Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige anmelde et af mine snart mange besøg hos fruen efter nogle besøg spurgte jeg hende om det var muligt at komme forbi lige efter en anden gæst som selvfølgelig har leveret oppe i hende det kunne vi godt finde ud af og tror allerede dagen efter skrev hun hvornår jeg skulle være klar så mig afsted på dagen vente til hun skrev der var klar bane og det sku en fræk oplevelse st besøge en q der ligger brugt med frisk smag i fissen hvis selvfølgelig man er til den slags 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bifyr35 skrev, den 28.2.2022 at 12:19:

Vil lige anmelde et af mine snart mange besøg hos fruen efter nogle besøg spurgte jeg hende om det var muligt at komme forbi lige efter en anden gæst som selvfølgelig har leveret oppe i hende det kunne vi godt finde ud af og tror allerede dagen efter skrev hun hvornår jeg skulle være klar så mig afsted på dagen vente til hun skrev der var klar bane og det sku en fræk oplevelse st besøge en q der ligger brugt med frisk smag i fissen hvis selvfølgelig man er til den slags 

Hun er super fræk. Vi kan lave en aftale samme hvor jeg fylder hende med sperm og du slikker hende ren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pisse frækt, du er bestemt ikke alene om at tænde på det, der er sgu ikke noget frækkere end at slikke og kneppe en brugt fyldt fisse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thecabel skrev, for 1 time siden:

Hun er super fræk. Vi kan lave en aftale samme hvor jeg fylder hende med sperm og du slikker hende ren. 

Lyder som en fræk aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
B-ande skrev, den 28.2.2022 at 16:16:

Lyder da frækt, fik du så lov til at slikke hende ? 

Ja efter kunden var gået hun bliver bsre liggende med numsen lidt opad 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bifyr35 skrev, den 28.2.2022 at 12:19:

Altid frækt at sprøjte op i en fremmed fisse.

Elsker den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thecabel skrev, for 8 timer siden:

Vi kan lave en aftale samme hvor jeg fylder hende med sperm og du slikker hende ren. 

Kan I ikke bare spare hendes tid og udgift, og så får du bare et blowjob af ham? Same-same?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 16 minutter siden:

Kan I ikke bare spare hendes tid og udgift, og så får du bare et blowjob af ham? Same-same?

Hej Bifyr.

Hvornår var det du besøgte Fruen jeg var der en dag kl. 13.40 hvor hun fik en gæst kl. 14.00 vi kan gøre det igen hvis du har lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 26 minutter siden:

Mega frækt. Kan I afsløre om hun bor i nærheden af off. Transport?

Bor i underkanten af 1km fra nærmeste S-tog station - samme tilfælde for nærmeste bus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Absolut en anbefaling på setup’et hvis man er til den slags. Men det kan godt virke lidt “kunstigt”

Patterne, fissen og munden fejler ikke noget. Og hun er meget fremkommelig. Ikke så meget pis 

Jeg kunne godt finde på et genbesøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinkyfætter29 skrev, den 13/3/2022 at 12:58:

Jeg kunne også godt være frisk på en trekant eller et par stykker, hvis der er stemning for det?

men er hun til flere ad gangen? Det skriver hun jo ikke noget om....

men frækt at møde hende rigtig saftig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 20.3.2022 at 17:26:

men er hun til flere ad gangen? Det skriver hun jo ikke noget om....

men frækt at møde hende rigtig saftig...

Det er hun. Jeg har haft en trekant med hende en gang. Det var mega frækt!
Der er også flere der skriver på nogle af de andre tråde om hende, at de har prøvet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Går på en meget varm dag havde jeg valgt at besøge den skønne frue. 
Hun er dejlig nem at lave aftale med. 
Hun lå klar som ønsket penge afleveret i hånden. 
Syntes hun rigtig fræk og hun nyder det. Det gjorde jeg i den grad også.  Super dejlige bryster og en skøn fisse. 
Håber at jeg snart kan komme på de kanter igen og alene så må jeg forbi igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...