Guest N10Ah Skrevet 26. Februar, 2022 (edited) Brutus skrev, for 18 minutter siden: @N10Ah. Ja, føles altid voldsomt at blive mødt med en spand lort, når man i øvrigt har forsøgt at starte venligt og hjælpsomt. Derfor min kommentar om at EG ligner andre sociale medier. Glæd dig over alle de positive kommentarer, og glem/fortræng de negative. Tak fordi du gider. Jep det gør det, det er helt fair man ikke er enig med ens synspunkter, det er også helt fair at man ikke har haft en god oplevelse med pigen, men Så kan man vælge at gøre 2 ting. 1. man kan være glad på den der har skrevet anmeldelsens vegne at personen havde en god oplevelse med pigen 2 man kan lade være med at skrive noget negativt og holde det for sig selv, man behøvers faktisk ikke at være så negativ og det gavner intet. Du har helt ret, og jeg synes også dette er er socialt medie. man ser negativitet overalt på de sociale medier, på Facebook på instragram og over det hele og det nytter absolut nada. Jeg vil fokusere På det positive det gør jeg altid. Jeg siger mange tak og selv tak, du bidrager også med en masse godt herinde. Redigeret 26. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 26. Februar, 2022 Mon ikke også, at der er en del lukkede chatrooms, hvor brødre der, måske internt, deler med en snæver gruppe, som måske alle har samme sexuelle præferencer - Jeg ved det ikke, men det vel ikke helt utopi. Jeg ved, der findes piger, som er så populære, at de frabeder sig anmeldelser, da de har en fast kundekreds, som de kender og stoler på - ( hvilket vel også giver den bedste sex ), og lige netop det, går vel meget godt i tråd, med min tese om de lukkede rum ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Februar, 2022 Listelømmel skrev, for 38 minutter siden: Mon ikke også, at der er en del lukkede chatrooms, hvor brødre der, måske internt, deler med en snæver gruppe, som måske alle har samme sexuelle præferencer - Jeg ved det ikke, men det vel ikke helt utopi. Jeg ved, der findes piger, som er så populære, at de frabeder sig anmeldelser, da de har en fast kundekreds, som de kender og stoler på - ( hvilket vel også giver den bedste sex ), og lige netop det, går vel meget godt i tråd, med min tese om de lukkede rum ? Det kan jeg bekræfte. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 27. Februar, 2022 Jeg blev træt af admin's userøse karantæner og kigger derfor bare med..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 27. Februar, 2022 Søren A skrev, for 4 timer siden: Hvordan skal det egenligt forståes? Personligt har jeg ligeså stor glæde ved at læse de anmeldelser om besøg, der ikke har været noget at skrive hjem om. Så jeg synes da virkeligt at det er ærgerligt, såfremt du ikke vil skrive om de mindre gode besøg. Så er vi andre jo fri for at spilde vores tid på de samme piger, eller hvordan vi nu vil tolke din anmeldelse. @Søren A Det skal forstås helt bogstaveligt, jeg har ikke besøgt nogen GP. Meget længe. Det har flere personlige årsager. Jeg ville ønske jeg havde haft tiden og muligheden.(Brynhilde har været over mig, og skibet har taget tiden) Jeg er nok mere tilbageholdende med, at skrive en negativ anmeldelse. Forstået på den måde, der skal 2 til en tango, så er det kemien, vil jeg da ikke “hænge en GP ud” fordi vi ikke lige svinger sammen. Hvis jeg er løbet ind i en hustler eller bare dårlig service, ville jeg da skrive om det. Det er vel det vi har forummet til. Det er jo ingen grund til at andre også bliver snydt. BR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000SD 20 Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) Har personligt mistet lysten efter en “gammel” bruger på sitet begyndte at sprede falske rygter, af ting en SB skulle have sagt om en kunde (og insinurret det skulle være mig), der intet har med virkeligheden at gøre. Pga man takker nej tak på en pæn måde når man besøger en der har profil med 10 år gamle billeder, og 40 kg tungere end der var lagt op til. Men derudover også til dels pga. jeg har fundet en fast SB(*) jeg ses med eksklusivt som jeg snakker/skriver med dagligt og ses med flere dage om ugen, som snupper mit rådigheds beløb til sjov med andre. Hvis jeg vender tilbage med anmeldelser bliver det nok mest inden for thai stederne / udlandet, det er også der jeg personligt har haft de bedste interaktioner med andre her på sitet, og fået rigtig gode råd og vejledning både i posts og private beskeder som jeg er dybt taknemelig for, når jeg skal til Thailand første gang. *) Men det er et rigtigt SB forhold, hvor det ikke kun handler om sex, så chancen for en anmeldelse af hende herinde, er ikke eksisterende, hun har ingen interesse i bare at sælge sex for penge, eller at være sammen med en masse forskellige mænd. Vi er praktisk talt kærester på deltid, vi ses tit ugentligt til bare almindelig hygge med snak, netflix mens vi ligger og krammer, kysser, pussenusser, men selvfølgelig også sex en gang imellem. Har været sammen med mange 10/10’er GP og andre SB der var der for pengene/sex, så selvom min nuværende SB ikke er en 10’er, men en mere almindelig 7-8’er i andres øjne og hun er i slut 20’erne, er det bare noget helt andet at have sex med en man har et forhold/kemi med, det bedste sex jeg nogensinde har haft, også selvom hun er mere i til det alm. blide. Også derfor jeg har det lidt underligt med Sugarbabes forummet herinde, det egner sig ikke til anmeldelser, med mindre det er decidererede advarsler mod snyd og bedrag. Redigeret 27. Februar, 2022 af 8000SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) Barske Rødskæg skrev, for 5 timer siden: Jeg er nok mere tilbageholdende med, at skrive en negativ anmeldelse. Forstået på den måde, der skal 2 til en tango, så er det kemien, vil jeg da ikke “hænge en GP ud” fordi vi ikke lige svinger sammen. Hvis jeg er løbet ind i en hustler eller bare dårlig service, ville jeg da skrive om det. Det er vel det vi har forummet til. Det er jo ingen grund til at andre også bliver snydt. Er helt enig i det med 2 til en tango, kemi og ingen grund til at hænge en pige ud fordi man ikke lige svinger sammen. Det var også mere dem der fusker, som jeg og andre sikkert gerne vil høre om. Men det giver jo sig selv, at du ikke har mødt dem når du ingen har besøgt Redigeret 27. Februar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Februar, 2022 Søren A skrev, for 9 timer siden: Noget helt andet er, at trådene i hygge- og generelt får meget mere opmærksomhed efterhånden, og det er lidt som om, at når man laver en anmeldelse, så er der stort set ingen respons på det. Jeg skriver ikke, at brugerne nødvendig er ligeglade, men nogle gange kan det godt føles lidt sådan Jeg er helt enig med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) Jeg er en af dem der har skrevet flest anmeldelser herinde gennem tiden, vi er langt over 50. Men anmeldelserne herinde har alt for ofte mistet deres troværdighed. Både fra nye brugere men også mere etablerede brugere. Hvor begge kan have deres motiv til at forfatte anmeldelser der har en troværdighed på linje med pigens egen annonce. Og så er det næsten ikke at man orker at skrive en anmeldelse, specielt ikke når samme personer så har travlt med at være efter dem, der rent faktisk bare nævner nogle faktuelle forhold eller skriver deres egen oplevelse. Eller man orker ikke fordi kutymen er blevet sådan at anmeldelserne skal være som pigens annonce i troværdighed. Endelig har branchen udviklet sig sådan, at jeg personligt holder mig til de piger jeg kender, selvom det kan være svært, fordi der løbende er en udskiftning i det område jeg bor, hvor der stort set kun er thai og øst piger. Det giver også færre anmeldelser. Jeg holder mig personligt til de piger jeg kender, fordi jeg har erfaret at risikoen for at blive ledt i en dårlig oplevelse grundet utroværdige anmeldelser og utroværdige annoncer er blevet for stort. Redigeret 27. Februar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) N10Ah skrev, for 9 timer siden: Jep det gør det, det er helt fair man ikke er enig med ens synspunkter, det er også helt fair at man ikke har haft en god oplevelse med pigen, men Så kan man vælge at gøre 2 ting. 1. man kan være glad på den der har skrevet anmeldelsens vegne at personen havde en god oplevelse med pigen 2 man kan lade være med at skrive noget negativt og holde det for sig selv, man behøvers faktisk ikke at være så negativ og det gavner intet. Fair nok. Hvad så med dem der har haft en negativ oplevelse med en pige ? Mener du så også, at dem der har haft en positiv oplevelse med pigen ikke skal kommentere denne negative oplevelse/anmeldelse ? Eller gælder det kun der her haft negative oplevelser med pigen der skal holde mund og hvis ja, hvorfor ? Den modsatte sitation af der du beskriver forekommer jo også. Redigeret 27. Februar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 27. Februar, 2022 Igen en (måske) god ide. hvad med at der i anmeldelser kun kunne spørges ind til anmeldelsen, pris, pigen, sted, diskret, badeforhold mm, og ikke kommenteres på oplevelsen. ja inden der er nogen som RÅBER op om at man gerne må skrive hvis man har haft en dårlig oplevelse med pigen, kan jeg bare sige. Hvorfor har du ikke skrevet din egen anmeldelse af din oplevelse ? Det er åbenbart mange som ikke skriver om deres oplevelse, men gerne vil dele den når andre anmelder samme pige, hvorfor ? Hvis man vil dele sin oplevelse i andres anmeldelse, så kunne man bare skrive sin egen. Det vil også gøre det lidt nemmer at søge efter gode oplevelser, da man kun skal læse første indlæg i en tråd, for at få “hoved anmeldelsen” , og så kan læse resten af tråden for at få svar på evt spørgsmål, og det vil være nemt at søge på flere oplevelser af pigen, så er det bare op til en selv at sorter i hvad man tror/stoler på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 27. Februar, 2022 8000SD skrev, for 6 timer siden: Har personligt mistet lysten efter en “gammel” bruger på sitet begyndte at sprede falske rygter, af ting en SB skulle have sagt om en kunde (og insinurret det skulle være mig), der intet har med virkeligheden at gøre. Pga man takker nej tak på en pæn måde når man besøger en der har profil med 10 år gamle billeder, og 40 kg tungere end der var lagt op til. Trist men ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4511 Skrevet 27. Februar, 2022 Barske Rødskæg skrev, for 16 timer siden: Jeg fornemmer, at der kommer færre og færre nye brugbare anmeldelser. Er det et udtryk for meget lavere aktivitetsniveau, eller gider folk ikke skrive om det mere? Tak for en fin tråd. Jeg er enig i din iagttagelse omkring færre nye anmeldelser, men helt i bund er vi trods alt ikke. Synes, at det er meget i bølger, om der kommer mange eller knap så mange nye anmeldelser. I en anden tråd eller to tales der om, at februar er en stille måned for GP’erne, så det spiller nok også ind. Brutus skrev, for 14 timer siden: Det er nok almindeligt, at aktiviteten falder med tiden. Ja, skriveaktiviteten vil nok aftage med tiden. Særligt, hvis man har fundet sine favoritter og ikke synes, at man har nyt at skrive om hver gang, man har været på besøg. Eller fordi man som @Mr. Sensual skriver ikke er vild med at dele sin GP. Dette argument er jeg dog ikke selv fan af, for det er med til at lægge en begrænsning på pigens indtjening og dermed i sidste ende også hendes motivation for at komme tilbage til hendes “jagtmarker” igen. Det høres også af og til, at hvis man bliver stamgæst hos thaipigerne, kan der åbne sig nogle muligheder, som der ikke annonceres med, og som pigen ikke ønsker skal beskrives på EG. Og så vil mange nok undlade at lave anmeldelsen i det hele taget i stedet for at lave en anmeldelse, hvor en del udelades. Bananas skrev, for 14 timer siden: Men også noget som understreger det i grunden paradoksale i at "objektivt" anmelde et andet menneske og oplevelsen med hende. Jeg sætter pris på, når en anmeldelse fokuserer på, hvordan anmelderen har oplevet sit besøg hos pigen. Altså en beskrivelse af oplevelsen, og hvordan han har opfattet pigen, fremfor at hævde at vide, hvordan pigen er. Og selvom anmeldelsen kan indeholde objektive elementer, fx om adgangsforhold på stedet, så er anmeldelsen i sin helhed jo en subjektiv gengivelse af, hvad anmelderen vælger at fremhæve ved møde. Selv hvorvidt pigen ligner sine fotos fra annoncen, er der jo ikke altid enighed om. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 27. Februar, 2022 Idet jeg ej orker at læse hele den laaaange tråd, forholder jeg mig udelukkende til mit egen situation ifht tidens tand og hvis mit skriv er skrevet tidligere så beklager jeg dybt For en del år siden (ca 8 år) læste jeg for første gang med herinde og DENGANG var det yderst berigende at læse div tråde, det stoppede så ca omk 2018 hvor tingende pludselig tog en drejning af den anden Verden, nu sku vi så ikke længere læse om hinandens gode oplevelser, her overtog Hakke orden sit indtog og nu var det på tide at sætte hinanden på plads og det gjorde de, herefter vil det naturligvis være en del som undlader en Anmeldelse som jeg selv undlod, ikke af samme grund men blot fordi de var intetsigende men burde måske alligevel, nok om det men håber dog at tingende ændre sig når vi alle bliver klogere og det gør vi alle undtagen Putin Go aften Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Februar, 2022 Mortenkok skrev, for 1 time siden: Idet jeg ej orker at læse hele den laaaange tråd, forholder jeg mig udelukkende til mit egen situation ifht tidens tand og hvis mit skriv er skrevet tidligere så beklager jeg dybt For en del år siden (ca 8 år) læste jeg for første gang med herinde og DENGANG var det yderst berigende at læse div tråde, det stoppede så ca omk 2018 hvor tingende pludselig tog en drejning af den anden Verden, nu sku vi så ikke længere læse om hinandens gode oplevelser, her overtog Hakke orden sit indtog og nu var det på tide at sætte hinanden på plads og det gjorde de, herefter vil det naturligvis være en del som undlader en Anmeldelse som jeg selv undlod, ikke af samme grund men blot fordi de var intetsigende men burde måske alligevel, nok om det men håber dog at tingende ændre sig når vi alle bliver klogere og det gør vi alle undtagen Putin Go aften Eg Hej, Jeg har kun været med i et års tid, men har nået meget på den tid. Fysisk såvel som mentalt. Jeg synes, det er et spændende tilbageblik, du giver, Mortenkok. Mit spørgsmål: Hvorfor tog hakkeordenen pludselig over i 2018 og forandrede tonen på, og formålet med, Eroguide så meget? Jeg synes, at der er påfaldende kedeligt, stille, lammende forudsigeligt, ja næsten politisk korrekt, herinde. Få anmeldelser, meget ævl, konsensus og kværulanteri. Hvad er der sket? Vi har jo selv ansvaret for at sætte damp under kedlerne. Det kunne være interessant at høre lidt mere fra de, der har været med længe. GPs som kunder. Nogen burde begynde en tråd om det. Jeg gør det ikke, for så kommer hele kavaleriet efter mig og informerer eroverden om, at jeg udelukkende skriver for at komme i centrum, fordi jeg er en enspænder og i øvrigt ensom. Tja, når jeg tænker på alle de piger jeg kender, så ......alle de bogvenner jeg har, så.....alle de rejsevenner jeg har, så..... Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 20 minutter siden: Hvorfor tog hakkeordenen pludselig over i 2018 Jeg kan ikke huske om det var 2018. Mener det var tidligere, eller også tænke vi på 2 forskellige ændringer. Jeg er en af dem der har været med helt fra starten af EG, før det tog navneforandring til Eroguide. Det kørte fint en tid, men så var der nogen der blev sure over at vi var en del der skrev lange lyriske omtaler af vores besøg, og omtalte pigerne med respekt og, nå ja, kærlighed. Lidt a la ham der for nyligt startede sin beretning med at fortælle os andre at det var noget romantisk floromvundet pis vi skrev. Der opstod en lille gruppe af mænd som benyttede enhver chance for at håne os der skrev langt og begejstret, og det hele udviklede sig i en ikke så pæn retning. Alle der skrev pænt og begejstret om en pige blev omtalt som "Ridder på hvid damecykel" De fleste af denne gruppe er nu ude af EG, og resten opererer under andre alias og i afdæmpet stil. Men det hele betød at jeg og en del andre, efterfølgende skrev langt færre anmeldelser, og i noget mere nøgtern stil. Dengang var vi også en del som skrev om gentagelses besøg, og det blev tolket som om vi var forelskede eller ville promovere pigen, eller begge dele Derfor ser du at de fleste af os kun skriver om første besøg hos en pige, til nød om et lidt senere besøg. Og ofte slet ikke gider skrive. En anden faktor er at man idag stort set ikke får reaktioner på sine anmeldelser, andet en "link" "pris" Mine anmeldelser plejer at blive læst af 1000 personer i løbet af de første dage, at få 2-5 likes, og som regel ikke en eneste bemærkning. Det fremmer jo heller ikke lysten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 27. Februar, 2022 Ja, der var tidligere en del rigtigt gode skribenter med ordet i deres poetiske magt, som forsøgte at hæve niveauet for anmeldelser, men blev pillet ned af middelmådigheden, og på et tidspunkt sivede de vel så ud af EG? Flere anmeldelser og et kvalitetsløft af anmeldelserne kunne måske styrke en side, der efterhånden er blevet lidt blodfattig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Februar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden: Jeg kan ikke huske om det var 2018. Mener det var tidligere, eller også tænke vi på 2 forskellige ændringer. Jeg er en af dem der har været med helt fra starten af EG, før det tog navneforandring til Eroguide. Det kørte fint en tid, men så var der nogen der blev sure over at vi var en del der skrev lange lyriske omtaler af vores besøg, og omtalte pigerne med respekt og, nå ja, kærlighed. Lidt a la ham der for nyligt startede sin beretning med at fortælle os andre at det var noget romantisk floromvundet pis vi skrev. Der opstod en lille gruppe af mænd som benyttede enhver chance for at håne os der skrev langt og begejstret, og det hele udviklede sig i en ikke så pæn retning. Alle der skrev pænt og begejstret om en pige blev omtalt som "Ridder på hvid damecykel" De fleste af denne gruppe er nu ude af EG, og resten opererer under andre alias og i afdæmpet stil. Men det hele betød at jeg og en del andre, efterfølgende skrev langt færre anmeldelser, og i noget mere nøgtern stil. Dengang var vi også en del som skrev om gentagelses besøg, og det blev tolket som om vi var forelskede eller ville promovere pigen, eller begge dele Derfor ser du at de fleste af os kun skriver om første besøg hos en pige, til nød om et lidt senere besøg. Og ofte slet ikke gider skrive. En anden faktor er at man idag stort set ikke får reaktioner på sine anmeldelser, andet en "link" "pris" Mine anmeldelser plejer at blive læst af 1000 personer i løbet af de første dage, at få 2-5 likes, og som regel ikke en eneste bemærkning. Det fremmer jo heller ikke lysten Tak til Aarhuselsker, Det her er et af de bedste indlæg, jeg har læst på Eroguide. Jeg anede af gode grunde intet om denne forhistorie, da jeg som nævnt først begyndte herinde for et års tid siden. Undervejs har jeg fået en mistanke om, at noget ved tonen var helt galt, men at der ligger alt dette bag ved, tror jeg overrasker mange. Hvor er det ærgerligt. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Februar, 2022 Mesterjacob skrev, for 12 minutter siden: Ja, der var tidligere en del rigtigt gode skribenter med ordet i deres poetiske magt, som forsøgte at hæve niveauet for anmeldelser, men blev pillet ned af middelmådigheden, og på et tidspunkt sivede de vel så ud af EG? Flere anmeldelser og et kvalitetsløft af anmeldelserne kunne måske styrke en side, der efterhånden er blevet lidt blodfattig. Jeg er helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 28. Februar, 2022 (edited) Jeg kan bestemt genkende det @Aarhuselsker skriver. Jeg skrev selv et indlæg om emnet for få år siden: Ode til Eroguide. Den er lidt "højstemt" men det går vel an. Redigeret 28. Februar, 2022 af Brutus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 28. Februar, 2022 Som tråd starter vil jeg gerne takke for at denne tråd har holdt et pænt sprogbrug, og ikke er blevet afsporet at "pøblen" der gerne ødelægger diverse anmeldelser. Desværre er en af mine bange anelser blevet bekræftet, hvis jeg altså sammenholder de mange svar rigtigt. Mange orker ikke at skrive anmeldelser mere, fordi enkelte deltageres åndelige habitus og evner i skriftlig fremstilling, kun rækker til besvarelser og brok i enstavelsesord som: Link - eller de klassiske - sutter hun uden - yder hun anal - hvad måtte du slippe, samt miskrediterer anmelderen, hvis anmeldelsen ikke er kritisk, og fremstiller GPen som en "fed aldrene" kvinde, der ikke ville agere "kneppedukke". Gerne de samme "åndsamøber" der absolut ikke kan forstå, at den 18 årige studine de nu har udset, ikke tænder helt vildt på at en fedladen ældre fyr, der kunne være deres bedstefar, nu kommer og besøger dem, og altså ikke udviser den erfaring i sex som de forventer. Kunne vi der stadig gerne ser gode anmeldelser ikke blive enige om, at montere en - PYTKNAP - på telefon/computer, og simpelthen ignorere disse, ja simpelthen lade være at kommentere eller besvare på disse, ligesom flere har anbefalet pigerne at ignorere "Lord Voldemort" Det ville jo give det forum, som @Mesterjacob også efterlyser. Mesterjacob skrev, for 8 timer siden: Ja, der var tidligere en del rigtigt gode skribenter med ordet i deres poetiske magt, som forsøgte at hæve niveauet for anmeldelser, men blev pillet ned af middelmådigheden, og på et tidspunkt sivede de vel så ud af EG? Flere anmeldelser og et kvalitetsløft af anmeldelserne kunne måske styrke en side, der efterhånden er blevet lidt blodfattig. Den gamle vikings horn nærmest dirrer for en sådan styrkelse. BR. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4511 Skrevet 28. Februar, 2022 Barske Rødskæg skrev, for 5 minutter siden: Kunne vi der stadig gerne ser gode anmeldelser ikke blive enige om, at montere en - PYTKNAP - på telefon/computer, og simpelthen ignorere disse, ja simpelthen lade være at kommentere eller besvare på disse Jo, god ide, som en del af os vist allerede praktiserer. I forhold til anmeldelserne må det vel være ok, at enhver fugl synger med sit næb? Det er jo ikke alle, som mestrer poesien eller stand til at forfatte månedens bedste og sjoveste anmeldelse. Til gengæld er jeg enig i, at man jo ikke behøver pille dem ned, som rent faktisk ER dygtige med ordene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 28. Februar, 2022 Godt emne. Jeg synes egentligt der er en hel del anmeldelser. Jeg synes derimod det er meget svært at få lov at have en anden mening end “review politiet”. jeg har for eksempel haft en virkeligt ligegyldig oplevelse ved en kvinde med falske billeder og uden massage kompetancer osv. det kommenterede jeg for nylig fordi jeg faktisk tog derhen pga et meget positivt review. Derefter bliver jeg haglet ned at tre der mener min oplevelse og opservationer er vrøvl og at jeg udelukkende skrev om min oplevelse for at skade kvinden. det var de ikke. Jeg har på ingen måde lyst til at skade nogen. Mit input var givet for at andre brugere kunne se de var flere sandheder end dem de andre havde. det blev ved og ved. Jeg anfægtede ikke de andres oplevelse! Men de min. det vil Ret fed hvis administrator ville brude ind overfor dette review politi. Og bede folk hilde sig til egen oplevelser det vil give en bedre stemning ! Og dermed langt mere nuancerede review og debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 28. Februar, 2022 Barske Rødskæg skrev, for 2 timer siden: Kunne vi der stadig gerne ser gode anmeldelser ikke blive enige om, at montere en - PYTKNAP - på telefon/computer, og simpelthen ignorere disse, ja simpelthen lade være at kommentere eller besvare på disse, ligesom flere har anbefalet pigerne at ignorere "Lord Voldemort" Ja, det er en strategi og den er helt ok. Hvis man har overskud, så synes jeg også det vil være godt hvis vi kan omfavne flamere med god karma og " det ville ville være dejligt hvis..." eller "det er en ret voldsom udmelding du kommer med der, jeg synes..." i håb om at 1) tonen kan blive vendt til det mere positive; 2) andre kan se at flere foretrækker konstruktiv dialog 3) de ramte, hvad enten det er kunder eller GP'ere, bliver ikke ladt alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 28. Februar, 2022 Barske Rødskæg skrev, for 4 timer siden: Som tråd starter vil jeg gerne takke for at denne tråd har holdt et pænt sprogbrug, og ikke er blevet afsporet at "pøblen" der gerne ødelægger diverse anmeldelser. Desværre er en af mine bange anelser blevet bekræftet, hvis jeg altså sammenholder de mange svar rigtigt. Mange orker ikke at skrive anmeldelser mere, fordi enkelte deltageres åndelige habitus og evner i skriftlig fremstilling, kun rækker til besvarelser og brok i enstavelsesord som: Link - eller de klassiske - sutter hun uden - yder hun anal - hvad måtte du slippe, samt miskrediterer anmelderen, hvis anmeldelsen ikke er kritisk, og fremstiller GPen som en "fed aldrene" kvinde, der ikke ville agere "kneppedukke". Gerne de samme "åndsamøber" der absolut ikke kan forstå, at den 18 årige studine de nu har udset, ikke tænder helt vildt på at en fedladen ældre fyr, der kunne være deres bedstefar, nu kommer og besøger dem, og altså ikke udviser den erfaring i sex som de forventer. Kunne vi der stadig gerne ser gode anmeldelser ikke blive enige om, at montere en - PYTKNAP - på telefon/computer, og simpelthen ignorere disse, ja simpelthen lade være at kommentere eller besvare på disse, ligesom flere har anbefalet pigerne at ignorere "Lord Voldemort" Det ville jo give det forum, som @Mesterjacob også efterlyser. Den gamle vikings horn nærmest dirrer for en sådan styrkelse. BR. Ja man kan vel egentlig sige at barren er sat ved laveste fælles nævner på eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg