Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Skulle der mon være nogen, der har besøgt denne Caribiske skønhed, og som vil berette om det? Hun skulle efter sigende holde til i en velkendt kælder ude på ydre Frederiksberg. Melisa

Hopper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lb50
nitu skrev, for 2 timer siden:

ja lyder interessant, men 600kr for 30 min lyder ikke som god service.

Jeg besøgte Felina for et par uger siden. 900 for 1 time med rigtig god service. Tror også Felina har 30 min for 5-600! Man kan godt gøre et kup nogle steder. Det var faktisk også med våde kys!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lb50 skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte Felina for et par uger siden. 900 for 1 time med rigtig god service. Tror også Felina har 30 min for 5-600! Man kan godt gøre et kup nogle steder. Det var faktisk også med våde kys!

Jo men. Felina er også udover over det sædvanlige. Desuden har hun været her i 20 år og er på den anden side af 50. Hun har 10-12 kunder om dagen, så det er hendes måde at tjene på. Generelt er 600kr for 30 min ikke noget jeg har oplevet som god service. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lb50
nitu skrev, 1 time siden:

Jo men. Felina er også udover over det sædvanlige. Desuden har hun været her i 20 år og er på den anden side af 50. Hun har 10-12 kunder om dagen, så det er hendes måde at tjene på. Generelt er 600kr for 30 min ikke noget jeg har oplevet som god service. 

Helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lb50 skrev, den 21.3.2022 at 11:31:

Det lyder ærlig talt ikke sundt! Brødføder hun en stor familie i Caribien? I så fald har hun min dybeste respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...