Guest MalermesterKbh Skrevet 3. Marts, 2022 John Dillermand skrev, den 28/2/2022 at 20:33: Emnet har været oppe før, altså at der skal betales ekstra for Sport i 2'eren. Typisk fra 500 kroner og opad. GP'ere angiver som forklaring dels at det kræver forarbejde med tømning og udskylning, dels at man tager tillægget bare fordi man kan. Men oveni den almindelige timepris på i hvert fald 1500 kr,så bliver det hurtigt en udskrivning for entusiaster og nysgerrige. Men sjovt nok så mødes man ikke af dette tillæg hos transer og ladyboys og siden vi må antage at en endetarm er en endetarm uanset på hvem den sidder,så ser de intet behov for tarmskylning. Så man kunne godt få den fornemmelse at GP'ere takserer tillægget fordi de kan og kunderne måske ikke diskutererer så meget om noget som måske er et lidt pinligt emne. Kære GP'ERE. Er det et reelt tillæg eller bare et spørgsmål om at den kloge narre den mindre kloge. Måske kunne analtillæg til den bedste pris=gratis være en konkurrenceparameter. Jeg syntes der er stor forskel på alm samleje og analsex, så forstår til fulde at dette koster ekstra. Jeg har det lidt stramt med at nogle mænd stiller spørgsmål tegn ved priserne hos pigerne. Der er ingen der tvinger dig til at besøge dem, så stop den nærighed/ smålighed ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 3. Marts, 2022 Jeg ved sgu ikke lige med transernes priser det er ikke lige min kop the, men der er mange forskellige prisstrukturer og det svinger på tværs af nationalitet, køn, lyst og sikkert også kosmos og strategi. Jeg er ikke tilhænger af menukort der er længere end den lokale kebabvogn, men så må jeg jo klikke videre. Der er mange GP der har en ret fin basis service og så er der tillæg for visse ting som jeg ofte ser god grund til, alternativt har de måske nogle pakker hvor man så kan finde den slikpose der passer bedst til ens smag. Jeg er selv stor fan af anal, og jeg foretrækker da pigen er skyllet ud men det er jo mennesker vi besøger og ikke maskiner så uheld kan ske, selv efter udskylning. Men imø er det ganske rimeligt at det er forbundet med et tillæg, som en anden var inde på så er det ikke noget de kan tilbyde alle på en vagt og tariffen bliver baseret på udbud/efterspørgsel og sådan fungerer det frie marked jo. Der er også mange der tager tillæg for deepthroat, det er jo også noget der for mange piger kan mærkes både under og efter akten selvom det måske er forbundet med nydelse for dem nogen gang og pikken alligevel er i munden. Der er forskel på folk - og det er da fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg