Hop til indhold
Syvnitretten

Massage af en Gudinde Kaya Vejle

Recommended Posts

Hej Venner 

Besøgte denne fantastiske kvinde Kaya i Vejle https://annoncelight.dk/showad/314335 . Hun er lige så smuk og dejlig som hun ser ud i annoncen og som jeg nævnte for hende var det kun godt hun ikke var tæt på min bopæl for så var jeg endt som en fattig mand. 

Det er mere nus, end massage, men skøn varm olie og lækker lejlighed, med bad og alt er fint og rent. Skøn afslappende musik, og god varme i rummet. 

Hun har en dejlig flot og slank naturlig krop og er ikke ødelagt af plastik. Hun åbnede i en tynd kimono og indenunder det flotteste lingeri. 

Serviceniveau er i top og ville ønske hun kom tættere på øen. 

Det var alle pengene værd og den times tid i hendes kyndige hænder forsvandt desværre for hurtigt. INGEN sex, og det skal man respektere, men fantastisk afslutning på seancen. 

Pas godt på hende og hun nævnte hun snart tog nord på til Ålborg, så glæd jer drenge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

tak for et fint skriv

Er det rent HJ som afslutning eller bruger hun munden også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 1 minut siden:

tak for et fint skriv

Er det rent HJ som afslutning eller bruger hun munden også?

Kun HJ, ved ikke om det andet er muligt. Det lå ikke i kortene.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende i dag, og jeg kan kun give dig ret. Hun er simpelthen fantastisk smuk og sød - lidt genert når man prøver at lave lidt sjov med hende, men sikke en øjenkontakt hun kan holde - og den krop der er bare et rent 12-tal.

Og de 200 ekstra man skal give for berøring af hende, er bare godt givet ud. Der er hun på ingen måde nærig af sig ;)

Jeg spurgte hende om jeg ikke bare skulle overføre min løn direkte til hendes konto, men hun smilede bare sødt, som om hun ikke helt forstod joken. Eller også er jeg bare ikke så sjov som jeg selv synes:-P

Redigeret af BigMac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har også besøgt Kaya. 
Rigtig flot pige, ingen silikone, kun en enkelt tatovering og den obligatoriske piercing i navlen. Slank, fast og lækker. 
Hun virkede genert/forbeholdende. Sagde stort set ikke noget. 

En laaaaaang kedelig massage, helt uden erotiske strejf startede den time jeg havde købt incl gensidig berøring. Massagen gik over i en noget ensformig B2B. Hun kunne ikke tricket med at grave sig ind under en fra siden, så man automatisk vender sig om med hende ovenpå. Så B2B på forsiden, og fornemmelse af den perfekte krop mod min var himmelsk. 
Hun satte sig inden for rækkevidde og gav endda plads til at jeg kunne røre hende, men det var som om hun slet ikke var rigtigt tilstede. Intimmassagen var fin, blid og langsom, men hun havde ikke evnen til at fornemme hvornår jeg var lige ved, så det blev ikke rigtig til edging. 
Både Nadia og Silvia er km bedre til intim massagen, og så må man jo leve med silikonen og meget mindre mulighed for at ens hænder kan sanse deres smukke kroppe- eller fortsætte med at lede efter den perfekte intim massør. 
Lejligheden i Viby er nyrenoveret og ligger i en kedelig boligblok, så fin og diskret. 

Det bliver altså ikke til mere end en bamse fra midterste hylde.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...