Hop til indhold
Drejeren

Ålborg - Niels Ebbesens gade 8A - Sexy Jasmine

Recommended Posts

Det var med en forventning om fake fotos jeg ringede på. Jeg hilste på de 2 piger der var på vagt.

Det var dem her http://www.sexy-jasmine.dk/

og http://massage.side6.dk/sexylettie

Jeg vurderer at fotos af begge formentlig er ægte.

Lettie havde nogle store patter. Hun var lidt en xl pige og jeg var mere interesseret i Jasmine som var lidt yngre, kønnere og faster i kødet. Så Jasmine blev det. Kan se der reklameres med 1/2 time til 600 kroner i travbladet. Det er vist godt nok bordellet i Danmarksgade der reklamerer med det. Jeg holdt fast i at jeg ville give 600 for 30 minutter. Sådan blev det.

Vi havde en udmærket gang sex 20-25 minutter. Det kunne godt have taget 30 men jeg var færdig før tid. Hun var meget opmærksom på hygiejnen og rengjorde kalorius for så at komme kondom på inden hun suttede. Hun var lidt forsigtig med at tage den i bund. Det var lidt ulempe. Ellers en fin gang sex med en sød og servicemindet pige.

Hun tager videre til Tyskland på fredag. Kommer måske tilbage i November.

Alt i alt en ok omgang til 600 kr. ikke at jeg kom helt op og ringe. Til prisen kommer jeg gerne forbi igen.

Lokalerne de var i er noget værre lort. Ingen varme i radiatorer. Vandtilslutningen i toilet består af en spand med vand. Intet lys på badeværelse. Men hygijnen er ok alt taget i betragtning. Der kom nyt håndklæde på efter vi havde været igang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej drejeren

Jeg har lige været der i aften, har gået 3 uger uden sex, og har siddet på hotel i 5 dage, så noget måtte der ske, så jeg røg på hende der hedder Sexylettie, og der var bare rigtig dårligt, hun er lidt fed, med rigtige store bryster, men dem måtte jeg ikke røre ved, - hverken med sut eller hænder, så det blev bare lidt fransk uden nogen spivielt begejstring, og da klaorius var stiv besteg hun den, og kiggende alle andre steder hen, efter lidt foreslog hun selv dansk, hvor jeg bare kunne køre lidt frem og tilbage, til slut foreslog jeg selv svensk, og hun ville have det skulle være med kondom på, - så som du skriver hygiejnen var i top.

Jeg gad ikke enagng og brokke mig, men hold jer væk og det samme kan jeg sige om Danmarksgade 70 , det ligger på samme hjørne, der var jeg i går men gik igen fordi pigen lød totalt uinteresset i sex, jeg havde prøve og kontakte:

ÅLBORG KARIN VARMBLODIG

moden elskerinde Træffes privat/ diskret.

• Tlf. 9823 3322

(Nordjylland)

Men hun havde igen ledige tider, selvom jeg ringende allerede ved 17 tiden, så hun er på to do listen tager en tus for en hel time, dersværre tilbyder hun kun almindelig sex = blide former, er der forresten nogle der har besøgt hende??

kh og nat til alle

'Servicesboy

-------------------------------

Det var med en forventning om fake fotos jeg ringede på. Jeg hilste på de 2 piger der var på vagt.

Det var dem her http://www.sexy-jasmine.dk/

og http://massage.side6.dk/sexylettie

Jeg vurderer at fotos af begge formentlig er ægte.

Lettie havde nogle store patter. Hun var lidt en xl pige og jeg var mere interesseret i Jasmine som var lidt yngre, kønnere og faster i kødet. Så Jasmine blev det. Kan se der reklameres med 1/2 time til 600 kroner i travbladet. Det er vist godt nok bordellet i Danmarksgade der reklamerer med det. Jeg holdt fast i at jeg ville give 600 for 30 minutter. Sådan blev det.

Vi havde en udmærket gang sex 20-25 minutter. Det kunne godt have taget 30 men jeg var færdig før tid. Hun var meget opmærksom på hygiejnen og rengjorde kalorius for så at komme kondom på inden hun suttede. Hun var lidt forsigtig med at tage den i bund. Det var lidt ulempe. Ellers en fin gang sex med en sød og servicemindet pige.

Hun tager videre til Tyskland på fredag. Kommer måske tilbage i November.

Alt i alt en ok omgang til 600 kr. ikke at jeg kom helt op og ringe. Til prisen kommer jeg gerne forbi igen.

Lokalerne de var i er noget værre lort. Ingen varme i radiatorer. Vandtilslutningen i toilet består af en spand med vand. Intet lys på badeværelse. Men hygijnen er ok alt taget i betragtning. Der kom nyt håndklæde på efter vi havde været igang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...