hej29 5 Skrevet 20. Marts, 2022 nogle der har hvad her kender ikke finde noget om hin https://annoncelight.dk/showad/339376 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 34 Skrevet 20. Marts, 2022 Du kan følge med her. https://www.eroguide.dk/forum/topic/151338-miss-sweet-1993-lidt-uden-for-viborg/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 20. Marts, 2022 hej29 skrev, for 8 timer siden: nogle der har hvad her kender ikke finde noget om hin https://annoncelight.dk/showad/339376 Du burde kigge lidt på, hvordan andre laver overskrifter. Du har trods alt været med på EG i 7 år. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 20. Marts, 2022 Benjamin skrev, for 22 minutter siden: EG i 7 år. Har og jeg som troede hin hvad ny, men glædeligt man lære noget nyt hver dag, også på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 520 Skrevet 21. Marts, 2022 Benjamin skrev, for 19 timer siden: Du burde kigge lidt på, hvordan andre laver overskrifter. Du har trods alt været med på EG i 7 år. Og du har været her i snart 10 år men det afholder ikke dig fra at lege mini-moderator i tide og utide og derved også komme med indlæg som ikke er synderlige relevante for den aktuelle efterlysning. Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende. /Tutankhamon 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 21. Marts, 2022 Tutankhamon skrev, for 1 time siden: Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende. /Tutankhamon Jeg forstår din harme, men når man kan indsætte et link, så kan man vel også indsætte overskriften fra annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 21. Marts, 2022 Tutankhamon skrev, for 2 timer siden: Og du har været her i snart 10 år men det afholder ikke dig fra at lege mini-moderator i tide og utide og derved også komme med indlæg som ikke er synderlige relevante for den aktuelle efterlysning. Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende. /Tutankhamon Såfremt dit påstand er rigtig, trækker jeg mit skriv retur, selvfølgelig ska vi/jeg ikk kaste sten efter folk som ligger ned, tænk hvis manden nu har taget tilløb i flere måneder og så endelig gør sit bedste, ja så beklager jeg mit skriv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2631 Skrevet 21. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 3 timer siden: Såfremt dit påstand er rigtig, trækker jeg mit skriv retur, selvfølgelig ska vi/jeg ikk kaste sten efter folk som ligger ned, tænk hvis manden nu har taget tilløb i flere måneder og så endelig gør sit bedste, ja så beklager jeg mit skriv Sidste efterlysning for et halvt år siden, der lavede han en nydelig overskrift. Haderup Pigerne - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Marts, 2022 Benjamin skrev, for 21 timer siden: der lavede han en nydelig overskrift. Åh jo, måske han havde en go dag, men Verden er nu engang ikk blot boller og trekanter, nogen dage er anderledes end andre, uden jeg har en stand for skid på, så videre til Ts efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 22. Marts, 2022 Fatter ikke i gider bruge tid på at analysere folks måde at formulere sig på. Det ender med at nogle bliver skræmt væk fra at komme med et indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg