Hop til indhold
Kuk-kuk

May Massage - Viborg området

Recommended Posts

Hejsa

Har besøgt denne kvinde:

https://annoncelight.dk/showad/339443

Da der kun er 1 billede i annoncen er det ikke nok til og sige om billedet er retvisende.

Huset hun befinder sig i er lige ud til hovedgaden, så vil anbefale at man lige sms'er hende at man er der,  så man hurtigt kan komme ind.

Er i tvivl om jeg må skrive bynavnet da det ikke er nævnt i selve annoncen.

Anywho, kommer ind og bliver mødt af en nydelig kvinde, alder på Thaier er ofte ret tricky, vil skyde hende til og være sidst i 30'erne måske først i 40'erne.

Vi snakker lidt om hvilken service jeg har ønsket, og jeg klæder mig af og ligger mig på maven.

Herefter begynder en massage med ivrig brug af albue i musklerne ved rygsøjlen, dette frabeder jeg mig da det gør mere ondt end det gør godt, og hun går over til en afslapningsmassage, med masser af olie.  Det er ok behageligt, og afstressende, dog uden nogen form for pirring af de nedre dele.

Bliver vendt om efter noget tid, og forsiden får en lignende behandling, mens jeg nyder udsigten til en massiv kavalergang, og en nydelig figur.

Vi går over til det sidste, et HJ, hvor hun tager tøjet af, og jeg ser et par absolut nydelige bryster, i den store ende der gerne må leges med.  Er faktisk lidt i tvivl om hvorvidt hun har fået kirugisk assistance eller ej, normalt kan man mærke siliconepuden i brysterne, så enten er de supergodt lavet, eller også var jeg bare så distraheret af legen at jeg ikke lige bemærkede det.

Efter afslutning får jeg tilbud om bad, som jeg benytter til og vaske alt olien af.

Bestilte en time var der i ca. 45 min inkl bad til sidst.

Alt i alt, en middle of the road fornøjelse, hvor jeg måske besøger stedet igen for lige og se om det bliver bedre når man har været der før, og kender kvinden lidt bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...