Hop til indhold
Advarsel

Link-brok

Recommended Posts

Brugere brokker sig jævnligt over "link" også når link ikke giver mening.

Nu var der fx en, der efterlyste nylig erfaring med en thaibutik på Smallegade på Frederiksberg (Kbh). Han gav navn på butikken og vejnavn. Vejen er kun 7-800 meter, men der ligger dog yderligere mindst én thaibutik, som jævnligt skifter navn/ejer. Den navngivne, efterlyste butik har til gengæld ligget der i mange år med samme navn. Butikken annoncerer aldrig.

Så mit spørgsmål: Hvorfor er det nødvendigt at "linke" til en butik der aldrig annoncerer og som alle, der nogensinde har været der, burde kunne genkende ud fra navn og vejnavn, fordi de oplysninger udelukker enhver tvivl, som "et link" (til hvad?) ikke rigtigt kan ændre på, så vidt jeg kan se.

Moderator, @Stapler , mener det åbenbart, så derfor vil jeg gerne høre begrundelsen, så jeg kan slå koldt vand i blodet når der en anden gang er nogen, der brokker sig over, at der ikke er et link ...

Anledningen - jeg tror trådstarter fik postet i forkert forum, hvilket vist forklarer første mærkelige svar i tråden;

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre er der på dette forum i lighed med de fleste andre sociale medier, Facebook i særdeleshed, opstået en tendens til at folk foretrækker at skændes og skælde ud i  stedet for at dele erfaringer og hjælpe hinanden. Ét lillebitte skridt ved siden af hvad der opfattes som politisk korrekt og internet politiet slår til under udøvelsen af sprogets værste gloser.

Gammeldags værtshusslagsmål er flyttet ind på internettet.

Jeg vil gerne opfordre til at man anmelder indlæg til Moderatorerne når tonen bliver for bidsk eller tråden kører af sporet.

Det er sgu lidt  trist.:|

JD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 19 timer siden:

Moderator, @Stapler , mener det åbenbart,

Moderator mener ikke at det er et krav at linke, så det behøver du ikke at påstå at jeg mener. Du har ovenikøbet citeret mig i tråden. 

Det er ej heller et krav i retningslinjerne. Hvis det havde været et krav havde moderatorer grebet ind, når de så noget andet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...