Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle år siden (Max 5 år) var der på sugardaters en slank ung pige midt i tyverne med langt glat hår med rødligt skær. Hun boede i kokkedal. Hun kaldte sig "canadiangirl" fordi hun havde boet i Canada, men hun var pære dansk. Hun har siden haft mindst en anden profil, hvor hun på det tidspunkt vist nok boede længere nord på (har glemt profilnavnet). Jeg havde kontakt med hende i længere tid, men fik desværre aldrig mødt hende, vores aftale blev aflyst dengang. 

Er der nogen der ved hvad der er blevet af hende? 

Eller var der nogen der fik mødt hende dengang? 

Send evt pb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde ikke rødbrunt hår, men derimod lyst rødligt glat hår på sit oprindelige profilbillede. 

På senere ekstra billeder på en ny profil så hun ældre ud og havde pinkfarvet hår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nielsev

Ved ikke helt om det var hende, men hun ville kun noget hurtigt i en bil , så vidt jeg husker. Har mødt hende, og hun havde en ny profil i et par dage fornylig , men den er slettet igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nielsev

Mener hun er aktiv igen , med en profil, som ligger meget op til dogging eller noget i den stil, Hun hedder gingers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet

hun er vist tilbage canadian goose , hm en frakke ) 

De er åbenbart dogging , 
nogle som har prøvet den ret lækre pige

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ka

sødetablet skrev, den 12.3.2024 at 14:25:

hun er vist tilbage canadian goose , hm en frakke ) 

De er åbenbart dogging , 
nogle som har prøvet den ret lækre pige

Kan ikke finde hende

Har du et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet
MikkelRæv64 skrev, for 6 timer siden:

Ka

Kan ikke finde hende

Har du et link?

tror hun er væk. fik hende på snap , men hun svarer ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

https://sugardaters.com/da/profile/n9Z9qB9qR5 Hun er aktiv igen, Jeg har i over 2 år haft op til 50 aftaler med hende på snap , uden hun er kommet. Ved ikke hvad jeg skal sige , hun skriver selv om vi skal mødes og så ?? intet . Jeg skriver bare ja, og sker der intet ) stabil ustabil 

Redigeret af sejler1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller223 skrev, for 3 timer siden:

fik denne besked:   '2000 for at slikke mig i 10 min'
tror det er fup/en dude

Det kan jeg jo så ikke vide, men hende på fotoet , har jeg faktisk mødt en gang , for ca 2 år siden ; og hun spammer mig med at komme og videoer på snap. men dukker aldrig op. Hun siger hun har en opmærksomheds diagnoge af en slags 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...