Sittingbull 6 Skrevet 10. Marts, 2023 (edited) Er også frisk på at deltage, overtager gerne efter den første , slikker muligvis også lige pikken ren hvis stemningen er til det , nogen der overvejer at besøge hende på mandag? er det stadig via whatsapp? Redigeret 10. Marts, 2023 af Sittingbull 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rex 3 Skrevet 13. Marts, 2023 (edited) Jeg er også på til at slikke både pik og fisse ren, gerne efter mange - nogen der er frisk på en aftale i denne uge? Redigeret 13. Marts, 2023 af The Rex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 14. Marts, 2023 Er der nogen der frisk på Fruen i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 47 Skrevet 14. Marts, 2023 Skriv til mig på nummeret nævnt tidligere i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 15. Marts, 2023 Stenbukken4700 skrev, den 22.8.2022 at 00:00: Hun knepper uden gummi ? Ja, det gør hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 20. Marts, 2023 Hej Er der nogen der er med på Fruen i morgen? . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 91 Skrevet 1. April, 2023 Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften. 15 min må være nok, nogen der vil være med ? Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen Glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfriske 0 Skrevet 1. April, 2023 veludrustenkbh skrev, for 4 timer siden: Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften. 15 min må være nok, nogen der vil være med ? Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen Glæder mig Ja ville da gerne lege med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 8. April, 2023 Er der nogen der er med på Fruen på tirsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 409 Skrevet 8. April, 2023 Hvad tid Tirsdag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 9. April, 2023 Eftermiddag efter kl 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keldp 11 Skrevet 9. April, 2023 Er der en der vil med og besøge fruen i morgen formiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Browndenzel 0 Skrevet 9. April, 2023 keldp skrev, for 3 timer siden: Er der en der vil med og besøge fruen i morgen formiddag Hvad tid skulle det være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 940 Skrevet 10. April, 2023 Hvad med om I klarede jeres aftaler i private beskeder? 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Opertional 6 Skrevet 24. April, 2023 Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. April, 2023 Opertional skrev, for 19 minutter siden: Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen Hvis du læser tråden, er der jo netop sådan en gruppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verne 3 Skrevet 16. Juni, 2023 Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. Juni, 2023 Verne skrev, for 5 timer siden: Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik. Hvis du betaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 19. Juni, 2023 Er der nogen der er frisk på Fruen i morgen tirsdag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderduvednok 13 Skrevet 19. Juni, 2023 lystfisker skrev, for 59 minutter siden: Er der nogen der er frisk på Fruen i morgen tirsdag Hvilket setup og tidspunkt har du i tankerne? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shag 7 Skrevet 17. Juli, 2023 Er der nogen der er frisk pa fruen idag - Tirsdag. Du slikker hende efter jeg har værer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rex 3 Skrevet 18. Juli, 2023 Jeg er på. Kan først sent eftermiddag i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fetforssbbw 0 Skrevet 29. Juli, 2023 Jeg kan tirsdag formiddag og fylder hende gerne, har jeg gjort før og så en anden der taher over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 29. Juli, 2023 Nogen der vil ordne hende med mig idag søndag? Skriv pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 30. Juli, 2023 meget har været skrevet om denne kvinde, og jeg kunne ikke dy mere mere, og måtte forbi og opleve det for mig selv. Jeg havde ikke de store forventninger til selve agten, men hun var nu mere aktiv end jeg havde forventet efter at have læst beretningerne her. Brysterne er store og flotte, så det var bestemt godkendt. 2 ting trækker ned, og jeg insignuerer ikke at de har noget med hinanden at gøre! Der var ubehagelig mange fluer i lejligheden, og de irriterer bare. Og så var det dårlig lugt fra lysthuset. Kommer jeg igen? Nej, men jeg er glad for at jeg fik oplevet hende på egen hånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg