Hop til indhold

Recommended Posts

Er også frisk på at deltage, overtager gerne efter den første , slikker muligvis også lige pikken ren hvis stemningen er til det :), nogen der overvejer at besøge hende på mandag?

er det stadig via whatsapp?

Redigeret af Sittingbull

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også på til at slikke både pik og fisse ren, gerne efter mange - nogen der er frisk på en aftale i denne uge? :-)

Redigeret af The Rex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Stenbukken4700 skrev, den 22.8.2022 at 00:00:

Hun knepper uden gummi ?

Ja, det gør hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften.

15 min må være nok, nogen der vil være med ?

Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen 

Glæder mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
veludrustenkbh skrev, for 4 timer siden:

Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften.

15 min må være nok, nogen der vil være med ?

Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen 

Glæder mig 

Ja ville da gerne lege med 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Opertional skrev, for 19 minutter siden:

Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen

Hvis du læser tråden, er der jo netop sådan en gruppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Verne skrev, for 5 timer siden:

Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik.

Hvis du betaler :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

meget har været skrevet om denne kvinde, og jeg kunne ikke dy mere mere, og måtte forbi og opleve det for mig selv. Jeg havde ikke de store forventninger til selve agten, men hun var nu mere aktiv end jeg havde forventet efter at have læst beretningerne her. Brysterne er store og flotte, så det var bestemt godkendt. 2 ting trækker ned, og jeg insignuerer ikke at de har noget med hinanden at gøre! Der var ubehagelig mange fluer i lejligheden, og de irriterer bare. Og så var det dårlig lugt fra lysthuset. Kommer jeg igen? Nej, men jeg er glad for at jeg fik oplevet hende på egen hånd. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...