Guest MalermesterKbh Skrevet 12. Marts, 2022 Sutteålen skrev, for 2 timer siden: Et forslag er at blokere og ignorere vedkommende. Det tyder dog ikke på at det hjælper. Et andet forslag kunne være at anmelde personen for ulovlig tvang. Det skal også bemærkes, at det vil være strafbart at anmelde en person til f.eks. SKAT på baggrund af urigtige forhold. Hvor har du det vrøvl og vås fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 13. Marts, 2022 gry skrev, den 11.3.2022 at 11:21: Hvor er det blevet trist at fordi man ikke lige tilbyde analsex så bliver kunden sur og fornærmet og vil anmelde en til skat hader bare når folk bliver sådan Kære Gry, Hvor er jeg ked af at læse dette! Det er absolut ikke okay, og du fortjener selvfølgelig kun respekt. Jeg har desværre selv oplevet dette flere gange. Mænd der ikke kan tåle en afvisning og bliver ubehagelige og derfor truer sig frem. Du skal bare vide du ikke er alene i det her 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2022 numsekenderen skrev, den 12.3.2022 at 16:59: sikke en omgang vrøvl... "ulovlig tvang" ??? og det er desværre helt uden omkostninger at anmelde en person for ikke at betale skat. Hvad står der i straffelovens § 165 og § 260, stk. nr. 2? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2022 MalermesterKbh skrev, for 21 timer siden: Hvor har du det vrøvl og vås fra ? Straffelovens §§ 165 og 260, stk. 1, nr. 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 19. Marts, 2022 gry skrev, den 11/3/2022 at 11:33: Har desværre på fornemmelsen hvem det er, og har blokeret mange taletidskort fra netop denne person Ja ordlyden virker bekendt. Men selvfølgelig kan andre skrive ligeså grimt. Øv og op med humøret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaibuc 48 Skrevet 20. Marts, 2022 Jeg håber i kære piger har et fællesskab, hvor i kan udveklse erfaringer med disse personer som både du gry, annika og sweetmilf… og formentlig resten af jer oplever, så andre kan undgå møder med dem. Den opførsel hører ingen steder hjemme og skal ikke blot ignoreres, men kan man ikke opfører sig ordentligt, så skal man sgu ingen småkager have heller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 20. Marts, 2022 Kaibuc skrev, for 41 minutter siden: Jeg håber i kære piger har et fællesskab, hvor i kan udveklse erfaringer med disse personer som både du gry, annika og sweetmilf… og formentlig resten af jer oplever, så andre kan undgå møder med dem. Den opførsel hører ingen steder hjemme og skal ikke blot ignoreres, men kan man ikke opfører sig ordentligt, så skal man sgu ingen småkager have heller. Ville ikke ændre noget. Ny mail, nyt taketidskort konstant. Kun en vej, bloker når samtalen tager den drejning. Og bare rolig de typer får ingenting, for de er ikke interreseret i en aftale. Kun at genere. Så bloker, sæt en go opmuntrende sang på og videre med dagen med et smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 23. Marts, 2022 Hej Gry jeg troet slet ikke der var nogle GP der gad at svare opkald fra taletidskort, eller fra anonymt opkald, som jeg læser det, lyder det som en skoledreng der bare prøver at drille dig/ telefon fis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 23. Marts, 2022 Han virker ca. ligeså intelligent som omkring 90% af de kommentarer der er på FB. Det er en sørgelig tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 26. Marts, 2022 4% af alle mænd er psykopater Ca 2% af alle kvinder, så ikke vildt overraskende at den slags (burde stå "mennesker" her men kunne ikke lige få mig selv til at placere ham i samme race som mig) findes. Men han da helt på månen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 24. April, 2022 Lucky Guy skrev, den 11.3.2022 at 11:31: Ej for en fjols. Alle skal behandles med respekt. Det gælder også jer. God weekend til dig Tak for de pæne ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 24. April, 2022 (edited) @gry Send ham i retning af mig og sig jeg tilbyder 80% i rabat hvis han viser mig dialogen på sin telefon. Bare sig at hvis han er henvist af dig, så tilbyder jeg ALT. Jeg er fuldt ud i stand til at give hvad der svarer til en hel uges adfærdskorrigerende lejrkoloni på en times tid, helt uden han forstår hvad der foregår Kom og hep - du kan gemme dig bag gardinet og så kommer du frem når han mindst venter det. Jeg kender en fra SKAT der formentlig gerne vil assistere med de dokumenter der skal til for at anmelde folk. Vi kan også "fake en razzia". Jeg kender også en neo-feminist der synes alle sexkøbere skulle straffes. Vi er private veninder. Hendes første ægteskab endte fordi hun sked i sin nu eksmands sko fordi han var hende utro. Hun kan stå for kaffen og gentage fadæsen ude i gangen imens vi distraherer ham med et eller andet han bliver tenniskamp-forvirret over. Der er masser af muligheder Spøg til side, så er det min erfaring at man kommer meget meget langt med "nej tak" og gentager det uanset hvad han skriver. Han gasser op fordi han føler du hakker bollerne af ham før han overhovedet er kommet i gang, vil jeg gætte på. Eller også er han bare selvdestruktiv oveni hatten. Det er svært at bokse mod "Nej tak, og god dag til dig og dine nærmeste " f.eks. Den har jeg som skabelonbesked på telefonen. Det er det mest effektive af de ting jeg har eksperimenteret med. "Jeg har intet at tilføje." kan i nogle sammenhænge også virke - hvis det står alene. Vi slipper ikke for dem. Vi kan ikke ændre deres adfærd på den korte bane i hvert fald. God arbejdslyst! Kærligst, Eva Redigeret 24. April, 2022 af Eva Nadine 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 26. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 25.4.2022 at 01:09: @gry Send ham i retning af mig og sig jeg tilbyder 80% i rabat hvis han viser mig dialogen på sin telefon. Bare sig at hvis han er henvist af dig, så tilbyder jeg ALT. Jeg er fuldt ud i stand til at give hvad der svarer til en hel uges adfærdskorrigerende lejrkoloni på en times tid, helt uden han forstår hvad der foregår Kom og hep - du kan gemme dig bag gardinet og så kommer du frem når han mindst venter det. Jeg kender en fra SKAT der formentlig gerne vil assistere med de dokumenter der skal til for at anmelde folk. Vi kan også "fake en razzia". Jeg kender også en neo-feminist der synes alle sexkøbere skulle straffes. Vi er private veninder. Hendes første ægteskab endte fordi hun sked i sin nu eksmands sko fordi han var hende utro. Hun kan stå for kaffen og gentage fadæsen ude i gangen imens vi distraherer ham med et eller andet han bliver tenniskamp-forvirret over. Der er masser af muligheder Spøg til side, så er det min erfaring at man kommer meget meget langt med "nej tak" og gentager det uanset hvad han skriver. Han gasser op fordi han føler du hakker bollerne af ham før han overhovedet er kommet i gang, vil jeg gætte på. Eller også er han bare selvdestruktiv oveni hatten. Det er svært at bokse mod "Nej tak, og god dag til dig og dine nærmeste " f.eks. Den har jeg som skabelonbesked på telefonen. Det er det mest effektive af de ting jeg har eksperimenteret med. "Jeg har intet at tilføje." kan i nogle sammenhænge også virke - hvis det står alene. Vi slipper ikke for dem. Vi kan ikke ændre deres adfærd på den korte bane i hvert fald. God arbejdslyst! Kærligst, Eva Rigtig godt skrevet de typer fortjener slet ikke vores opmærksom mere end med allerhøjst et nej tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2022 gry skrev, den 11.3.2022 at 11:21: Hvor er det blevet trist at fordi man ikke lige tilbyde analsex så bliver kunden sur og fornærmet og vil anmelde en til skat hader bare når folk bliver sådan @gry Ved godt dette er en gammel tråd, men hvis du igen bliver chikaneret så anmeld ham for chikane og stalking. Efter 1/1-2022 er det ikke længere muligt at have et tlf. nr. i DK uden at opgive cpr. nr. så der burde være en god chance for at politiet kan finde ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 12. Juli, 2022 nørden skrev, for 19 timer siden: @gry Ved godt dette er en gammel tråd, men hvis du igen bliver chikaneret så anmeld ham for chikane og stalking. Efter 1/1-2022 er det ikke længere muligt at have et tlf. nr. i DK uden at opgive cpr. nr. så der burde være en god chance for at politiet kan finde ham. Synes da sagtens man kan købe taletidskort endnu.. Der skal man da ikke opgive cpr-nummer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 12. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Synes da sagtens man kan købe taletidskort endnu.. Der skal man da ikke opgive cpr-nummer.. Ja, jeg har da også købt taletidskort til 2 medarbejdere i indeværende år, uden at skulle opgive noget som helst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 12. Juli, 2022 Gløden skrev, for 10 minutter siden: Ja, jeg har da også købt taletidskort til 2 medarbejdere i indeværende år, uden at skulle opgive noget som helst "Kravene om registrering af abonnenter vil fremover også gælde for taletidskort. Det vil bl.a. indebære, at det efter en overgangsperiode ikke længere vil være muligt at købe uregistrerede taletidskort." https://www.justitsministeriet.dk/pressemeddelelse/flertal-i-folketinget-vedtager-nye-regler-for-logning/ Så det er vel bare på vej. Jeg kunne ikke lige skimte hvad overgangsperioden er, men mon ikke det er året ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 12. Juli, 2022 AB455 skrev, for 4 minutter siden: "Kravene om registrering af abonnenter vil fremover også gælde for taletidskort. Det vil bl.a. indebære, at det efter en overgangsperiode ikke længere vil være muligt at købe uregistrerede taletidskort." https://www.justitsministeriet.dk/pressemeddelelse/flertal-i-folketinget-vedtager-nye-regler-for-logning/ Så det er vel bare på vej. Jeg kunne ikke lige skimte hvad overgangsperioden er, men mon ikke det er året ud. Det kan måske være at de taletidskort der allerede ER lagt ud i kiosker skal bruges op først, og efterfølgende kort skal registreres, men ja, det kan jeg godt se i denne pasus ; Kravene om registrering af abonnenter vil fremover også gælde for taletidskort. Det vil bl.a. indebære, at det efter en overgangsperiode ikke længere vil være muligt at købe uregistrerede taletidskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 12. Juli, 2022 Måske vi piger så endelig snart oplever færrere idioter der booker og bliver væk.. Det sjældent de vil bruge andet end taletidskort.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 12. Juli, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden: Måske vi piger så endelig snart oplever færrere idioter der booker og bliver væk.. Det sjældent de vil bruge andet end taletidskort.. Jeg tror snarere, at sikkerheden for jer piger ligger i, at politiet nemt kan spore gæsten via mobilnummeret, hvis I skulle blive udsat for noget. Det kan have en forebyggende effekt, at gæsten véd det. Jfr også @gry's ubehagelige oplevelse, også i en anden tråd .. At risikoen den vej rundt nok ikke er så stor for jer danske P / D piger er en helt anden sag ... Jeg har efterhånden besøgt en del af jer, og I er alle sammen personligheder med så meget r*v i bukserne at gæsterne nok får lagt en dæmper på lysten til at opføre sig alt for mystisk. I indgyder respekt. (Og that's the way I like it .. by the way .. ) Hvad taletidskort angår. Jeg bruger taletidskort, og mit taletidskort er registreret. Men det er nemt at anonymisere. Det kan man også sagtens gøre med sit 'almindelige' mobil- eller fastnetnummer ... Redigeret 12. Juli, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 12. Juli, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, den 25.4.2022 at 01:09: Jeg er fuldt ud i stand til at give hvad der svarer til en hel uges adfærdskorrigerende lejrkoloni på en times tid, helt uden han forstår hvad der foregår HAHAHAHA .. Ja, det ka' jeg LIGE forestille mig .... Det bekræfter præcist det jeg skrev i indlægget ovenfor .... (så først dit svar bagefter ... ) Men på mig må du altså kun udøve meget lidt og først og fremmest meget blidt adfærdskorrigerende adfærd ... Jeg er et meget ængsteligt og forsigtigt menneske .. seriøst .. forklaring følger .. Jeg er ikke bare en 'bonder*v ' ... Jeg er VIRKELIG ude fra landet ... mentalt anyways ... Så når jeg kommer til storbyen er der måske brug for en smule ... adfærdskorrigering ... (Intern, indforstået joke .. ku' bare ikk' la' vær ... ) Redigeret 12. Juli, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 31. Marts, 2023 gry skrev, den 11.3.2022 at 10:37: Efter blokering fra nyt kort Det lyder fuldstændig som en jeg også har glæde af! Hver gang jeg smider en annonce op får jeg lignende mails. Stopper jeg med at svarer sender han mails fra andre mailadresser. Udgiver sig sågar for at være en anden, spørger ind til pris osv., hvor efter han vender fuldstændig og kører samme stil som i de beskeder du modtager… han ingen gode råd, andet end blot at ignorere det.. og så sender jeg en krammer, ved hvor ubehageligt det er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 2. April, 2023 (edited) Lucky Guy skrev, den 11.3.2022 at 11:31: Ej for en fjols. Alle skal behandles med respekt. Er der ikke en form for selvmodsigelse i de to sætninger? (Undskyld). Angående "kunden": Sig han gerne må få anal hos mig, jeg skal bare have lov at kneppe ham i røven i først. Det hjælper ham måske endda med at få rejsning. Redigeret 2. April, 2023 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 2. April, 2023 SweetKisses skrev, den 31.3.2023 at 18:57: Det lyder fuldstændig som en jeg også har glæde af! Hver gang jeg smider en annonce op får jeg lignende mails. Stopper jeg med at svarer sender han mails fra andre mailadresser. Udgiver sig sågar for at være en anden, spørger ind til pris osv., hvor efter han vender fuldstændig og kører samme stil som i de beskeder du modtager… han ingen gode råd, andet end blot at ignorere det.. og så sender jeg en krammer, ved hvor ubehageligt det er! Han burde så gå mere op i at få sine skolepenge tilbage, han er da på et meget lavt niveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg