O'Malley 70 Skrevet 18. Marts, 2022 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/Y.od.ee4Wp lille tyk trunte med misvisende fotos slet ikke genkendbar i virkeligheden. dertil fuldstændig urealistisk i forhold til penge/ydelse. Flere tusinde som minimum. Redigeret 18. Marts, 2022 af O'Malley Opdateret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 18. Marts, 2022 Har du mødt hende? Aftaler du ikke penge/ydelse inden du møder nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nieels 14 Skrevet 21. Marts, 2022 hun ser da ok ud, ot to tusinde er ern fair pris , du må ha en fortsat dårlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 21. Marts, 2022 nieels skrev, for 3 timer siden: hun ser da ok ud, ot to tusinde er ern fair pris , du må ha en fortsat dårlig dag Jamen tag du en tur for holdet. Og ja de fotos hun viser er Ok. Bare langt fra den aktuelle virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt04 0 Skrevet 28. Marts, 2022 Syntes det er en underligt det du skriver o,malley, hende i snakker om, har aldrig mødtes med nogle mænd endnu, da hun er okay ny derinde. Hun vil have meget tillid til manden før hun møder dem, og syntes jeg er helt fair, måske du skal have styr på din facts før du skriver sådan en besked herinde. dårlig aften til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 28. Marts, 2022 Jeg har været i kontakt med hende, og hun mener jo ellers selv at hun har haft fyre, som har betalt hende 5.000, og sågar 10.000! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 28. Marts, 2022 Fedtøre skrev, for 3 minutter siden: Jeg har været i kontakt med hende, og hun mener jo ellers selv at hun har haft fyre, som har betalt hende 5.000, og sågar 10.000! man kan så spørge sig selv hvorfor hun ikke bare holder fast i den ene gavmilde daddy. Tror jeg kender svaret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg