Hop til indhold
Rasp

Skønt besøg hos Natty/Soda Aalborg

Recommended Posts

Soda aka Natty

Bestilte en 1/2 time i Vestbyen hos Soda (som hun hed) , men nu Natty.

Blev modtaget varmt af en sød lækker pige med et blændende smil.

Det er pigen på billederne, måske et par kilo mere, men hun er fantastisk sød og indlevende og giver rigtig god service. Gik glad derfra og lovede at komme igen.

Massagen var middelmådig, men blow og sex var med øjenkontakt og indlevelse.

Stor fare for gentagelse. span widget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rasp skrev, den 16.3.2022 at 23:42:

Soda aka Natty

Bestilte en 1/2 time i Vestbyen hos Soda (som hun hed) , men nu Natty.

Blev modtaget varmt af en sød lækker pige med et blændende smil.

Det er pigen på billederne, måske et par kilo mere, men hun er fantastisk sød og indlevende og giver rigtig god service. Gik glad derfra og lovede at komme igen.

Massagen var middelmådig, men blow og sex var med øjenkontakt og indlevelse.

Stor fare for gentagelse. 

Passer billederne 

Redigeret af Joan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joan skrev, for 2 timer siden:

Passer billederne 

Ja det mener jeg, men hun har ikke håret frit, og makeup er også lidt anderledes. Krop er dog helt som jeg husker den. Havde dog forventet hun var højere når jeg så på billederne.

Hun har 2 profiler https://annoncelight.dk/showad/341654

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 17 timer siden:

Ja det mener jeg, men hun har ikke håret frit, og makeup er også lidt anderledes. Krop er dog helt som jeg husker den. Havde dog forventet hun var højere når jeg så på billederne.

Hun har 2 profiler https://annoncelight.dk/showad/341654

Hvad er hendes højde/vægt? Bare sådan ca?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tænker at oplysningerne på hendes profil besvarer dit spørgsmål:

https://annoncelight.dk/profile/Sexythailady

Tror også oplysninger er rigtige, og de 4 billeder på det link jeg har delt, hvor hun viser bryster, er helt sikkert af hende. Højde er jeg lidt i tvivl om, da det meste af tiden blev tilbragt liggende, og der er man næsten lige høje, fisse og pik er ihvertfald lige ud for 2 munde ;-)

hun var ikke barberet et par dage, så lidt lange stubbe mellem ben, ikke så hyggeligt når pigen kradser mere mellem benene end jeg kradser med mit skæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yahoo kys skrev, for 10 timer siden:

Dette er ikke 100 procent kvinde, meget skuffet over min tid.  Sandsynligvis kønsskifteoperation.

Hvad er det for noget vrøvl. Pas nu din egen forretning og lad være med at anmelde alle andre piger som ombyggede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stone69 skrev, for 44 minutter siden:

Egen forretning???

Helt tydeligt en som vil ødelægge en anden piges forretning. Jeg forsvarer ikke pigen fordi jeg syntes specielt godt om hende, faktisk var jeg skuffet over oplevelsen da jeg gik derfra.

men derfor skal hendes forretning vel ikke ødelægges af en fiktiv anmeldelse af en “anden udenlandsk pige/mand). Den anden anmeldelse af en anden pige som jeg heller ikke havde en super oplevelse med, lyder som følgende:

Jeg har lige besøgt hend også, jeg troede det ville være sidste gang som regn. Billedet annonceret er ikke ægte, tjenesten er forfærdelig, virker ikke som en rigtig kvinde. Noget er galt Vil ikke gå tilbage, meget skuffet

lyder nu ikke så Dansk, men mere som noget translate, derfor er jeg helt sikker på det er fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...