gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 Hvor er det blevet trist at fordi man ikke lige tilbyde analsex så bliver kunden sur og fornærmet og vil anmelde en til skat hader bare når folk bliver sådan 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 11. Marts, 2022 En ny strategi fra "Voldemort"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 82 Skrevet 11. Marts, 2022 Hvor er det sygt at der er så mange sørgelige typer rundt omkring. Håber du kan forsøge at ignorere sådanne beskeder, selvom det nok er dagligdag for mange af jer piger. Jeg undskylder på idiotens vegne. Håber du trods alt får en god weekend 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 382 Skrevet 11. Marts, 2022 Bare bloker den slags mennesker og lade være med at svare ham overhovedet Bare en kæmpe klovn. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 11. Marts, 2022 (edited) Ej for en fjols. Alle skal behandles med respekt. Det gælder også jer. God weekend til dig Redigeret 11. Marts, 2022 af Lucky Guy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 Cuminyourface1979 skrev, for 6 minutter siden: Bare bloker den slags mennesker og lade være med at svare ham overhovedet Bare en kæmpe klovn. Har desværre på fornemmelsen hvem det er, og har blokeret mange taletidskort fra netop denne person 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 Lucky Guy skrev, for 2 minutter siden: Ej for en fjols. Alle skal med respekt. Det gælder også jer. Kæmpe fjols for han vil jo gerne tage imod mine ydelser når de lige tiltaler ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 11. Marts, 2022 gry skrev, for 1 minut siden: Kæmpe fjols for han vil jo gerne tage imod mine ydelser når de lige tiltaler ham Jeg synes at du skal foreslå ham analsex med en oversized dildo, og at han gerne må sende de billeder han tager når han jager den op bagi på sig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 Efter blokering fra nyt kort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 11. Marts, 2022 gry skrev, for 1 minut siden: Efter blokering fra nyt kort På et eller andet tidspunkt bliver det vel for dyrt for ham med alle de taletidskort? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 11. Marts, 2022 Uha hvor han er stor i munden. Gad vide om han forventer at hans taktik vil ende op i, at du giver ham en gang anal, selvfølgelig uden beregning... Fuck en klaphat. Det er nok bedst bare at blokkere ham, og lade ham bruge penge på nye taletidskort... God weekend Gry, håber ikke han holder på hele weekenden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 Bear skrev, for 7 minutter siden: På et eller andet tidspunkt bliver det vel for dyrt for ham med alle de taletidskort? Det må man da håbe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Marts, 2022 KeBoRas skrev, for 5 minutter siden: Uha hvor han er stor i munden. Gad vide om han forventer at hans taktik vil ende op i, at du giver ham en gang anal, selvfølgelig uden beregning... Fuck en klaphat. Det er nok bedst bare at blokkere ham, og lade ham bruge penge på nye taletidskort... God weekend Gry, håber ikke han holder på hele weekenden. Blokere al det jeg kan synes bare det er en sørgelig opførsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. Marts, 2022 Send hans tlf. nr i PB, så skal jeg med glæde tage en "snak" med ham 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 11. Marts, 2022 Hej Gry, Jeg bliver utrolig ked af at nogen kan finde på at behandle dig på den måde. Jeg håber du kan få en rimelig weekend alligevel. Kh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 11. Marts, 2022 (edited) Desværre nok endnu en klaphat der synes det er fedt at svine andre mennesker til. Ignorer og blokere ham løbende, det er desværre nok ikke så meget andet at gøre. Selv om du anmelder han, så vil ingen myndigheder forfølge sådanne - desværre. Sørgeligt. Redigeret 11. Marts, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 11. Marts, 2022 Gry - ikke noget at bekymre sig over - han er bare en lille mand - lille mænd kan godt være lidt sure 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 318 Skrevet 11. Marts, 2022 Mod en tåbe kæmper alle forgæves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. Marts, 2022 Han er den største mand med den mindste pik, og laveste IQ og det dårligste selvværd, der er kun men handling der virker total ignorering. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 11. Marts, 2022 gry skrev, for 2 timer siden: Blokere al det jeg kan synes bare det er en sørgelig opførsel Må jeg anbefale at du helt ignorerer ham? Han læser garanteret med herinde, og sidder og nyder al den "opmærksomhed" han får når du skriver om ham og poster korrespondancen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 11. Marts, 2022 Hvad er et bodel, et bo man deler eller hvad. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver fox 28 Skrevet 11. Marts, 2022 Jeg synes også at manden skal have sine skolepenge tilbage, da han tydeligvis ikke kan stave til “bordel” mvh Silver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. Marts, 2022 Jeg har 3 gode råd til dig: 1. Ignorer 2. Ignorer 3. Ignorer God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2022 Et forslag er at blokere og ignorere vedkommende. Det tyder dog ikke på at det hjælper. Et andet forslag kunne være at anmelde personen for ulovlig tvang. Det skal også bemærkes, at det vil være strafbart at anmelde en person til f.eks. SKAT på baggrund af urigtige forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 12. Marts, 2022 Sutteålen skrev, for 19 minutter siden: Et forslag er at blokere og ignorere vedkommende. Det tyder dog ikke på at det hjælper. Et andet forslag kunne være at anmelde personen for ulovlig tvang. Det skal også bemærkes, at det vil være strafbart at anmelde en person til f.eks. SKAT på baggrund af urigtige forhold. sikke en omgang vrøvl... "ulovlig tvang" ??? og det er desværre helt uden omkostninger at anmelde en person for ikke at betale skat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg