Rafaela 26 Skrevet 12. Marts, 2022 You don't have to like it or not, if I call him a liar, I didn't ask for your opinion. The only person who can call him a liar is me. You're just a busybody who's trying to continue the story. The only thing that should be clear and that everyone should be careful about is fake reviews. And yes, he is a liar, and if I did as he said, I would accept the review, but my mouth is not a toilet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
tonytony 93 Skrevet 12. Marts, 2022 Hardrock_west skrev, for 11 timer siden: @tonytonyDu må have et meget specielt forhold til hende. Da du mener det er nødvendigt at skrive flere anmeldelser af hende. Mere end en anmeldelse af samme pige , er reklame i min optik. Sidst jeg besøgte hende var mere end et år siden....måske 2 år se på min liste. Jeg laver ikke reklame for nogen! Jeg skriver en anmeldelse fordi de har fortjent det og hvis andre vil have samme oplevelse. Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 12. Marts, 2022 Rafaela skrev, den 11.3.2022 at 00:59: I just want to inform that you are a LIAR and this is a FALSE REVIEW. I don't do megafransk and I don't swallow. Rafaela Jeg kan se der er kommenteret meget på min supplerende bemærkning i denne tråd. Og må tilstå at jeg nok blander to oplevelser sammen. Jeg husker angiveligt fejl i hvordan vi afsluttede, og det beklager jeg Rafaela. Min oplevelse var "special" med forsøg på anal. Hun lavede meget dybe blow som gjorde vildt indtryk, men ja - det er et stykke tid siden. Enhver kan jo huske forkert, men jeg undskylder af den grund, at det jo er forkert overfor en GP at proklamere noget hun ikke udfører og heller ikke tilbyder. Håber mit skriv retter min fejl. Jeg ønsker sluttdligt ikke at fremstå som en der skriver noget fake - for netop fake er der alt for meget af. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 26 Skrevet 13. Marts, 2022 I could keep quiet, “pretend” I don't understand BUT I don't believe your excuse, you just did it to not lose your credibility as a “trusted user” on this site. You didn't expect me to open a profile just to report the lie. You and your friend - "Søren A" (who defended you so much to the point of saying that I was the only liar in history) - you are users of January of this year and are always "active", commenting, thus increasing the "score" and end up becoming “credible users”. Why don't you do a review on a cheap, ugly girl who drank your cum? Because you want to feel superior to other eroguide users by pretending that a beautiful woman drank your cum. Lucky for you, many people are “slow” to understand, and you can always make a new profile and start new lies. People can pretend to be whatever they want to be hidden behind a simple smartphone. I just wish the admin of this site would be aware of this so the eroguide doesn't lose its “credibility”, as the site is for men to get real information from real girl with good work, everything else is “bullshit”. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg