B-ande 236 Skrevet 19. Marts, 2022 Hej. hvis man vi udforske sin bi side, så er de en fantastiske oplevelse, kommer helt sikkert igen. https://annoncelight.dk/showad/336139 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 19. Marts, 2022 Nordsjælland… tør du være lidtmere præcis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 19. Marts, 2022 Så er du godt brugt eller er han/hun godt brugt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 19. Marts, 2022 Helsinge. Det er godt at høre at hun stadig holder niveau, det er efterhånden noget tid siden jeg har selv har besøgt hende, men Kezia er skøn og fræk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 19. Marts, 2022 Hvad mener hun med dette? Sperm(sprøjt fra dig) valgfrit..? % analt og vaginalt. 200 kr. sakset fra hendes annonce…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 19. Marts, 2022 (edited) Besøgte dem, fik en øl og hygge snakkede. der efter, tror jeg ikke der var ragler. M har en stor pik +18cm og rigtig tyk. og fuck Q hun sprøjtede. Redigeret 19. Marts, 2022 af B-ande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 259 Skrevet 21. Marts, 2022 jeg har besøgt Kezia og hendes bi-fyr en enkelt gang. Det var indledningsvist noget svært at få kontakt, men det lykkedes efter nogle forsøg. jeg havde en time med dem begge. Det var en ok og fin oplevelse. Det var ægte liderlighed, og fik min lyst til at sutte pik styret meget fint sammen med Kezia. Jeg skulle mene at hendes bifyr jo nærmest burde have betalt os for at give ham det længste blowjob, hvor kugler, skaft - det hele - blev suttet og slikket med stor vellyst af Kezia og mig på samme tid.... og ja, hun kan sprøjte, og fik lov til at slikke hendes våde fisse efter sprøjteriet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 22. Marts, 2022 lars1973 skrev, den 21.3.2022 at 12:58: jeg har besøgt Kezia og hendes bi-fyr en enkelt gang. Det var indledningsvist noget svært at få kontakt, men det lykkedes efter nogle forsøg. jeg havde en time med dem begge. Det var en ok og fin oplevelse. Det var ægte liderlighed, og fik min lyst til at sutte pik styret meget fint sammen med Kezia. Jeg skulle mene at hendes bifyr jo nærmest burde have betalt os for at give ham det længste blowjob, hvor kugler, skaft - det hele - blev suttet og slikket med stor vellyst af Kezia og mig på samme tid.... og ja, hun kan sprøjte, og fik lov til at slikke hendes våde fisse efter sprøjteriet.... Kan kun give dig rat, nåede bare ikke rigtig og smage hendes fisse safter man M var 100% i focus,og jeg nød det. kommer helt sikkert igen. kunne godt bruge en pille til deres tempo. så må finde nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 23. Marts, 2022 Hun skriver “former”, hvor meget “former” snakker vi om? Er det kurver eller er vi ude i noget tungere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 23. Marts, 2022 Dinner_at_the_y skrev, for 7 timer siden: Hun skriver “former”, hvor meget “former” snakker vi om? Er det kurver eller er vi ude i noget tungere? Passer da meget fint sammen: Alder : 40 Køn: female Kropsbygning: Medium Højde: 171.00 Vægt: 79.00 Hårfarve: Blonde Øjenfarve: Blue Intimbehåring: Other BH-størrelse:F Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 23. Marts, 2022 Cords skrev, for 7 minutter siden: Passer da meget fint sammen: Er det et gæt, eller har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 23. Marts, 2022 Dinner_at_the_y skrev, 1 time siden: Er det et gæt, eller har du besøgt hende? Det er en gennemlæsning af hendes profil - sammen med min vurdering af en 40 årig, 171 høj, der vejer 79 kg, det er en robust kvinde, men ikke voldsomt overvægtig, du er velkommen til selv at vurdere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 23. Marts, 2022 Cords skrev, for 4 timer siden: Det er en gennemlæsning af hendes profil - sammen med min vurdering af en 40 årig, 171 høj, der vejer 79 kg, det er en robust kvinde, men ikke voldsomt overvægtig, du er velkommen til selv at vurdere Nu ville det historisk set ikke være første gang, hvis tallene ikke passede helt. Derfor ville det være rart med info fra “hestens mule”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 24. Marts, 2022 Dinner_at_the_y skrev, for 6 timer siden: Nu ville det historisk set ikke være første gang, hvis tallene ikke passede helt. Derfor ville det være rart med info fra “hestens mule”. Du tager bare en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 24. Marts, 2022 Cords skrev, for 2 timer siden: Du tager bare en for holdet Jeg er ikke sikker på at du har forstået konceptet… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 20. April, 2022 Hum passer fint efter beskrivelsen så q i hendes bedste alder, skal besøge hende alene i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg