Hop til indhold
Molle37

Dansk Q / Slutty tøs, Hadsten m.fl

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/234606

har igennem noget tid kigget på hendes annoncer. Og nu bød muligheden sig for at aflægge et visit da jeg alligevel var i området omkring Hadsten.

fik aftalt et blow over sms og mødte op på adressen(velkendt sted i Hadsten)

døren blev åbnet, og der stod en moden Q med fyldige former.

efter en hurtig skyller fik vi pakket hendes kæmpe bryster ud. Der var et par gode håndfulde ;-) 

hun satte sig ned på sengen og tog mig i munden. Hun kunne gå helt dybt og med nogle gag-lyde undervejs. Masser af spyt og savl på det tredje ben.

jeg blev beordret ned på sengen og ligge. Og så fortsatte hun ellers det dybe og våde arbejde. Igen masser af spyt og savl og gag-lyde. Hendes øjne løb helt i vand og maskaraen begyndte at løbe ned af kinderne.

jeg måtte overgive mig og kom med pikken begravet mellem hendes store bryster.

hun kan virkeligt sit mundarbejde! Og jeg kom kun efter blow i denne omgang.

hun er en sød Q, meget snakkesalig og har ikke noget imod at man rører ved hende.

så er man til en quinde med fyldige former, et par ordentlige kasser der kan sit mundarbejde, så lav en aftale med hende.

Stedet i Hadsten er ikke det mest hyggelige og inspirerende, men hvis man kan se bort fra det, så er det turen værd.

kunne jeg finde på at komme igen? Tja, måske…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et antal gange da hun kunne træffes på Sjælland.

Hun får min varmeste anbefaling. Hun er indlevende, fræk og meget empatisk. Jeg kan gode lide slutty opførsel, og det fangede hun meget hurtigt og egentlig uden at jeg behøvede sige noget.

Dybe blows, dybe kys, servil attitude, fræk i flaben og i det hele taget et dejligt stykke kvindfolk.

Jeg håber at det passer ind i hendes vagtplan, så jeg kan få en tur når jeg en sjælden gang er i Jylland i embeds medfør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...