3spermglatter 5 Skrevet 21. Marts, 2022 (edited) Sally uden sted - Annoncelight HOLD JER FRA HENDE HER... Hun tænker ikke ret langt end hun er tabt, hun var inde og handle på mit arbejde og fortalte 2 af mine kollegaer, at jeg har voldtaget hende fordi vi har haft sex uden gummi og hun fik sæd. Jeg har klare beskeder og hun er helt rundt på gulvet, hun går og råber og der er flere kunder i butikken. Aftalen var jeg måtte komme 3 gange uden gummi. Hun ligner en hjemløse og er nok førtidspensionist og udnytter staten med sort penge som hendes føde Redigeret 21. Marts, 2022 af 3spermglatter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3spermglatter 5 Skrevet 21. Marts, 2022 3spermglatter skrev, for 4 minutter siden: Sally uden sted - Annoncelight HOLD JER FRA HENDE HER... Hun tænker ikke ret langt end hun er tabt, hun var inde og handle på mit arbejde og fortalte 2 af mine kollegaer, at jeg har voldtaget hende fordi vi har haft sex uden gummi og hun fik sæd. Jeg har klare beskeder og hun er helt rundt på gulvet, hun går og råber og der er flere kunder i butikken. Aftalen var jeg måtte komme 3 gange uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3spermglatter 5 Skrevet 21. Marts, 2022 3spermglatter skrev, for 6 minutter siden: Sally uden sted - Annoncelight HOLD JER FRA HENDE HER... Hun tænker ikke ret langt end hun er tabt, hun var inde og handle på mit arbejde og fortalte 2 af mine kollegaer, at jeg har voldtaget hende fordi vi har haft sex uden gummi og hun fik sæd. Jeg har klare beskeder og hun er helt rundt på gulvet, hun går og råber og der er flere kunder i butikken. Aftalen var jeg måtte komme 3 gange uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 22. Marts, 2022 Det er træls at hun opføre sig som hun gør, og det er ikke acceptabel. MEN. Er du sammen med en som ligner en hjemløs ? giver du 1200 for TRE gange, uden kondom ? så kan jeg bare sige. Hvad havde du ventet af den person og til den pris ? Man får hvad man betaler for, og du har fået det så billigt at det eneste du har købt er problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 22. Marts, 2022 Grydeskeen skrev, for 30 minutter siden: så kan jeg bare sige. Hvad havde du ventet af den person og til den pris ? Det tyder på at TS også var sammen med hende sidste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 22. Marts, 2022 Han er lidt uheldig med hans valg, eller også er han lidt nærig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 22. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/339078 https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=339078&search_and_or=or Redigeret 22. Marts, 2022 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 22. Marts, 2022 Under nyt cover - sally what ever svindler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 241 Skrevet 22. Marts, 2022 Det her er den grimme bagside af de medaljer vi deler ud herinde. Sally har det tydeligvis ikke godt, og nu fik vi så lidt indblik i hvor galt det står til, og hvor galt det kan gå. Som der allerede er skrevet får man hvad man betaler for, og når man presser citronen så meget, bliver det surt. Det ligger mig meget fjernt at skulle have samleje med en glædespige uden kondom, og i det her tilfælde er det helt uansvarligt, både for hendes og for egen skyld. Denne tråd får mig virkelig til at overveje hvordan jeg får dækket mit sexuelle behov. Det giver i første omgang lyst til at holde mig til de få, som jeg kender, og kan snakke med om alting. Måske også om det her? 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Marts, 2022 Man bliver sgu lidt rystet over sådan en tråd her. Dels pga. Sally’s opførsel her, og hendes billeder viser en pige, der ikke ser ud til at have det ret godt og derfor formentlig føler sig presset til at skaffe penge sådan her for at financiere stofferne. Der har været flere tråde med hende tidligere, hvor hun pga. gæld også har snydt. Men jeg er godt nok også lidt rystet over dig @3spermglatterJeg forstår simpelthen ikke, at du for det første vil være sammen med en, der fremstår som Sally gør og så vil du kneppe hende uden gummi 3 gange for 1200,- Altså, hvad fanden havde du tænkt dig. At du vil kneppe uden gummi må du sådan set selv om, men hvad havde du selv forestillet dig du ville møde, når hun vil gøre dette for 1200,- De sidste par år hun har haft annoncer har jeg seriøst tænkt, at sådan som hun fremstår, så er der da umuligt nogle mænd, der vil besøge hende. Det skriger jo langt væk af, at hun er en nedslidt stofmisbruger. Og så har du betalt med MobilePay og nu har hun fundet ud af, hvor du arbejder. Nej, nej og nej siger jeg bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 22. Marts, 2022 Jeg bliver så “trist” af beretningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Marts, 2022 (edited) Grydeskeen skrev, for 15 timer siden: Er du sammen med en som ligner en hjemløs ? giver du 1200 for TRE gange, uden kondom ? så kan jeg bare sige. Hvad havde du ventet af den person og til den pris ? Søren A skrev, for 8 timer siden: hendes billeder viser en pige, der ikke ser ud til at have det ret godt og derfor formentlig føler sig presset til at skaffe penge sådan her for at financiere stofferne. Men jeg er godt nok også lidt rystet over dig @3spermglatterJeg forstår simpelthen ikke, at du for det første vil være sammen med en, der fremstår som Sally gør og så vil du kneppe hende uden gummi 3 gange for 1200,- De sidste par år hun har haft annoncer har jeg seriøst tænkt, at sådan som hun fremstår, så er der da umuligt nogle mænd, der vil besøge hende. Det skriger jo langt væk af, at hun er en nedslidt stofmisbruger. @3spermglatter, @Grydeskeen og @Søren A Der er ingen tvivl om at 3spermglatter har dummet sig ved at betale med mobilepay, og at hendes opførsel ikke kan undskyldes. Men at kalde hende narkoman udfra de billeder hun har i hendes profil er LANGT ude. Om hun føler sig presset til prostitution for at skaffe penge til stoffer. Måske, men andre føler sig presset til et legalt arbejde for at skaffe penge til stoffer. Skal vi også have ondt af dem eller er det kun de narko prostituerede vi skal have ondt af. 1200 er sådan set prisen for 1 time uden gummi hos mange discount piger. Her er der bare ikke begrænsning på hvormange gange man kan skyde kanonen af. Så 1200 for 3 skud uden gummi synes jeg ikke lyder specielt billigt. Hvis hun virkelig er narkoluder vil jeg sige det er dyrt. Redigeret 22. Marts, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 22. Marts, 2022 nørden skrev, for 8 minutter siden: @3spermglatter, @Grydeskeen og @Søren A Der er ingen tvivl om at 3spermglatter har dummet sig ved at betale med mobilepay, og at hendes opførsel ikke kan undskyldes. Men at kalde hende narkoman udfra de billeder hun har i hendes profil er LANGT ude. Om hun føler sig presset til prostitution for at skaffe penge til stoffer. Måske, men andre føler sig presset til et legalt arbejde for at skaffe penge til stoffer. Skal vi også have ondt af dem eller er det kun de narko prostituerede vi skal have ondt af. 1200 er sådan set prisen for 1 time uden gummi hos mange discount piger. Her er der bare ikke begrænsning på hvormange gange man kan skyde kanonen af. Så 1200 for 3 skud uden gummi synes jeg ikke lyder specielt billigt. Hvis hun virkelig er narkoluder vil jeg sige det er dyrt. Nu vil jeg ikke gøre mig til ekspert på stofmisbrug og jeg kender heller ikke pigen - MEN hvis du nu kigger på det første billede i hendes annonce , ser du en bøjet spiseske på bordet sammen med en lighter . Jeg er slet ikke utilbøjelig til at tro , at det ku være udstyr beregnet til at “smelte” stoffer ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Marts, 2022 nørden skrev, for 50 minutter siden: Men at kalde hende narkoman udfra de billeder hun har i hendes profil er LANGT ude. Det er på ingen måde langt ude med den viden vi ellers har om hende. Der er skrevet om hende flere gange og hun har haft mange fotos på gennem tiden. Som @Vendelboenskriver, så se på det foto han henviser til. Jeg kunne også bare skrive åben nu øjnene. Ja, vi skal have ondt af en narkoprostitueret og det kræver egentlig ikke en nærmere begrundelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3spermglatter 5 Skrevet 22. Marts, 2022 Vendelboen skrev, 1 time siden: Nu vil jeg ikke gøre mig til ekspert på stofmisbrug og jeg kender heller ikke pigen - MEN hvis du nu kigger på det første billede i hendes annonce , ser du en bøjet spiseske på bordet sammen med en lighter . Jeg er slet ikke utilbøjelig til at tro , at det ku være udstyr beregnet til at “smelte” stoffer ... Jeg er selv rystet over for mig selv, føler mig total blind og nu har jeg lige set en bøjet spiseske med en lighter. Jeg burde havde opfattet det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 932 Skrevet 22. Marts, 2022 Søren A skrev, for 4 timer siden: Det er på ingen måde langt ude med den viden vi ellers har om hende. Der er skrevet om hende flere gange og hun har haft mange fotos på gennem tiden. Som @Vendelboenskriver, så se på det foto han henviser til. Jeg kunne også bare skrive åben nu øjnene. Ja, vi skal have ondt af en narkoprostitueret og det kræver egentlig ikke en nærmere begrundelse. Virkelig godt set Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 22. Marts, 2022 massage er fedt skrev, for 22 timer siden: Det tyder på at TS også var sammen med hende sidste år Er Tammia og “ pigen uden sted” den samme pige? Jeg har været sammen med Tammie et par gange og kan godt genkende, at hun snakker som et. Vandfald , hun ryger stærk tobak, og kan godt lign en tidligere narkoman, men hun gør et godt stykke arbejde i sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 23. Marts, 2022 Servciesboy skrev, for 6 timer siden: Er Tammia og “ pigen uden sted” den samme pige? Jeg har været sammen med Tammie et par gange og kan godt genkende, at hun snakker som et. Vandfald , hun ryger stærk tobak, og kan godt lign en tidligere narkoman, men hun gør et godt stykke arbejde i sengen @Serviceboy nej - jeg mener ikke “Sally” og “Tammi” er samme GP - Tammi har jeg været sammen med som dig, og mindes hendes talestrøm kun bliver mindre imens hun giver blowjob. sally fik jeg tilbudt oveni til en trekant men veninde, som. Endte med at snyde mig for godt 1500,- da hendes tlf. bimlede og bamlede kort efter hun lagde nøgen og suttede, så man kan skrive nu… hun gik ret langt for at gennemføre sit plot! Med ven hun skyldte penge osv. der skulle Sally have været med! hendes udstråling på dette foto fik det ikke til at rykke i banditten! der er gode GP i denne branche og der er dårlige uærlige - sådan må det være, og det er da skidt “sally” er så langt ude som fler antyder - men der må være en årsag som vi ikke kan hjælpe hende med, hvis hun blot tænker næste fix - penge - hun må selv skulle ønske hjælp! God onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2022 Vendelboen skrev, den 22.3.2022 at 16:40: Nu vil jeg ikke gøre mig til ekspert på stofmisbrug og jeg kender heller ikke pigen - MEN hvis du nu kigger på det første billede i hendes annonce , ser du en bøjet spiseske på bordet sammen med en lighter . Jeg er slet ikke utilbøjelig til at tro , at det ku være udstyr beregnet til at “smelte” stoffer ... Søren A skrev, den 22.3.2022 at 17:22: Som @Vendelboenskriver, så se på det foto han henviser til. Jeg kunne også bare skrive åben nu øjnene. 3spermglatter skrev, den 22.3.2022 at 18:05: Jeg er selv rystet over for mig selv, føler mig total blind og nu har jeg lige set en bøjet spiseske med en lighter. Jeg burde havde opfattet det. @Vendelboen, @Søren A, @3spermglatter Så bare fordi der ligger en bøjet ske på bordet antager i automatisk at det er hende som er nakomanen? Er det virkeligt nok til at hænge nogen ud som nakomaner her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 24. Marts, 2022 nørden skrev, for 15 minutter siden: Så bare fordi der ligger en bøjet ske på bordet antager i automatisk at det er hende som er nakomanen? Er det virkeligt nok til at hænge nogen ud som nakomaner her? Der er jo mere end bare en bøjet ske på bordet, der underbygger det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg