Hop til indhold

Recommended Posts

Det lyder frækt med trekant med Fruen.

Ved ikke om man bedst aftaler det med Fruen - og hun laver kombi med dobbelt booking - eller man finder mulighed her..

men skriv gerne PB - hvis du har lyst og ide til et dobbelt-besøg

.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nice one! jeg er frisk på den leg. Fylder hende gerne efter BrandmandSam hvis nogen vil komme og slikke hende efter. skriv pb ;)

Redigeret af niasset2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 3 timer siden:

Hvem er frisk på en omgang flere om fruen i morgen aften? 

Hvad koster sådan en omgang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den 17.8.2022 at 21:55:

Hun er ret nem at snakke med og rimelig. Så skriv til hende og se om der ikke kan stables noget på benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kasplaren skrev, 1 time siden:

Hun er ret nem at snakke med og rimelig. Så skriv til hende og se om der ikke kan stables noget på benene.

Nu var det ik mig der skrev at jeg ville arrangere noget. Så troede der var nogle der havde snakket med hende om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den 17.8.2022 at 21:55:

Hej alle

jeg har skrevet med Fruen om vi kunne komme forbi 5 stk. og fylde henne også der kom en og slikkede rent vi kan ikke være så mange men vi kan mødes et sted også gå ind til henne en af gangen er i med på det og skal vi prøve at finde en dato Det skal være en hverdag ved 13.00 tiden 

Ha en god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
manglerish skrev, den 2.3.2022 at 06:52:

Hun skriver hun ikke sluger sperm men er det nu også rigtigt ?

Hun vil ikke have det i munden og sutter heller ikke, hvis du er kommet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke interesseret i GB men kun en aftale med en der vil slikke hende ren efter mit besøg. Hvis nogen er med på det?

så det er to besøg og det kan sagtens aftales med hende ;)

Redigeret af niasset2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle 

I kan skrive til mig på det her nummer 71495064 hvis i vil være med til at fylde fruen og hvis der er en der vil slikke rent 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bred Smag skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil gerne besøge hende brugt

Hun bliver brugt hver eneste dag så det er bare at slå sig løs :) Du kan vidst også lave aftaler med hende om at komme lige efter en anden. 

Hvis du eller andre er friske på at slikke hende ren + min pik efter jeg har sprøjtet sperm i hende så send gerne en PB. Aftalen vil være at jeg boller hende, og fylder hende med sperm. Derpå slikker du min pik helt ren. Så smutter jeg og du kan gøre hvad du vil med hende.

Jeg skal forbi i løbet af ugen og er frisk på det setup hvis der er en hurtig tilbage melding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 1 minut siden:

Hvis du eller andre er friske på at slikke hende ren + min pik efter jeg har sprøjtet sperm i hende så send gerne en PB. Aftalen vil være at jeg boller hende, og fylder hende med sperm. Derpå slikker du min pik helt ren. Så smutter jeg og du kan gøre hvad du vil med hende.

Frækt setup, tror jeg er frisk :ph34r: sender dig en besked…

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 9 timer siden:

Hun bliver brugt hver eneste dag så det er bare at slå sig løs :) Du kan vidst også lave aftaler med hende om at komme lige efter en anden. 

Jeg skal forbi i løbet af ugen og er frisk på det setup hvis der er en hurtig tilbage melding. 

Lyder frækt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...