Papkasse 23 Skrevet 13. Marts, 2022 (edited) Er der nogle der har kendskab til hende her? https://sugardaters.com/da/profile/3mo16ebmoQ Redigeret 13. Marts, 2022 af Papkasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 15. Marts, 2022 Hun har vist fået sig en profil mere https://sugardaters.com/da/profile/n9Z9KNj8o5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 15. Marts, 2022 Ja, jeg havde lagt mærke til det. Så man kan godt tvivle lidt på hvor seriøs hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nielsev Skrevet 16. Marts, 2022 Papkasse skrev, for 21 timer siden: Ja, jeg havde lagt mærke til det. Så man kan godt tvivle lidt på hvor seriøs hun er. hun er seriøs, hotel første gang, og med gummi, oral uden, Men er træt at at blive anmeldt , og har lavet en ny profil sød meget flot slank pige, men 3000 holdt mig væk, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 16. Marts, 2022 nielsev skrev, for 33 minutter siden: hun er seriøs, hotel første gang, og med gummi, oral uden, Men er træt at at blive anmeldt , og har lavet en ny profil sød meget flot slank pige, men 3000 holdt mig væk, ja, og forsøger man at forhandle det beløb, får man det svar at hun ikke er et tyrkisk tæppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 16. Marts, 2022 thedanishdude skrev, for 4 timer siden: ja, og forsøger man at forhandle det beløb, får man det svar at hun ikke er et tyrkisk tæppe Og der har hun jo helt ret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 16. Marts, 2022 nielsev skrev, for 15 timer siden: hun er seriøs, hotel første gang, og med gummi, oral uden, Men er træt at at blive anmeldt , og har lavet en ny profil sød meget flot slank pige, men 3000 holdt mig væk, Okay, jeg skrev lidt med hende hun nævnte at en pris, dog nævnte hun ikke noget om hotel. Men var det hende der sagde at hun var blevet anmeldt og derfor havde oprettet en ny profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg