frisk fyr 148 Skrevet 1. Marts, 2022 Hej alle er der nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt? er hun værd at besøge? https://annoncelight.dk/showad/333330 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bifyr35 41 Skrevet 1. Marts, 2022 Tror lidt det hende der hed noget med Dogging for nogle år tilbage i Roskilde område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 24. Juli, 2022 frisk fyr skrev, den 1.3.2022 at 16:29: Hej alle er der nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt? er hun værd at besøge? https://annoncelight.dk/showad/333330 Fik du nogensinde besøgt hende? Kan se hun annoncere igen i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 148 Skrevet 26. Juli, 2022 Nej, hun virkede useriøs, år jeg prøvede at booke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 26. Juli, 2022 frisk fyr skrev, 1 time siden: Nej, hun virkede useriøs, år jeg prøvede at booke tid Ja fik lidt samme indtryk. Tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 27. Juli, 2022 Hun er en meget sød kvinde….. efter lang tid lykkedes det at få en aftale i hus…..fik en quickie hos hende store bløde bryster, hun er ikke en nips, men en kvinde med former som jeg kan lide det. mener ikke hun er useriøs….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 148 Skrevet 27. Juli, 2022 Når man 3 gange har oplevet at blive aflyst efter at have aftalt tid, køre afsted til byen og skrive for at få adressen og der så er dukket en hindring op, så bliver det for useriøst for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 28. Juli, 2022 frisk fyr skrev, for 14 timer siden: Når man 3 gange har oplevet at blive aflyst efter at have aftalt tid, køre afsted til byen og skrive for at få adressen og der så er dukket en hindring op, så bliver det for useriøst for mig. Det kan jeg dæleme godt forstå!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 3. September, 2023 Har nogen for nyligt haft held med at besøge Anita?? Har forsøgt alt men ingen respons trods det hun annoncerer næsten dagligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sølvløven 3 Skrevet 28. November Hej ! Er der nogle der har set/hørt noget fra Anita ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg