Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et par år, hvor et forhold ikke har været aktuelt, har Tinder været en god måde at få opfyldt min sexlyst på. Succesen har været gange ok, men besluttede i sidste weekend, at det ikke er bevært værd med i forhold til, hvor meget tid man bruge på beskeder, gåture, cafeture osv. 

Mit første eventyr starter hos Anna I Randers. Ganske grøn, som jeg er, kontakter jeg hende uden at vide, at man kan finde anmeldelser af diverse GP herinde. Kontakten går ganske let en søndag aften, og jeg står hos hende indenfor en time. Hun åbner døren, og stemmer nogenlunde overens med billede 8. Hun agter ikke at kigge op på mig eller kommunikere da jeg kommer ind, udover "money" og "undress" imens hun bliver ved med at stirre på hendes telefon. Da det var mit første besøg hos en GP, tænker jeg, at det måske bare sådan her det foregår? Jeg får taget taget tøjet af, og hun går direkte til polering af geværet, men jeg har allrede tabt lysten og føler mig meget ubehagelig tilpas, dog forsætter jeg. Hun begynder så at ride mig, hvor jeg igen prøver at få kontakt til hende, men hun kigger væk og virker slet ikke at være i kontakt med sig selv. Jeg stopper kort efter, og ønsker hende god aften. Hun forsætter med stirre på sin telefon, og der blev ikke engang sagt farvel. Jeg har bestemt ikke fornemmelsen af, at hun ønsker udføre jobbet, og jeg fik lidt ondt af hende - selvom jeg egentlig blev snydt. Vil derfor give den kraftigste advarsel imod at besøge hende.

Hun befinder sig tæt på hovedbiblioteket i Randers sammen med Monica

Efterfølgende har jeg været forbi Hottie i Aarhus, som var en helt anden oplevelse. 

Redigeret af Düsseldorffan

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anden GP der går ind og synes godt om en særdeles negativ anmeldelse, samt på lidt mystisk vis indikere emojis med smil og kys

Det er ikke normalt og ser ud til at være en skadefro reaktion - noget siger mig her er urent trav 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 1 minut siden:

En anden GP der går ind og synes godt om en særdeles negativ anmeldelse, samt på lidt mystisk vis indikere emojis med smil og kys

Det er ikke normalt og ser ud til at være en skadefro reaktion - noget siger mig her er urent trav 

Jeg tænker det er helt regulært. 

TS nævner han efterfølgende havde et godt besøg hos hottie. Det er nok derfor hottie reagerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Eller også siger hun tak for de rosende ord hun lige får. Hottie har mange positive anmeldelser.

jeg er af natur meget mistænkelig, men ikke her !!

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Le fiss'carl skrev, for 53 minutter siden:

TS nævner at han havde en god oplevelse med Hottie til sidst i anmeldelsen.  Det er vel tilladt at hun svare til det kompliment hun får. Så jeg forstår ikke helt hvad der er mystisk ved det.

Og som @Grydeskeen siger hun er meget positivt anmeldt herinde, jeg har selv besøgt Hottie mange gange. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor det er en skadefro reaktion at hun reagere på et kompliment til hende.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry but I dont understand your comment. It were something about me as well and I feelt to answer back "million kisses" because I offer kisses for my customers<3. I dont really care about what another womans do, I m not in measure to comment... I just said million kisses , because we had a nice meeting:). it is that okay for you? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

That alright, but it is not costum a GP goes in and react just because a single line is mentioned about her, in at review about another GP

I would call it an over reaction 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sure, you are free to consider how you want. I think that more then "thank you"," many kisses"or smth similar i never answerd back also if were 50 lines about me. <3 but I wish to close here this discusion about my replay... because if is something about me ,short or long , I think that I can write something polite without distubing ... I think :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...