Kanon1 776 Skrevet 28. Februar, 2022 Jeg har i den senere tid skrevet færre anmeldelser end tidligere. det er der et par årsager til: den ene er at jeg mest får lyst til at skrive hvis det har været en over eller under middel oplevelse. Der har desværre været en del middeloplevelser - dvs. ok men ikke mere. Hvem gider at læse om det? Det bliver næppe interessant læsning hvis det ikke er sjovt at skrive det den anden er at jeg med mange skuffelser under bæltet har valgt en lidt mere sikker strategi nemlig at bruge størstedelen af mine besøg hos velanmeldte piger. Bevares jeg tager da en for holdet i ny og næ eksempelvis har jeg for nylig anmeldt Isabela i Brønshøj og Philine hos PG. Isabela var allerede anmeldt, men Philine var mig bekendt ikke tidligere anmeldt. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 28. Februar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: I forhold til anmeldelserne må det vel være ok, at enhver fugl synger med sit næb? Det er jo ikke alle, som mestrer poesien eller stand til at forfatte månedens bedste og sjoveste anmeldelse. Ja det er så sandt. Jeg kan i øvrigt ved gennemlæsning se, at min kommentar kan misforståes, så den også omfatter F.eks ordblinde. Det var på ingen måde min hensigt, at hænge nogen ud for at have svært ved skriftlig fremstilling. Så stor undskyldning herfra. Dem jeg syntes der støjer mest, og som jeg havde i tankerne, er dem som meget negativt diskuterer i meget korte sætninger som beskrevet. Ordblinde kan jo sagtens kommunikere positivt og konstruktivt. BR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4563 Skrevet 28. Februar, 2022 Kanon1 skrev, for 2 timer siden: den ene er at jeg mest får lyst til at skrive hvis det har været en over eller under middel oplevelse. Der har desværre været en del middeloplevelser - dvs. ok men ikke mere. Hvem gider at læse om det? Det bliver næppe interessant læsning hvis det ikke er sjovt at skrive det Kan godt følge dig lidt, men så alligevel ikke helt. Jeg er enig med dig i, at en del besøg nødvendigvis må ende som middeloplevelser. Vi kan ikke ramme den vanvittigt gode oplevelse hver gang, og pigen kan jo heller ikke få alle besøg helt op at ringe. Når jeg har været på et besøg, som i bakspejlet huskes som en middel oplevelse, er der som regel dele af besøget, som har fungeret rigtig godt, mens noget andet har været mere middelmådigt. Det mener jeg godt, man kan formulere lidt om. Også på en måde, som ikke nedgør pigen på de parametre, som skuffede. Og sådan en anmeldelse med plusser og minusser vil en læser vel også kunne finde værdi i at læse. Det gør jeg i hvert fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 28. Februar, 2022 Jeg skal være ærligt at sige at jeg ikke gider skrive anmeldelser, synes ikke formatet her er særligt godt med blanding af piger og kunder. Ikke lige mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 1. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, den 27.2.2022 at 21:43: Hvorfor tog hakkeordenen pludselig over i 2018 og forandrede tonen på, og formålet med, Eroguide så meget? Den novelle syntes jeg Århuselskeren burde udgive da han er en af dem som har den længste erfaring herinde da de andre nok af mange grunde og ikke mindst at lugten i Bageriet ændrede sig på et tidspunkt, om det så lige var 18 bliver jeg svar skyldig, men et er sikkert, det gjorde den og fra den ene dag til den anden ændrede sitet sig fra kærlighed til had, om det så er min fortolkning som er læst forkert, så lad det være usagt, men et er sikkert, sitet er på vej i en forkert retning og har været det længe og synd for Eg som vel egentlig havde dette formål at berige Verden, jeg personlig er absolut ikk bedre end andre, tit og ofte bliver jeg også mega sur på Åge, men sådan er der nok så meget vi ikk altid forstår, videre til næste om ønske om Putin ikk overtager Eg men ellers go Aften Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 5 minutter siden: men et er sikkert, det gjorde den og fra den ene dag til den anden ændrede sitet sig fra kærlighed til had, Jeg synes det går op og ned i en art bølgesystem, som har skvulpet på siden, i alle årene. Nogle perioder er der fred, ro og kærlighed, andre perioder bankes der pandebrasker. Nogle, bla. jeg, er dumme nok til, af og til, at lade os lokke med i bråvalleslagene, selv om vi jo godt ved at det ikke bringer noget godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 1. Marts, 2022 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Jeg synes det går op og ned i en art bølgesystem, som har skvulpet på siden, i alle årene. Nogle perioder er der fred, ro og kærlighed, andre perioder bankes der pandebrasker. Nogle, bla. jeg, er dumme nok til, af og til, at lade os lokke med i bråvalleslagene, selv om vi jo godt ved at det ikke bringer noget godt. Præcis og netop derfor burde vi alle være med til at ændre adfærd, også selvom det til tider kan være svært at se den andens adfærd og ikke mindst accepter, nok om det, Bolden ligger hos dig også selv om Putin er ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Marts, 2022 (edited) Mortenkok skrev, 1 time siden: sitet er på vej i en forkert retning Jeg gad godt at se hvordan eroguide var før jeg selv blev medlem. Så vidt jeg kunne forstå på nogle har der været en tid hvor alt gik helt gelinde. Jeg fandt først ud af at eroguide fandtes da jeg begyndte at besøge glædespiger, jeg fandt sitet ved en ren tilfældighed. Men mange sociale platforme har deres storhedstid, og der vil altid komme et tidspunkt hvor der kommer en masse negativitet. Man kan sige at ja der er mange herinde der hakker ned på hinanden, og det er virkelig træls at se at folk snakker grimt til hinanden. Og det er træls at se at der bliver snakker grimt i enten debatterne, eller i anmeldelserne, og ja man ser oftest de dårlige ting. Men så er der også en masse gode ting ved eroguide. Det gode er at man kan dele nogle tanker og følelser med mennesker man slet ikke kender, og det er jo også godt at dele nogle ting med mennesker man ikke kender. Man kan snakke om de ting der ikke lige passer ind andre steder, og man ikke kan snakke med familien, vennerne eller kollegaerne på arbejdet om. Det vil altid være trælse folk, der skal hakke ned på andre men det er der jo alle steder. men jeg synes også der er en masse gode ting ved eroguide. Det første sociale medie jeg blev medlem af var arto det var før Facebook , arto var et mødested for unge på nettet. Arto havde deres storhedstid i 1999 og til 2010. Jeg blev medlem af det i 2009. Det var dengang hvor det var på mode for unge drenge og mænd at have bruncreme i ansigtet at gå med en helt dåse rød dax hårvoks eller Id hårvoks i håret, havde nedringet v halse t-shirts, og bukserne i strømperne og perlekæder fra glitter. og så skal jeg gerne indrømme at jeg selv var en af dem og jeg er godt nok flov og pinligt berørt over hvordan jeg så ud dengang. Mine favorit mærke vare som var vildt populært dengang var evisu, humør og g-star og det gik jeg meget med. Nå nok om det, men Arto var et virkelig fedt mødested for unge drenge og piger i alderen af 14 til 25 år. Jeg fandt også min aller første kæreste derinde. Men selvom det var et fedt sted, så var der enormt meget mobning også. Jeg så unge helt ned i en alder af 12 der og svinede andre fra deres klasse til eller andre unge menneske generelt, jeg så også unge på min egen alder og der sad og svinede og mobbede andre over Arto hvis ens stil ikke lige passede ind, eller hvis man ikke lige synes en var flot nok så fik man den groveste sviner. Jeg var selv 14 år dengang. Det var så galt at det blev lavet en artikel om Arto, og artiklen handlede om at Arto var en af de danske mødesteder for unge hvor der var allermest mobning. Det er fandme skræmmende at tænker over, jeg fik også selv nogle tilsvininger af nogle jeg ikke kendte men jeg var rimelig kold overfor sådan noget dengang. Jeg havde selv en masse venner derinde dengang både fra skolen, og folk jeg havde mødt til privatfester og så videre, og vi havde vidst allesammen prøvede at få både de dejligste komplimenter, men også en sviner. Arto blev lukket ned i 2014 da der til sidst kun var 5000 brugere til sidst, og under Arto’s storhedstid var der flere tusinde brugere derinde. Men det ændret sig da Facebook udkom med derfor var stadig rigtig mange unge inklusiv mig selv der havde det. Og hvad vil jeg så med denne kommentar ? jo alle sociale medier og platforme har både gode og dårlige ting, og det gælder både Facebook, Instagram, tinder, TikTok men også eroguide. Der vil altid være gode og dårlige ting. Jeg synes at selvom at der er dårlige ting ved eroguide så er der også mange gode ting, og ja jeg er faktisk enig med dig i at jeg synes eroguide har taget en dårlig retning. Nu har jeg ikke været medlem ligeså længe som for eksempel Aarhuselsker, jeg debuterede herinde september sidste år. Men jeg synes alligevel at jeg har oplevede en forandring på sitet, og ja der er kommet meget negativitet herinde, oftere end det burde og det er ærgeligt synes jeg, for jeg synes at eroguide er et dejligt sted at være på mange måder og det synes jeg virkelig det skal blive ved med at være. Redigeret 1. Marts, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 32 minutter siden: Den novelle syntes jeg Århuselskeren burde udgive da han er en af dem som har den længste erfaring herinde da de andre nok af mange grunde og ikke mindst at lugten i Bageriet ændrede sig på et tidspunkt, om det så lige var 18 bliver jeg svar skyldig, men et er sikkert, det gjorde den og fra den ene dag til den anden ændrede sitet sig fra kærlighed til had, om det så er min fortolkning som er læst forkert, så lad det være usagt, men et er sikkert, sitet er på vej i en forkert retning og har været det længe og synd for Eg som vel egentlig havde dette formål at berige Verden, jeg personlig er absolut ikk bedre end andre, tit og ofte bliver jeg også mega sur på Åge, men sådan er der nok så meget vi ikk altid forstår, videre til næste om ønske om Putin ikk overtager Eg men ellers go Aften Danmark Du skriver sjovt og krøllet, men jeg forstår dig fuldt ud. Tak fordi du deler ud af din erfaring. Skal vi ikke give det hele en chance til og få ændret tonen herinde til det bedre, det sjove, det kærlige og frem for alt det oplysende igen? Jeg er klar. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg var ikke med på VL og de andre sider, men det lød til at det var nogle fine sider, indtil det gik ned af bakke af forskellige årsager. Der har altid været nogle man var enige med og nogle man var uenige med herinde Noget af det er også antallet af brugere. Brugere som opretter en profil, sletter, opretter en ny profil, er her i 1 måned osv. Der er flere "tåber" og "døgnfluer" end tidligere... Sådan føler jeg det i hvert fald I de første år var der ikke så mange brugere, og selvom man kunne være rygende uenige, så føltes det alligevel som en gruppe af folk, som havde nogen lunde samme interesse, og der var en form for sammenhold. De fleste debattører eller dem som skrev anmeldelser tog deres profil seriøs, i hvert fald ikke useriøs ( sådan så jeg ser i hvert fald ). De fleste havde et profil billede på... Altså ikke ansigts billede naturligvis ( det havde jeg også ), og profil navnet betød noget... ( Dem som deltog mere eller mindre dagligt i debatter, anmeldelser eller på chatten ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Marts, 2022 Hvis man vil læse hvordan det var for år tilbage, så kan man jo bare gå i generel debat, eller hyggesnak og så læse ældste indlæg / sidste side og køre "baglæns"... Der er mere end side 1 herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 2. Marts, 2022 Til alle jer sortseere om færre anmeldelser, i dag er der hele 8 nye anmeldelser. Det er da ikke så ringe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Marts, 2022 Benjamin skrev, for 2 minutter siden: 8 nye anmeldelser For hele landet? Det kan godt være det er fordi jeg er jyde, men jeg er ikke imponeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 2. Marts, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: For hele landet? Det kan godt være det er fordi jeg er jyde, men jeg er ikke imponeret. Nej det er jeg nu heller ikke, men det er da bedre end det har været længe. Bortset fra det, kan jeg læse i andre tråde, at GPerne klager over faldende omsætning, så hvis der er færre besøg, giver det jo et fald i anmeldelserne. Jeg har stadig et besøg, som jeg meget gerne ville have effektueret, her er det kun tid og planlægning der er problemet. BR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 2. Marts, 2022 N10Ah skrev, den 1.3.2022 at 21:59: Jeg gad godt at se hvordan eroguide var før jeg selv blev medlem. Så vidt jeg kunne forstå på nogle har der været en tid hvor alt gik helt gelinde. Jeg fandt først ud af at eroguide fandtes da jeg begyndte at besøge glædespiger, jeg fandt sitet ved en ren tilfældighed. Men mange sociale platforme har deres storhedstid, og der vil altid komme et tidspunkt hvor der kommer en masse negativitet. Man kan sige at ja der er mange herinde der hakker ned på hinanden, og det er virkelig træls at se at folk snakker grimt til hinanden. Og det er træls at se at der bliver snakker grimt i enten debatterne, eller i anmeldelserne, og ja man ser oftest de dårlige ting. Men så er der også en masse gode ting ved eroguide. Det gode er at man kan dele nogle tanker og følelser med mennesker man slet ikke kender, og det er jo også godt at dele nogle ting med mennesker man ikke kender. Man kan snakke om de ting der ikke lige passer ind andre steder, og man ikke kan snakke med familien, vennerne eller kollegaerne på arbejdet om. Det vil altid være trælse folk, der skal hakke ned på andre men det er der jo alle steder. men jeg synes også der er en masse gode ting ved eroguide. Det første sociale medie jeg blev medlem af var arto det var før Facebook , arto var et mødested for unge på nettet. Arto havde deres storhedstid i 1999 og til 2010. Jeg blev medlem af det i 2009. Det var dengang hvor det var på mode for unge drenge og mænd at have bruncreme i ansigtet at gå med en helt dåse rød dax hårvoks eller Id hårvoks i håret, havde nedringet v halse t-shirts, og bukserne i strømperne og perlekæder fra glitter. og så skal jeg gerne indrømme at jeg selv var en af dem og jeg er godt nok flov og pinligt berørt over hvordan jeg så ud dengang. Mine favorit mærke vare som var vildt populært dengang var evisu, humør og g-star og det gik jeg meget med. Nå nok om det, men Arto var et virkelig fedt mødested for unge drenge og piger i alderen af 14 til 25 år. Jeg fandt også min aller første kæreste derinde. Men selvom det var et fedt sted, så var der enormt meget mobning også. Jeg så unge helt ned i en alder af 12 der og svinede andre fra deres klasse til eller andre unge menneske generelt, jeg så også unge på min egen alder og der sad og svinede og mobbede andre over Arto hvis ens stil ikke lige passede ind, eller hvis man ikke lige synes en var flot nok så fik man den groveste sviner. Jeg var selv 14 år dengang. Det var så galt at det blev lavet en artikel om Arto, og artiklen handlede om at Arto var en af de danske mødesteder for unge hvor der var allermest mobning. Det er fandme skræmmende at tænker over, jeg fik også selv nogle tilsvininger af nogle jeg ikke kendte men jeg var rimelig kold overfor sådan noget dengang. Jeg havde selv en masse venner derinde dengang både fra skolen, og folk jeg havde mødt til privatfester og så videre, og vi havde vidst allesammen prøvede at få både de dejligste komplimenter, men også en sviner. Arto blev lukket ned i 2014 da der til sidst kun var 5000 brugere til sidst, og under Arto’s storhedstid var der flere tusinde brugere derinde. Men det ændret sig da Facebook udkom med derfor var stadig rigtig mange unge inklusiv mig selv der havde det. Og hvad vil jeg så med denne kommentar ? jo alle sociale medier og platforme har både gode og dårlige ting, og det gælder både Facebook, Instagram, tinder, TikTok men også eroguide. Der vil altid være gode og dårlige ting. Jeg synes at selvom at der er dårlige ting ved eroguide så er der også mange gode ting, og ja jeg er faktisk enig med dig i at jeg synes eroguide har taget en dårlig retning. Nu har jeg ikke været medlem ligeså længe som for eksempel Aarhuselsker, jeg debuterede herinde september sidste år. Men jeg synes alligevel at jeg har oplevede en forandring på sitet, og ja der er kommet meget negativitet herinde, oftere end det burde og det er ærgeligt synes jeg, for jeg synes at eroguide er et dejligt sted at være på mange måder og det synes jeg virkelig det skal blive ved med at være. Sociale medier er som deres læsere. Og som dem der skriver. Ligesom folket har de ledere, som de fortjener. Virker det skræmmende? Kald det livserfaring. Jeg har været journalist og kommentator i 40 år. Sådan ser jeg på det. Andre kan have en anden mening. Men det ændrer ikke min. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Marts, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 41 minutter siden: Sociale medier er som deres læsere. Og som dem der skriver. Ligesom folket har de ledere, som de fortjener. Det er vi meget enige om så vidt jeg forstår din kommentar her så er det også brugere, læsere med videre som skal skabe det jeg ved ikke om det korrekt ellers må du gerne rette mig. Mr. Sensual skrev, for 41 minutter siden: Andre kan have en anden mening. Men det ændrer ikke min. Det er også godt at stå fast ved sin mening, det er en god ting. Det jeg synes der var skræmmende ved for eksempel Arto var at der var så meget mobning at der decideret blevet lavet en artikel om sitet. Arto var en stor del at mit liv da jeg var teenager, og på Arto lærte jeg også i en ung alder hvad der var okay at skrive til andre mennesker og hvad der var okay at skrive til en pige blandt andet. hvis vi vender tilbage til det med anmeldelser. Så må folk jo skrive en anmeldelse som det Lyster. Jeg synes bare godt der kunne mangle en lidt mere ordentlig tone fremfor at man sidder og smider en spand lort i hovedet på Hinanden og selvfølgelig hvis man haft en dårlig oplevelse med en pige, så er det jo fair at man skriver en dårlig anmeldelse, eller advare andre hvis det ikke er den pige man møder det er helt fair, jeg synes bare godt man kan skrive på en pæn måde uanset hvad. Jeg synes også sproget kunne være bedre i debatterne, men det er jo bare min mening. Jeg tror det generelle problem at folk holder mere tilbage er sproget, men som sagt det er noget jeg tror, det er ikke noget jeg ved. Det unikke ved eroguide er jo at Man kan snakke om ting man ikke kan snakke om andre steder. Her kan man deler tanker og anmeldelser med ligesindet og det er det jeg synes der er fedt ved eroguide. Redigeret 2. Marts, 2022 af N10Ah Tilføjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 2. Marts, 2022 N10Ah skrev, for 37 minutter siden: Det er vi meget enige om så vidt jeg forstår din kommentar her så er det også brugere, læsere med videre som skal skabe det jeg ved ikke om det korrekt ellers må du gerne rette mig. Det er også godt at stå fast ved sin mening, det er en god ting. Det jeg synes der var skræmmende ved for eksempel Arto var at der var så meget mobning at der decideret blevet lavet en artikel om sitet. Arto var en stor del at mit liv da jeg var teenager, og på Arto lærte jeg også i en ung alder hvad der var okay at skrive til andre mennesker og hvad der var okay at skrive til en pige blandt andet. hvis vi vender tilbage til det med anmeldelser. Så må folk jo skrive en anmeldelse som det Lyster. Jeg synes bare godt der kunne mangle en lidt mere ordentlig tone fremfor at man sidder og smider en spand lort i hovedet på Hinanden og selvfølgelig hvis man haft en dårlig oplevelse med en pige, så er det jo fair at man skriver en dårlig anmeldelse, eller advare andre hvis det ikke er den pige man møder det er helt fair, jeg synes bare godt man kan skrive på en pæn måde uanset hvad. Jeg synes også sproget kunne være bedre i debatterne, men det er jo bare min mening. Jeg tror det generelle problem at folk holder mere tilbage er sproget, men som sagt det er noget jeg tror, det er ikke noget jeg ved. Det unikke ved eroguide er jo at Man kan snakke om ting man ikke kan snakke om andre steder. Her kan man deler tanker og anmeldelser med ligesindet og det er det jeg synes der er fedt ved eroguide. Hej, Jeg er helt enig med dig. Hvis alle skriver afbalanceret og nuanceret uden grovheder, er vi fremme ved det rigtige. Men på det punkt er jeg ikke optimist. Ellers er jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 2. Marts, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: For hele landet? Det kan godt være det er fordi jeg er jyde, men jeg er ikke imponeret. Ja det er for hele landet, uden thai. Sådan kan man også skabe en negativ stemning på EG. I mellemtiden er antallet af nye anmeldelser i dag steget til 14 stykker. Dertil kommer en anmeldelse i en efterlysning på Miss Inka, så nu er det 15. Det må være svært at bevare pessimismen "Færre anmeldelser" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 2. Marts, 2022 Jeg oplever ikke tonen som specielt hård eller dårlig, måske er det fordi jeg ikke tager mig så meget af negative udgydelser og forsøger at undgå at deltage i dem. Samme taktik bruger jeg på andre sociale medier for det er jo sådan at den slags tale mest af alt rammer en selv, så det er faktisk lidt at en boomerang der rammer i nakken og sætter sig på dit almene humør og velvære. Prøv det selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. Marts, 2022 (edited) Mand34Horsens skrev, den 28.2.2022 at 17:03: Jeg skal være ærligt at sige at jeg ikke gider skrive anmeldelser, synes ikke formatet her er særligt godt med blanding af piger og kunder. Ikke lige mig. Måske spørger jeg dumt, men hvad er du her så for, hvis formatet er en dårlig blanding af kunde/sælger? Redigeret 3. Marts, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. Marts, 2022 Pophair skrev, for 2 timer siden: Måske spørger jeg dumt, men hvad er du her så for, hvis formatet er en dårlig blanding af kunde/sælger? Du har alligevel været medlem her i 10 år, så noget må da ha været godt. Er du en af dem der snylter på andres anmeldelser? Sådan at du tager det du kan bruge herfra af gode ting, men vil ikke bidrage med noget selv? Hvis du slet ikke besøger gp'er, så forstår jeg da overhovedet ikke du er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 5. Marts, 2022 (edited) Pophair skrev, den 4.3.2022 at 00:07: Du har alligevel været medlem her i 10 år, så noget må da ha været godt. Er du en af dem der snylter på andres anmeldelser? Sådan at du tager det du kan bruge herfra af gode ting, men vil ikke bidrage med noget selv? Hvis du slet ikke besøger gp'er, så forstår jeg da overhovedet ikke du er her. Kan jeg sige andet end ok….. Nåå jov, who gives a fuck hvad du mener den måde jeg bruger det site her på. Og i og med jeg ikke skriver anmeldelser og besøger en masse pige så må man i høj grad sige jeg snylter på andres anmeldelser, hvad har du tænkt dig at gøre ved det? Er det ikke en skid lille ven? Redigeret 5. Marts, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 5. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 12 timer siden: Kan jeg sige andet end ok….. Nåå jov, who gives a fuck hvad du mener den måde jeg bruger det site her på. Og i og med jeg ikke skriver anmeldelser og besøger en masse pige så må man i høj grad sige jeg snylter på andres anmeldelser, hvad har du tænkt dig at gøre ved det? Er det ikke en skid lille ven? Ok, jeg ramte plet i min antagelse og så blive du pigesur Jeg har ikke de store muligheder for at gøre noget ved det, udover at jeg kan fritage mig fra at se flere af dine indlæg. Snyltere gider jeg ikke bruge tid på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 6. Marts, 2022 Pophair skrev, for 8 timer siden: Ok, jeg ramte plet i min antagelse og så blive du pigesur Jeg har ikke de store muligheder for at gøre noget ved det, udover at jeg kan fritage mig fra at se flere af dine indlæg. Snyltere gider jeg ikke bruge tid på Øøø Ok, fedt vi fik den her snak om dine følelser og at vi fandt en løsning så dine sarte øjne klare sig. Good talk, knus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg