Hop til indhold
Basse00

Stripklubber

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaring med at gå i stripklub i København og som vil dele ud af sin viden. Jeg er nemlig helt grøn på området og kunne godt tænke mig at besøge en stripklub. Kan det passe at man betaler et lille beløb på cirka 100 kr. for at komme ind, og så SKAL man betale cirka 1500 kr. på drinks? Og de piger der arbejder der, er det egentlig ikke bare GP'er som man kan købe fri og have sex med udenfor stripklubben? Jeg håber at I vil dele ud af jeres erfaringer om at gå i stripklub. På forhånd tak for hjælpen? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke fra København, men jeg har besøgt Bada Bing som ligger ved Gothersgade.

Faktisk gik jeg derind spontant, og for at opleve hvad det var for en 'størrelse'. Jeg gav 350,- for at komme ind hvilket inkluderede første drink i baren samt et bundt "pengesedler" som man kan give pigerne i drikkepenge.

Drinksne kostede vidst 150 pr stk og var basale drinks såsom Gin/Tonic, Jack Daniels / Cola og i den boldgade. Man kan også købe champagne m.m.

Nede i det ene hjørne er der en lille scene hvor pigerne på skift danser og smider tøjet, men der går også piger rundt på gulvet, generelt var de meget pushy for at sælge lapdances og champagne. En lapdance kostede i omegn af 800,- og varede 5-8 minutter, dog kunne man købe en "pakke" som inkluderede en flaske champagne og så private shows så længe der var champagne i flasken, jeg husker ikke prisen men jeg mener her at vi startede ved 2500,- for den billigste champagne.

Om man kan lokke pigerne med hjem, well det kan man nok godt, men ret beset så kræver det nok flere penge og lidt mere arbejde end bare at kontakte en GP og besøge hende, det koster i omegn af det samme som en lapdance så med de briller er det mere "value for money" :D

Kunne jeg finde på at tage på stripklub igen? Tjo ja muligvis, men personligt blev jeg ikke rigtig tændt af eufori eller liderlighed af at sidde derinde, tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...