Hop til indhold

Recommended Posts

 

Idag besøgte jeg Camille (https://annoncelight.dk/showad/332939) hun holder til ude i Sydhavnen, det var lidt besværligt at komme til stedet pga. vejarbejde men ikke noget som ikke er overkommenligt. Efter jeg fandt stedet kan jeg kun sige at jeg blev positiv overrasket på den fede måde, det er anden gang jeg besøger Camille, sidst var ude på Spontins vej, men denne gang er hun på en ny adresse i Sydhavnen. Jeg blev nød til at skrive dette indlæg, da det er den bedste GFE oplevelse jeg nogensinde har haft. Da hun åben døren stod hun klar i hofte holder og dejlig bh hvor man kunne se toppen af hendes dejlige bryster. Hun smilte til mig og kiggede mig ind i øjnene og førte mig ind på værelset, da vi kom ind begyndte hun at give mig de dejligste våde kys(hun er ikke nærig med at kysse) mens jeg fik tøjet af. Efter alt var kommet af begyndte hun, at give mig det dejligste blow med masser af øjn kontant og rigtig gode tunge bevægelser, det var himmelsk, efter lagde hun sig på senge og spredte sine ben, så jeg kunne se hendes mis, jeg var så liderlig at jeg begyndte at slikke hende. Efter jeg fik slikket hende ren, var det tid til at få gummi på og prøve diverse stilling hun har en curvy krop så hvis man er til den slags er hun perfekt især når man knepper hende, hun er total dejlig at røre ved også er hun rigtig god til med at kysse og nærværd mens vi gik igennem de forskellige stillinger. Efter jeg fik sprøjtet så lå vi bare i senge mens hun kørte sine hænder over min krop og snakkede om diverse ting. Hun er meget snaksalig og er ikke genert på nogen måde og holder ikke øje med tiden eller noget i den dur, ingen rush hos hende. Jeg prøvet at få den op at stå igen men jeg kunne ikke anden gang så afsted i bad med mig og ud af døren. 

Alt i alt var det en fantastisk oplevelse, hvis ikke den bedste jeg har haft, Camille er meget åben og venlig og fremstår som om hun elsker sit job

Kan varmt anbefale hende.  :wub::wub:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovefe3t skrev, for 5 timer siden:

 

Idag besøgte jeg Camille (https://annoncelight.dk/showad/332939) hun holder til ude i Sydhavnen, det var lidt besværligt at komme til stedet pga. vejarbejde men ikke noget som ikke er overkommenligt. Efter jeg fandt stedet kan jeg kun sige at jeg blev positiv overrasket på den fede måde, det er anden gang jeg besøger Camille, sidst var ude på Spontins vej, men denne gang er hun på en ny adresse i Sydhavnen. Jeg blev nød til at skrive dette indlæg, da det er den bedste GFE oplevelse jeg nogensinde har haft. Da hun åben døren stod hun klar i hofte holder og dejlig bh hvor man kunne se toppen af hendes dejlige bryster. Hun smilte til mig og kiggede mig ind i øjnene og førte mig ind på værelset, da vi kom ind begyndte hun at give mig de dejligste våde kys(hun er ikke nærig med at kysse) mens jeg fik tøjet af. Efter alt var kommet af begyndte hun, at give mig det dejligste blow med masser af øjn kontant og rigtig gode tunge bevægelser, det var himmelsk, efter lagde hun sig på senge og spredte sine ben, så jeg kunne se hendes mis, jeg var så liderlig at jeg begyndte at slikke hende. Efter jeg fik slikket hende ren, var det tid til at få gummi på og prøve diverse stilling hun har en curvy krop så hvis man er til den slags er hun perfekt især når man knepper hende, hun er total dejlig at røre ved også er hun rigtig god til med at kysse og nærværd mens vi gik igennem de forskellige stillinger. Efter jeg fik sprøjtet så lå vi bare i senge mens hun kørte sine hænder over min krop og snakkede om diverse ting. Hun er meget snaksalig og er ikke genert på nogen måde og holder ikke øje med tiden eller noget i den dur, ingen rush hos hende. Jeg prøvet at få den op at stå igen men jeg kunne ikke anden gang så afsted i bad med mig og ud af døren. 

Alt i alt var det en fantastisk oplevelse, hvis ikke den bedste jeg har haft, Camille er meget åben og venlig og fremstår som om hun elsker sit job

Kan varmt anbefale hende.  :wub::wub:

 

 

 

Totally agree!…… I just took a chance with her and she is very sweet , very empathetic , great curves !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af en omgang naughty sex med hende.

Tænker at GFE. er en mere passende betegnelse, det var i hvert fald min oplevelse.

Gentagelse? Ja tak (selvom parkering var lidt besværligt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også (som så mange andre) stille mig i koret, med en varm anbefaling af Camille, og ja det er værd at betale for "naughty" pakken som for mit vedkommende kan betegnes som GFE+ som både inkluderede facefuck, fingre i hende, diverse stillinger, dybe kys og til sidst ladningen i munden som hun slugte. Hun er sgu guld :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, for 45 minutter siden:

Hun ser meget appetitlig ud. Passer de 85 kg? Og er hun med dusk ?

Fra hendes annonce: "Pubic hair: Trimmed"

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, 1 time siden:

Hun ser meget appetitlig ud. Passer de 85 kg? Og er hun med dusk ?

Jeg vil skyde på hun er omkring de 80-85 kg, hun er lidt mindre end på billederne, men for satan hendes krop er så dejlig at røre ved og se på hvis man kan lide curves. Man bliver helt fortabt når man kigger hende i øjnene og i ansigtet, for mit vedkommende er hun gude smuk, at se på og røre ved. Jeg skal helt klart besøge hende igen, inden hun tager afsted, jeg syntes virkelig hun er det værd.  Skynd jer inden det for sent :mrgreen: 

og ja hun har dusk, men en sexy en som er trimmet. 

Redigeret af Lovefe3t

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...