Hop til indhold
FunnyJohnny

Hjælp en nybegynder!

Recommended Posts

Hej med jer

Efter længere tids overvejelse, er jeg kommet frem til, at nu vil jeg prøve at aflægge et besøg hos en GP. Derfor sendte jeg en SMS til en af pigerne fra sukkerpigerne.dk for nogle dage siden, med en forespørgsel på pris for en omgang Body to body. Men jeg fik aldrig noget svar tilbage. Nu er jeg kommet i tvivl om, hvad jeg gør galt, og hvordan jeg skal bære mig an. Skal jeg bare booke en tid direkte, uden at stille spørgsmål? Og skal det være på dagen, hvor hun har vagt, eller kan jeg godt booke et par dage i forvejen?

Jeg håber i vil hjælpe en total nybegynder på herrens mark. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skriver kort og venligt interesseret til en af pigerne, hvor du (altså ganske kort) ridser op hvem du er og hvad du er interesseret i og hvornår, så burde du få svar.

Du kan være faldet i deres fravalgsliste, og så kan det være svært at komme til igen. Prøv eventuelt et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FunnyJohnny skrev, for 11 minutter siden:

Hej med jer

Efter længere tids overvejelse, er jeg kommet frem til, at nu vil jeg prøve at aflægge et besøg hos en GP. Derfor sendte jeg en SMS til en af pigerne fra sukkerpigerne.dk for nogle dage siden, med en forespørgsel på pris for en omgang Body to body. Men jeg fik aldrig noget svar tilbage. Nu er jeg kommet i tvivl om, hvad jeg gør galt, og hvordan jeg skal bære mig an. Skal jeg bare booke en tid direkte, uden at stille spørgsmål? Og skal det være på dagen, hvor hun har vagt, eller kan jeg godt booke et par dage i forvejen?

Jeg håber i vil hjælpe en total nybegynder på herrens mark. :)

Hmm...

Som helt ny i Københavnsområdet havde jeg taget en dansk pige på et af de få tilbageværende lysthuse inden det er en fortid i Danmark.

Der er jo snart kun 3-4 steder med danske piger til 1,4 millioner mennesker i Storkøbenhavn...Det er vel så ca. 700.000 mænd.

Dyrt? Måske men under ordnede forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elpedro

Prøv da en massage hos en thai. Det er normalt ganske hyggeligt. Aftal dog fra start hvad du vil slutte med fx et hj.

Så er du i gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elpedro skrev, for 27 minutter siden:

Prøv da en massage hos en thai. Det er normalt ganske hyggeligt. Aftal dog fra start hvad du vil slutte med fx et hj.

Så er du i gang..

Det er selvfølgelig rigtig nok, hvis hjertet er med.

Og lidt hvad er ens præferencer/ hvad syntes man er smukt og tænder på ved en pige.

Sukkerpigerne ligger vist i Viborg. Ved ikke hvor mange lysthuse der er i området med både Thai og danske piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 51 minutter siden:

Hmm...

Som helt ny i Københavnsområdet havde jeg taget en dansk pige på et af de få tilbageværende lysthuse inden det er en fortid i Danmark.

Der er jo snart kun 3-4 steder med danske piger til 1,4 millioner mennesker i Storkøbenhavn...Det er vel så ca. 700.000 mænd.

Dyrt? Måske men under ordnede forhold.

Det var netop det der var min tanke. Det har været et krav, at det var et fast sted, med danske piger, hvor jeg kan tale naturligt med hende. I hvert fald her den første gang. Så kan jeg altid prøve at udforske andre muligheder, når jeg føler mig mere klar til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan være flere forklaringer på, at du ikke fik noget svar på din venlige henvendelse.

• Af diskretionshensyn svarer nogle piger ikke, hvis de ikke når det inden for kort tid efter henvendelsen - med mindre du skriver, at det må de gerne. Du kan evt. skrive at hun må svare indtil et bestemt tidspunkt.
  • Jeg kan se at du har skrevet til pigen Onsdag kl. 20. Det er sent i forhold til lukketid, som for pigen på vagt på Onsdage er kl. 21. Måske havde hun ikke flere ledige tider den dag.
  • De færreste piger gider svare på spørgsmål, der allerede er besvaret i deres annonce. Pigen, der er på vagt Onsdage oplyser sine priser i annoncen. Men det var måske en anden, du henvendte dig til?
Citat

Tilbyder alle blide former, kæresteoplevelser, kys og kram, oliemassage, body2body og tantra massage.
Lettere dominans til dig, pirringsbondage, golden shower, prostatamassage/analstimulering

15 min 700,- 30 min 1100,- 45 min 1500,- 60 min 1900,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krebs skrev, for 21 minutter siden:

Der kan være flere forklaringer på, at du ikke fik noget svar på din venlige henvendelse.

• Af diskretionshensyn svarer nogle piger ikke, hvis de ikke når det inden for kort tid efter henvendelsen - med mindre du skriver, at det må de gerne. Du kan evt. skrive at hun må svare indtil et bestemt tidspunkt.
  • Jeg kan se at du har skrevet til pigen Onsdag kl. 20. Det er sent i forhold til lukketid, som for pigen på vagt på Onsdage er kl. 21. Måske havde hun ikke flere ledige tider den dag.
  • De færreste piger gider svare på spørgsmål, der allerede er besvaret i deres annonce. Pigen, der er på vagt Onsdage oplyser sine priser i annoncen. Men det var måske en anden, du henvendte dig til?

Hej. Tak for god feedback :) 

Det var tilfældigt den samme pige, der var på vagt den dag. Men tanken var egentlig bare at forhøre mig om pris i forhold til at booke tid et senere tidspunkt. Kan godt se, at det står beskrevet i annoncen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror også det manglende svar kan skyldes det vage spørgsmål “høre lidt nærmere om…”. På den måde ender det let med at der skal skrives mange gange frem og tilbage inden et eventuelt besøg og det er spildtid for pigen og mange gange kommer der slet ikke noget besøg ud af det. Gå mere lige til sagen: kan vi aftale et besøg …… Jeg er interesseret i ……

Jeg har da også været ude for piger, der ikke svarede, men det er sjældent. Hvis en GP ikke er interesseret, når en seriøs kunde viser sin interesse, har hun ikke meget fremtid i branchen. Men der er formentlig mange useriøse henvendelser at sortere fra og tid er penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra tid og sted @FunnyJohnny beskriver, så tror jeg, jeg véd hvem det er.
Jeg har besøgt hende for et par år siden.
Hun er sød og imødekommende, og en varm pige. Et godt valg.
(Véd egentlig ikke hvorfor jeg ikke har fået besøgt hende længe - det må jeg gøre noget ved ... ;))

Hvis du SMS'er til hende først på vagten, tænker jeg du får svar.
Ellers ring til hende.
Da jeg besøgte hende, havde hun nogle gange en telefonpige med rundt.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
FunnyJohnny skrev, den 5.3.2022 at 12:39:

Efter længere tids overvejelse, er jeg kommet frem til, at nu vil jeg prøve at aflægge et besøg hos en GP. Derfor sendte jeg en SMS til en af pigerne fra sukkerpigerne.dk for nogle dage siden, med en forespørgsel på pris for en omgang Body to body.

Lidt underligt at du som nybegynder vil starte med en omgang B2B, men ellers kan jeg anbefale dig i første omgang at forespørge på f.eks. en ½ time - det burde pigerne altid angive på deres prisliste (medmindre de kun tilbyder længere seancer) - ellers går man bare videre til den næste, som ikke har noget imod at oplyse noget så simpelt - så kan du nemlig bare booke en tid - og ved ankomst kan du så se om du synes hun er så lækker at du også er interesseret i B2B - ellers kan du under seancen se og fornemme om det er en pige du vil besøge igen til en omgang B2B  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...