Hop til indhold
MrMac

Angelina Hot Spanish Girl

Recommended Posts

Hej brødre er der nogen der har været forbi Angelina og har lyst til at dele deres oplevelse?

Jeg kunne godt tænke mig en god oplevelse med squirting, og ud fra annoncen kunne hun være et godt bud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

Havde en times session med den spanske sexbombe, det er hende på billederne midt i tyverne smuk bagdel silibabser. Ok lejlighed nær gl. Mønt. Hun er meget imødekommende, griner og joker hele tiden. Gav grådige tungekys, super blæs, frisk på det hele (bød både på mega on anal). Hun blev hurtigt drivvåd da hun blev slikket (squirtede dog ikke i denne omgang). Alt i alt meget anbefalelsesværdig eneste anke er at hendes engelsk ikke er på toppen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sardo skrev, for 4 minutter siden:

Havde en times session med den spanske sexbombe, det er hende på billederne midt i tyverne smuk bagdel silibabser. Ok lejlighed nær gl. Mønt. Hun er meget imødekommende, griner og joker hele tiden. Gav grådige tungekys, super blæs, frisk på det hele (bød både på mega on anal). Hun blev hurtigt drivvåd da hun blev slikket (squirtede dog ikke i denne omgang). Alt i alt meget anbefalelsesværdig eneste anke er at hendes engelsk ikke er på toppen. 

Tak for svaret! Hvordan med pris, jeg synes at hendes menu er noget uoverskuelig, med flere punkt hvor der står det samme til forskellige priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

2300 for en time med gfe tungekys sex i alle stillinger, anal, to udløsninger i hendes mund (super blæs med masser af spyt entusiasme, øjenkontakt og opfodringer til at fodre hende med en  masse sæd). Rigtigt fint til pengene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sardo skrev, for 2 minutter siden:

2300 for en time med gfe tungekys sex i alle stillinger, anal, to udløsninger i hendes mund (super blæs med masser af spyt entusiasme, øjenkontakt og opfodringer til at fodre hende med en  masse sæd). Rigtigt fint til pengene 

Sluger hun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

Legede med spermen men slugte ikke, hævdede at det smagte godt. Men jeg tror bestemt hun gør det for en ekstra skilling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...