Hop til indhold
79tretten

Hvor er Nanna, det høje uartige kvindemenneske (Århus/Skanderborg)

Recommended Posts

79tretten skrev, for 12 minutter siden:

Hej!

Er der nogen der ved om Nanna stadig er aktiv og hvor hun annoncere? Hun har været i Aarhus i næste 20 år og senest i Skanderborg.

Nanna annoncerer vist ikke efter Ekstra Bladet lukkede ned for den slags annoncer.

jeg ved ikke om hun stadig er aktiv. Hun var på et tidspunkt hver anden tirsdag i Skanderborg. Der besøgte jeg hende senest for et lille års tid siden.

og der var hun stadig ligeså fræk i sengen som de gange jeg havde fornøjelsen af hende i hendes tid i Aarhus.

måske tager hun stadig imod “faste” gæster i Skanderborg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Nanna er desv stoppet. Tilsidst var hun i Skanderborg. Måske kommer hun tilbage. Men ligenu er der lukket. 
Nanna er bare så skøn. Tror der er rigtig mange mænd der har haft fantastiske oplevelser m hende. Jeg har fulgt med siden hun var i Tåsingegade. Senere Randersvej, Rosenvagnsalle, kort på Midtager vej, flere år i Trepkasgade… og tilsidst i Skanderborg. Skøn og mega fræk pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Deacon2 skrev, for 10 minutter siden:

En anden pige jeg kunne ønske mig tilbage i branchen er Lena fra Trepkasgade. Damm hun var også god

Trepasgade var paradis hvis man er til modne frække damer. Rigtig gammel dags bordel/massageklinik stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nanna var også i Sonnesgade i flere år, der besøgte jeg hende temmelig ofte. Jeg husker stadig mit første besøg hos hende, hun var fantastisk og møgfræk. Ja jeg husker også det sidste, i Skanderborg, med stor glæde :)
Håber hun vender tilbage på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nanna er helt klart den pige, som har gjort det største indtryk på mig nogensinde; jeg var en ret ung mand dengang. Sjit, hun var fræk! Og de bryster…:wub:

Jeg kan lige så tydeligt høre hendes telefonsvarer for mig endnu, og det går lige i underlivet:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønne Nanna, hun er stærkt savnet. Jeg mindes med glæde de mange besøg hos hende  - primært i Århus området. Enkelte gange var hun dog også på lokationer i Horsens og Esbjerg. Hun havde som nævnt i tråden sin foreløbige sidste vagt i Skanderborg tilbage i oktober 2021. Hun valget og stoppe pga corona situationen. Lad os håbe, at hun nu, hvor vi er kommet på den anden siden af corona vender tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh Nanna. Dejlige, frække våde Nanna. Hvilke fantastiske minder fra Tåsingegade i 1990'erne.

Der er sket så meget siden da, men minderne om de hyggelige aftener forsvinder aldrig. Den flotteste, sødeste og frækkeste pige jeg nogensinde har været sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keegan skrev, for 18 timer siden:

Skønne Nanna, hun er stærkt savnet. Jeg mindes med glæde de mange besøg hos hende  - primært i Århus området. Enkelte gange var hun dog også på lokationer i Horsens og Esbjerg. Hun havde som nævnt i tråden sin foreløbige sidste vagt i Skanderborg tilbage i oktober 2021. Hun valget og stoppe pga corona situationen. Lad os håbe, at hun nu, hvor vi er kommet på den anden siden af corona vender tilbage.

Kan kun tilslutte mig rækken af skåltaler for Nanna. Hun var fandme noget helt særlig og en skøn kvinde, der også vidste hvad hun ville have. Besøgte hende mange gange både i Tåsingegade og Trepkasgade.

Og ja, sidstnævnte var et herligt bordel, hvor der ofte var mere end én til stede og man blev overrasket over, hvad de kunne finde på (dog ikke Nanna, som jeg aldrig har mødt sammen med andre).

Det fungerer i øvrigt stadig "lidt" med en af de "gamle" piger, Sabine1 og også indimellem den gamle "mutter", Susanne.

Husker især én aften, hvor jeg blev opfordret til, at tage lidt vin/breezers med til fælles hygge og Susanne (husker det som det var hende) skulle have hjælp til, at opdrage og kneppe en tøs , som senere begyndte at have lidt vagter selv (dog kun blidt når hun var alene og kun "faste" kunder). Tøsen (kort krøllet hår, lækreste store bryster, i slut-30´erne/start-40´erne) var helt sikkert ikke prof., men havde en del fetischs, bl.a. at sælge sig selv eller blive solgt.

Det var fandme en oplevelse, som endte med at tage et par timer eller 3 før vi også havde konsumeret flaskerne! 

Ingen overtouchede østeuropæiske 25-årige eller nigerianere/latinaer, med notorisk falske fotos. Kun erfarne danske piger, der ikke skjulte deres "charmerende" detaljer og heller ikke lagde bånd på sig selv hvis de kunne lide det der foregik.

Spørgsmål: En af de "gamle" fra Trepkasgade (Tess) har et sted ved Skanderborg. Var det der Nanna arbejdede fra til sidst? 

/RotM

Del dette indlæg

Link til indlæg

For MANGE MANGE år siden, skrev jeg dette i et andet forum, det rendte mig i hu da jeg så overskrifter.

Savner den tid og de piger/kvinder der kunne frekventeres den gang for MEGET MEGET længe siden.

Og det var fredag
og det var fredag den 15 i december, den store frokost dag.
og sild, snaps og øl.- kål og øl. - skinke, kål, snaps og øl. - ost, frugt, snaps og øl. - kaffe og snaps.
og det var den lille barselsvikarsekretær med de store - blå øjne - , som havde fået nys om at jeg manglede en ny sekretær,
og jobsamtalen startede da der - meget passende - manglede en stol ved bordet, og derfor kun var mit lår ledigt.
og der var de store - blå øjne - alt for tæt på min arm, og den lille pariser der slet ikke kunne finde hvile på mit skød.
og der var problemet med at ville have de store - blå øjne - , men ikke sekretæren.
og der var problemet med at hormonerne gik i galop, og de unge knægte grinede og blinkede, og man dog ikke ville blive helt til grin.
og det var fredag - hver anden fredag - den rigtige hver anden fredag, hvor et besøg i Tåsingegade kunne tæmme de viltre hormoner og værdighed opretholdes.
og der var som sædvanlig et rødt skilt på døren og den pæne mand i sin bil som interesseret stirrede på en bunke brosten.
og det var den unge knægt der interesseret studerede husnumrene, og slet ikke så ned i kælderopgangen.
og jeg stillede min i opgangen, og knægten fik et chok da han så mig ind i øjenene, og den pæne mand så ud som om nogen havde snydt han og kørte bort.
og der var det smilende og grinende hoved der bad om at jeg stillede mig i skammekrogen, så min forgænger kunne komme uset ud og han sagde ikke et ord - ikke engang farvel.
og der var Nanna - i en rød nisse ting.
og det var røv og patter over det hele , og jeg nåede lige at smide jakken.
og det var helt ned i halsen og bagfra med udsigt til røv og naturfilm.
og det var bukser og sko som blev trukket af benet på vej til sengen.
og det var forfra i munden, med tungen i alle huller.
og det var forfra og bagfra og fra siden - hvor der er en vilje er der en vej.
og det var fingre i huller og udløsning, eksplosion og slut.
og det var snakken om vind og vej, gamle dage og ferie.
og det var "hov jeg skal også betale".
Og det fredag, den fredag.

Redigeret af jan B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, den 9.3.2022 at 11:58:

Kan kun tilslutte mig rækken af skåltaler for Nanna. Hun var fandme noget helt særlig og en skøn kvinde, der også vidste hvad hun ville have. Besøgte hende mange gange både i Tåsingegade og Trepkasgade.

Og ja, sidstnævnte var et herligt bordel, hvor der ofte var mere end én til stede og man blev overrasket over, hvad de kunne finde på (dog ikke Nanna, som jeg aldrig har mødt sammen med andre).

Det fungerer i øvrigt stadig "lidt" med en af de "gamle" piger, Sabine1 og også indimellem den gamle "mutter", Susanne.

Husker især én aften, hvor jeg blev opfordret til, at tage lidt vin/breezers med til fælles hygge og Susanne (husker det som det var hende) skulle have hjælp til, at opdrage og kneppe en tøs , som senere begyndte at have lidt vagter selv (dog kun blidt når hun var alene og kun "faste" kunder). Tøsen (kort krøllet hår, lækreste store bryster, i slut-30´erne/start-40´erne) var helt sikkert ikke prof., men havde en del fetischs, bl.a. at sælge sig selv eller blive solgt.

Det var fandme en oplevelse, som endte med at tage et par timer eller 3 før vi også havde konsumeret flaskerne! 

Ingen overtouchede østeuropæiske 25-årige eller nigerianere/latinaer, med notorisk falske fotos. Kun erfarne danske piger, der ikke skjulte deres "charmerende" detaljer og heller ikke lagde bånd på sig selv hvis de kunne lide det der foregik.

Spørgsmål: En af de "gamle" fra Trepkasgade (Tess) har et sted ved Skanderborg. Var det der Nanna arbejdede fra til sidst? 

/RotM

Ja det var det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...