Hop til indhold
gry

Kunde vil anmelde en

Recommended Posts

Hvor er det sygt at der er så mange sørgelige typer rundt omkring. 
Håber du kan forsøge at ignorere sådanne beskeder, selvom det nok er dagligdag for mange af jer piger. 
Jeg undskylder på idiotens vegne. 

Håber du trods alt får en god weekend <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej for en fjols. Alle skal behandles med respekt. Det gælder også jer.

God weekend til dig 

Redigeret af Lucky Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 6 minutter siden:

Bare bloker den slags mennesker og lade være med at svare ham overhovedet :) 

Bare en kæmpe klovn.

Har desværre på fornemmelsen hvem det er, og har blokeret mange taletidskort fra netop denne person

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 1 minut siden:

Kæmpe fjols 

for han vil jo gerne tage imod mine ydelser når de lige tiltaler ham

Jeg synes at du skal foreslå ham analsex med en oversized dildo, og at han gerne må sende de billeder han tager når han jager den op bagi på sig selv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 1 minut siden:

Efter blokering fra nyt kort 

E64B00F8-76A4-4E1E-9560-6511584B28A3.jpeg

På et eller andet tidspunkt bliver det vel for dyrt for ham med alle de taletidskort?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha hvor han er stor i munden. Gad vide om han forventer at hans taktik vil ende op i, at du giver ham en gang anal, selvfølgelig uden beregning...

Fuck en klaphat. 

Det er nok bedst bare at blokkere ham, og lade ham bruge penge på nye taletidskort... 

God weekend Gry, håber ikke han holder på hele weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KeBoRas skrev, for 5 minutter siden:

Uha hvor han er stor i munden. Gad vide om han forventer at hans taktik vil ende op i, at du giver ham en gang anal, selvfølgelig uden beregning...

Fuck en klaphat. 

Det er nok bedst bare at blokkere ham, og lade ham bruge penge på nye taletidskort... 

God weekend Gry, håber ikke han holder på hele weekenden.

Blokere al det jeg kan 

synes bare det er en sørgelig opførsel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Hej Gry, Jeg bliver utrolig ked af at nogen kan finde på at behandle dig på den måde. Jeg håber du kan få en rimelig weekend alligevel.

Kh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre nok endnu en klaphat der synes det er fedt at svine andre mennesker til.

Ignorer og blokere ham løbende, det er desværre nok ikke så meget andet at gøre. Selv om du anmelder han, så vil ingen myndigheder forfølge sådanne - desværre.

Sørgeligt.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gry - ikke noget at bekymre sig over - han er bare en lille mand - lille mænd kan godt være lidt sure 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Han er den største mand med den mindste pik, og laveste IQ og det dårligste selvværd, der er kun men handling der virker total ignorering.

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 2 timer siden:

Blokere al det jeg kan 

synes bare det er en sørgelig opførsel 

Må jeg anbefale at du helt ignorerer ham? Han læser garanteret med herinde, og sidder og nyder al den "opmærksomhed" han får når du skriver om ham og poster korrespondancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et forslag er at blokere og ignorere vedkommende. Det tyder dog ikke på at det hjælper.

Et andet forslag kunne være at anmelde personen for ulovlig tvang.
Det skal også bemærkes, at det vil være strafbart at anmelde en person til f.eks. SKAT på baggrund af urigtige forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Sutteålen skrev, for 19 minutter siden:

Et forslag er at blokere og ignorere vedkommende. Det tyder dog ikke på at det hjælper.

Et andet forslag kunne være at anmelde personen for ulovlig tvang.
Det skal også bemærkes, at det vil være strafbart at anmelde en person til f.eks. SKAT på baggrund af urigtige forhold.

sikke en omgang vrøvl... "ulovlig tvang" ??? og det er desværre helt uden omkostninger at anmelde en person for ikke at betale skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...