Hop til indhold
tonytony

SEXY RAFAELA i Aalborg - Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Jeg havde en fantastisk oplevse her i Aalborg med Rafaela. jeg fik 30 min med superfransk og synes det var penge værd.
Jeg synes at Rafaela er sød og imødekommende, men nu har jeg også mødt hende før. 

Jeg kan derfor anbefale Rafaela her i Aalborg hun er klart en af de bedste piger jeg har besøgt! Så vidt jeg husker så er hun her i noget tid endnu!

https://annoncelight.dk/showad/291482

• Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
tonytony skrev, for 1 time siden:

Jeg havde en fantastisk oplevse her i Aalborg med Rafaela. jeg fik 30 min med superfransk og synes det var penge værd.
Jeg synes at Rafaela er sød og imødekommende, men nu har jeg også mødt hende før. 

Jeg kan derfor anbefale Rafaela her i Aalborg hun er klart en af de bedste piger jeg har besøgt! Så vidt jeg husker så er hun her i noget tid endnu!

https://annoncelight.dk/showad/291482

Hvorfor ser vi meget sjældent piger med sådan en dejlig krop og, det man nu kan se, af hovedet/ansigtet her i København ?

Karneval, smukke piger i gadebilledet og smukke GP'er som vælger postnummer 9000 som deres arbejdssted.

I nordjyder må godt fortælle Rafaela at der også er umådeligt dejligt i København og omegn, så det skulle hun ta' og opleve i et par uger...

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 7.3.2022 at 20:40:

Hvorfor ser vi meget sjældent piger med sådan en dejlig krop og, det man nu kan se, af hovedet/ansigtet her i København ?

Karneval, smukke piger i gadebilledet og smukke GP'er som vælger postnummer 9000 som deres arbejdssted.

I nordjyder må godt fortælle Rafaela at der også er umådeligt dejligt i København og omegn, så det skulle hun ta' og opleve i et par uger...

Ved ikke... Men du kunne skrive til hende omkring det? Men jeg er helt enig hun er en flot kvinde med gode former

Del dette indlæg

Link til indlæg
julle66 skrev, den 8.3.2022 at 09:12:

kommer hun tilbage til Syd  DK

Aner det ikke men du kunne bare skrive til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bare stille op i koret og tilslutte mig.

Hun er lækker og meget kyndig. Og så er hun jordnær og rigtig sød faktisk. Men Kyndig især da jeg bla oplevede et blow og megafrench med øjenkontakt og hvor hun tog helt i bund  - med lange tag så man til sidst gav efter. Og så slikkede hun videre til sidste dråbe. Hun kan sit kram og har indlevelse  og elsker at blive slikket. Jow vi er heldige i Aalborg for tiden 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I just want to inform that you are a LIAR and this is a FALSE REVIEW. I don't do megafransk and I don't swallow.

Rafaela 

• Synes godt om 4
  • Tak 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rafaela skrev, for 10 timer siden:

I just want to inform that you are a LIAR and this is a FALSE REVIEW. I don't do megafransk and I don't swallow.

Rafaela 

Rafaele.

Sad that people needs to say something that is not true.
Will you be staying in Aalborg, ore maybe you will visit  some other places i Denmark.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes, sometimes i visit other places but right now I am just in Aalborg. I will update my location on annoncelight.dk when i move.  :) 

Redigeret af Rafaela
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg håber at @LillePalle99vil kommentere yderligere på det her. Han fremstår for mig umiddelbart som pålidelig og jeg har simpelhen svært ved at se, hvorfor han skulle skrive usandheder om Rafaela. 

Kunne man måske forestille sig, at han er kommet til at “tale over sig” og skrive noget som Rafaela en gang i mellem gør, men hun ikke reklamerer med, at hun gør. 

I så fald synes jeg ikke, at det er fair, at kalde LillePalle99 for en løgner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 1 time siden:

Jeg håber at @LillePalle99vil kommentere yderligere på det her. Han fremstår for mig umiddelbart som pålidelig og jeg har simpelhen svært ved at se, hvorfor han skulle skrive usandheder om Rafaela. 

Kunne man måske forestille sig, at han er kommet til at “tale over sig” og skrive noget som Rafaela en gang i mellem gør, men hun ikke reklamerer med, at hun gør. 

Jeg kan ikke se der er noget at komme efter, eller at forklare. Med mindre han har blandet oplevelser med to forskellige piger sammen.

Om han - teoretisk set - skulle have brudt en fortrolighed med en GP, eller han har forivret sig i en anmeldelse: Så er der en løgn, over for GPen eller over for læserne. Og det har under alle omstændigheder skadet Rafaela's omdømme og følelser i en grad så hun har været nødt til at reagere her.  

Rafaela skriver klar og tydeligt, at hun ikke tilbyder CIM og swallow. Længere er den ikke. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
autobahn skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kan ikke se der er noget at komme efter, eller at forklare. Med mindre han har blandet oplevelser med to forskellige piger sammen.

Om han - teoretisk set - skulle have brudt en fortrolighed med en GP, eller han har forivret sig i en anmeldelse: Så er der en løgn, over for GPen eller over for læserne. Og det har under alle omstændigheder skadet Rafaela's omdømme og følelser i en grad så hun har været nødt til at reagere her.  

Rafaela skriver klar og tydeligt, at hun ikke tilbyder CIM og swallow. Længere er den ikke. 

Det kan jeg slet ikke følge dig i det der. Lige nu lider Palles troværdighed et knæk og det skal han ikke bare lade stå usagt hen. 

Det kan lige så godt være Rafaela, der lyver her. Og i så fald er det ikke Ok. 

Der er ikke noget odiøst i, at pigerne giver ydelser som de ikke reklamerer med at de gør. Har selv oplevet det flere gange hos andre piger, men jeg skriver bare ikke om det. Har Palle fået megafransk, så er han jo ikke en løgner, så er det Rafaela der er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Jeg besøgte Rafaela flere gange inden covid-19 ramte Danmark. Jeg er kommet i hendes mund flere gange, tro hun slugte et par gange og et par gange spyttede hun ud på et stykket køkkenrulle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 3 timer siden:

I think you want to “light a fire” but with me you waste your time.  I'm not interested in his answer as it will remain a lie.  I posted it to let everyone know that there are fake visits and fake reviews.  This person's misfortune was to write exactly something I don't do. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt Rafaela et par gange før i tiden og nu her fornyligt... Hun virker som ret ærligt person der går op i sit arbejde. Hvis hun siger at hun ikke tager cum in mouth eller mega french så tror jeg på hende... Det står heller i hendes annonce at hun laver mega french. 

Jeg må indrømme at jeg holder med rafaela i denne sag. Jeg har også svært ved at se hvofor folk skulle skrive usandheder spild af tid og synd for de piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 33 minutter siden:

Jeg besøgte Rafaela flere gange inden covid-19 ramte Danmark. Jeg er kommet i hendes mund flere gange, tro hun slugte et par gange og et par gange spyttede hun ud på et stykket køkkenrulle.

Havde hun sagt ja til at du skulle komme i hendes mund? Hun siger klar og tydeligt at det er ikke noget hun gør... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 34 minutter siden:

In your dreams, in your delusions, you can believe what you want.  Welcome to the circus!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
tonytony skrev, for 2 minutter siden:

Havde hun sagt ja til at du skulle komme i hendes mund? Hun siger klar og tydeligt at det er ikke noget hun gør... 

Ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 5 minutter siden:

Ja.

Det er ingen chance for at vi kan bekræfte om det er sandt udover at spørge hende... Men hun skriver klart og tydeligt at der er løgn at der er noget hun ikke gøre... Jeg tvivler på at hun var i Danmark da covid 19 havde lige ramt os... @Rafaela

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

@tonytonyhvis du læser hvad jeg har skrevet.  Flere gange inden covid-19 ramte.

tonytony skrev, for 26 minutter siden:

Det er ingen chance for at vi kan bekræfte om det er sandt udover at spørge hende.

Er du hendes kæreste, siden du forsvarer hende?  Og har du aldrig mødt en pige som lyver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 7 minutter siden:

@tonytonyhvis du læser hvad jeg har skrevet.  Flere gange inden covid-19 ramte.

Er du hendes kæreste, siden du forsvarer hende?  Og har du aldrig mødt en pige som lyver?

Jeg forsvarer hende fordi hun ikke har fortjent at folk lyver om hende... Jeg har besøgt hende flere gange og hun altid respektfuld og gør sit arbejde... Det er ikke fair at folk i min anmeldelse kommer og siger at hun tager cum in mouth når hun flere gange skriver at det er noget hun ikke gør... 

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

@tonytonyDu må have et meget specielt forhold til hende.  Da du mener det er nødvendigt at skrive flere anmeldelser af hende.

Mere end en anmeldelse af samme pige , er reklame i min optik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
tonytony skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Rafaela et par gange før i tiden og nu her fornyligt... Hun virker som ret ærligt person der går op i sit arbejde. Hvis hun siger at hun ikke tager cum in mouth eller mega french så tror jeg på hende... Det står heller i hendes annonce at hun laver mega french. 

Jeg må indrømme at jeg holder med rafaela i denne sag. Jeg har også svært ved at se hvofor folk skulle skrive usandheder spild af tid og synd for de piger. 

Men Tony det er også helt fint og jeg er sådan set ikke i tvivl om, at Rafaela går meget op i sit arbejde og værner om det.

Men som jeg skrev i en anden kommentar i tråden, så er der altså ikke noget underligt i, at piger der ikke reklamere med en ydelse, alligevel vælger at udføre den til nogle få udvalgte og fint med det. 

Jeg kan ikke se, hvad to brugere herinde får ud af at skrive, at de har modtaget megafransk af hende, hvis de ikke har. De roser hende jo og vil hende det umiddelbart kun det bedste.

Det ødelægger ikke min egen opfattelse af Rafaela om hun har gjort det eller ikke har gjort det. Jeg har selv altid gummi på ved fransk, så jeg er sådan set ligeglad. Jeg er bare ikke ligeglad med om hun kalder en bruger for en løgner fordi hun måske bare ikke er interesseret i, at det kommer frem, at hun har gjort noget særligt for ham - og nu to mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 23 minutter siden:

@tonytonyDu må have et meget specielt forhold til hende.  Da du mener det er nødvendigt at skrive flere anmeldelser af hende.

Mere end en anmeldelse af samme pige , er reklame i min optik.

Nogen GP’er får man et nært forhold til og besøger flere gange. Det kan give rigtig god mening at anmelde dem flere gange - selvfølgelig med passende mellemrum. Der kan saftens komme nye oplevelser og aspekter, som fortjener at blive fortalt!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Rafaela skrev, 1 time siden:

I think you want to “light a fire” but with me you waste your time.  I'm not interested in his answer as it will remain a lie.  I posted it to let everyone know that there are fake visits and fake reviews.  This person's misfortune was to write exactly something I don't do. 

I don’t want to “light a fire” I just think it is weird that two users in here writes that they have recieved megafrench with you if they haven’t. Both of them Seem to like you and don’t want to do you any harm.

For me it don’t mean anything if you have done it or not. Blowjob for me is always with a condom and if you once in a while with a few clients have given megafrench so be it. It’s no problem for me and I guess also not a problem for a lot of users in here. 

But it seems that is means a lot for you to deny that this is happened and that’s fine for me. In my opinion I just don’t like that you Call him a liar if he is the one telling the truth. 

But again - I was not there. You and the two users in here was. And I don’t know who is telling the truth.

Peace out and I wish you a very good weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...