LOVE2FUCK 20 Skrevet 4. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/338379 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 4. Marts, 2022 Jeg kunne godt være interesseret.det kommer selvfølge and på hvor det kommer til at foregå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 4. Marts, 2022 Stenbuk50 skrev, for 23 minutter siden: Jeg kunne godt være interesseret.det kommer selvfølge and på hvor det kommer til at foregå? Og jeg mangler en dato. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 4. Marts, 2022 2.000 kroner for et gangbang med over 20 deltagere, som bliver filmet og hvor pigen ikke er særlig lækker. Nej tak. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 4. Marts, 2022 Liderbukken skrev, for 10 minutter siden: 2.000 kroner for et gangbang med over 20 deltagere, som bliver filmet og hvor pigen ikke er særlig lækker. Nej tak. Det er da fint nok at det ikke tænder dig, men hvorfor skriver du så på opslaget? Og så er kvinden da noget af en godte. Lidt ærgerligt at du formulerer dig som om din mening er alles mening. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 5. Marts, 2022 AB455 skrev, for 12 timer siden: Det er da fint nok at det ikke tænder dig, men hvorfor skriver du så på opslaget? Og så er kvinden da noget af en godte. Lidt ærgerligt at du formulerer dig som om din mening er alles mening. Noget af en godte...........ser vi ikke de samme billeder???? Du formulerer dig så også, som din mening er alles mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 5. Marts, 2022 zx10 skrev, for 1 time siden: Noget af en godte...........ser vi ikke de samme billeder???? Du formulerer dig så også, som din mening er alles mening. Fair nok, jeg synes hun er en godte. Lad os stoppe her, da det ikke er relevant hvad alle mener om kvinden, særligt ikke hvis den enkelte ikke vil deltage. Der er jo ikke ligefrem en pligt til at svine en kvinde til der blotter sig. Vi kan hver især bare vælge at scrolle videre. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 7. Marts, 2022 Jeg tænker ikke der er meget “love to fuck” over dette GB. 2000 kr x 20 plus deltagere lyder mere som “vi elsker pengene”! Og ja det er min subjektive betragtning. Ligesom mit syn på kvinden også er subjektivt. Finder hende på ingen måde attraktiv nok til at kunne kræve noget der bare er i nærheden af 2000 kr. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 8. Marts, 2022 Tjaei sådaner vi så forskellige. Flere af billederne viser da en meeget lækker kvinde. Og så 20 mænd bareback for helvede hvor frækt. Og 4 timer så er prisen da okay Sygdom forhindrer mig i at deltage desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 8. Marts, 2022 Vi mangler stadig en dato og hvor det bliver holdt.For at kunne vide om man kan være med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 8. Marts, 2022 Ok jeg syntes hun er hot. Men tænker lidt 20x 2000. Hvem får alle de penge? Håber spermslugeren får dem! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 24. Marts, 2022 Jeg syntes da hun er meget fræk. Men 20 mand og 2 timer, det er 6 minutter pr mand, så 2000 er mere end jeg vil gi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 27. Marts, 2022 Hvis det varede i 4 timer ville det være mere fair ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg