Guest Salesman Skrevet 6. Marts, 2022 Hej med jer, jyde har brug for hjælp i KBH. jeg søger noget lækkert ungt kød i aften, jeg skal bo tæt på Kødbyen, så i det område, gerne i gåafstand nogle gode forslag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 540 Skrevet 6. Marts, 2022 Ved ikke om det er et godt forslag, - men Skelbækgade ligger jo lige ved siden af, - der er det osse "fine" priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 6. Marts, 2022 Jeg ved ikke hvad der er gåafstand for dig, men jeg ville gå langt for at få lov til at opleve Christine, og set i det perspektiv synes jeg en 15min gåtur er meget rimelig gåafstand ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 6. Marts, 2022 Lia er lige rundt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 6. Marts, 2022 Milner skrev, for 1 time siden: Ved ikke om det er et godt forslag, - men Skelbækgade ligger jo lige ved siden af, - der er det osse "fine" priser Er der gadepigene du sikter til - eller noget "hemmeligt"...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 540 Skrevet 6. Marts, 2022 Karsteng skrev, for 1 minut siden: Er der gadepigene du sikter til - eller noget "hemmeligt"...? Blowjob for en 50'er , Jeps, det var ihvertilfald der de holdt til før i tiden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 6. Marts, 2022 Jeg skal selv til Kødbyen neste uge - men ønsker lidt mer kvalitet enn det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 6. Marts, 2022 Set i Kødbyen i sidste uge, det er sgu da en iorden pris 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 6. Marts, 2022 Hans69 skrev, for 3 timer siden: Set i Kødbyen i sidste uge, det er sgu da en iorden pris Det er fatter selv, der serverer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokken 253 Skrevet 7. Marts, 2022 Jeg er lidt nysgerrig på om du fandt ud af noget og om du evt. havde en god oplevelse hos en anbefalelsesværdig pige? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 9. Marts, 2022 Der var en del løse fugle tirsdag eftermiddag der tilbød sine varer i gaden. De var absolut sexverdige, om man vil ha gadekødbykød.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 10. Marts, 2022 Salesman skrev, den 6.3.2022 at 11:17: jeg søger noget lækkert ungt kød i aften Hvad fandt du så ud af, @Salesman? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg