme overens med virkeligheden. Misinformation, skjulte tillæg og pludselige prisændringer er ensbetydende med en dårlig stemning. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 27. Februar, 2022 Mig_mig skrev, for 1 time siden: At Maria Luux kører med de priser hun gør, kan 100% forsvares. Det har jo ikke noget at gøre med priserne, men mere om hvad der er inkluderet i prisen. Nu har vi jo kun trådstarterens side af sagen, men jeg vil da også blive skuffet såfremt jeg bookede 1 time og have fået indtrykket af, at jeg så måtte komme 2 gange. Lidt træls så, at få af vide efter første omgang og kun 30 minutter inde i timen, at tiden afbrydes nu, da man kun må komme 1 gang, det er da ikke i orden uanset hvor meget eller hvor lidt 1 time koster. Del dette indlæg Link til indlæg
Durty Jim 5 Skrevet 27. Februar, 2022 Jeg ved ikke hvad der gik af hende, hun må jo gøre klart med hvad hun laver, og klarhed om priser/tider, jeg fik udtrykkeligt af vide hun kun annonceret med dominans, men hun var med på alt når bare vi aftalte det ansigt til ansigt, det var fint med mig, så længe alt var diskret, men fik bestemt indtryk af hun var meget uærlig og bare skulle have penge, men en aftale er vel en aftale, og det er totalt uetisk og true med ens privatliv, vi kommer jo af forskellige årsager, og jeg tænker også det er mærkeligt hun så ikke skriver alt hvad hun laver og tilbyder, det er vel ikke et problem for hende, men alt i alt så var det en meget dårlig oplevelse, knaldet var okay men mennesket bag var meget ubehageligt, æv siger jeg bare. Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 90 Skrevet 27. Februar, 2022 I gennem næsten 2 år har jeg besøgt Maria, og altid fået en god behandling og en oplevelse som har været udover hvad vi havde aftalt. At hun skulle have truet med at fortælle din familie om dit besøg har jeg svært ved at tro for netop GPer er så afhængig af gensidig diskretion det er hele grundlaget for deres forretning. At du skriver fra en netop oprettet profil ( og ikke din gamle profil) øger kun min mistanke om, at din hensigt er, at skade Mari Lux mest muligt uden at afsløre din gamle profil og den historie som du har der, men du gemmer dig bag en helt anonym profil. Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 27. Februar, 2022 LystTilSM skrev, 1 time siden: og ikke din gamle profil) Har han da en anden profil ? Del dette indlæg Link til indlæg