Hop til indhold
Guest N10Ah

De faste vs de nye

Recommended Posts

Guest N10Ah

Det har været op og vende det omkring at besøge en fast gp og en nye, så det er nok ikke noget nyt jeg bringer på bordet der så sorry for det.

Men der er altså et eller andet helt specielt ved at besøge en fast gp, sådan er  det ihvertfald for mit vedkommende. Det skal lige siges jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos den faste favorit, og igen igen var det en fantastisk oplevelse, alt bliver bare bedre og bedre og bedre jeg kunne sgu dårligt koncentrere mig om at køre, duften af hendes parfume sidder og alt på mig og jeg kan stadig dufte den dejlige duft af hendes perfume så det er vel en lille form for en dejlig souvenir . Og det er lige netop det jeg synes der er det fedeste ved at besøge en fast gp. Det med at besøge en gp fast er det bedste i min bog, man ved hvad man går ind til og man hvad man får hvad man har betalt for. Sexen bliver altså også bare bedre for hver gang, hos en fast gp ved man som sagt hvad man går ind til, man er tryg ved pigen og man ved hvad hun kan lide og hun ved hvad du kan lide, og hvis man som mig godt kan lide at snakke med pigen og høre om hendes liv, kultur og så videre så bliver snakkede også bare bedre og man lære hende godt at kende og ligesom viser at man også er interesseret i hende. det gør bare hele akten perfekt, og tiden derefter også, og kemien er der bare hver gang. 

Jeg kunne forestille mig at i glædespiger også holder af de faste kunder der kommer og besøger jer fast, og at det også må være fedt for jer at lære et andet menneske at kende på den måde. Jeg tænker her at det er en gensidig fornøjelse.

Jeg forstår også dem som elsker at besøge en ny, den spænding ved at møde en ny pige og finde ud af hvad hun er for en størrelse, det nyder jeg skam også godt af når den faste gp ikke er her, og det er også virkelig fedt. Det er især endnu mere fedt når man møder pigen der er på billederne , fremfor at man bliver catfished af en pige der udgiver sig for at være en smuk ung kvinde fra Spanien og er hvad 24 år, men så viser det sig bare at være en gammel dame der ikke er den smukke pige man så på annoncelight og lugter langt væk af fusk og svindel. Ej spøg til side, det er bestemt også fedt at besøge en ny, men man ved ikke altid hvad man gør indtil, man kender ikke pigen og det er der også noget vildt spændende ved, og det er så forskellige og unikke måder pigerne udgøre deres arbejde på hvilket også er dejligt. Men mandskab dog huske at med respekt for pigen kommer man langt med, og det er jo også vildt fedt år kemien med en ny pige er der, det er jo intet mindre end fantastisk.

Det er vildt forskelligt hvad vi søger i denne verden, nyt eller fast og det skal der absolut også være plads til. Jeg tænker også at mange af pigerne sætter pris på de kunder som besøger dem fast. Det må også være givende for jer piger  på en eller anden måde, som jeg skrev i må da også holde af de kunder som besøger jer fast og skabe en form for relation til jeres kunder, og skabe en form for venskab hvis man kan sige det på den måde.

jeg kan sgu snart ikke tælle på hænder og fødder hvor mange gange jeg har besøgt min faste favorit men det er mange gange efterhånden og det er nok heller ikke sidste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jamen dog, kære @N10Ah dejligt for dig at du har så gode relationer og oplevelser med en lækker GP, og dyrk da endeligt relationen,  jeg kan være bekymret for om du er grebet af illussionen, den illusssion at det er at købe sex er det samme som veninde, girlfriend med bennefit, semi kæreste o.s.v. Så er det nemt at udvikle følelser, og så er der ikke langt til “triste tilstande” for dig, mange, nej de fleste GP er søde mennesker og skønne at have sex med, men det er de færreste der forelsker sig i kunderne, men gerne giver ham illusionen at han er lækker og en fantastisk elsker, nyd det, bare du er klar til at hun kan stoppe dagen efter du har besøgt hende og det ikke bliver et følesesmæssigt tab for dig.

bh

Bødlen

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

At besøge en pige, man har haft det fedt med før eller at besøge en ny, fremmed pige er for mig det største skisma i den her verden.

Det bliver ikke bedre, end når man har besøgt en pige for første gang, og det bare kører perfekt i sengen. Der er noget ret primitivt over det. Jeg føler, at jeg har matchet hende i et dyrisk spil - at jeg har kunne bolle hende helt rundtosset, hvor det lige så vel kunne have gået den anden vej. Men det gjorde det altså ikke.

Så hvorfor ikke bare gå en runde med hende igen, når man skal ud at have det sjovt næste gang? Jamen, det bliver som sagt ikke bedre end den første gang perfekte sex med en ny, fremmed pige, og det er det, der gør, at jeg hele tiden er på jagt efter nye tøser.

Indimellem render jeg dog også ind i en pige, hvor matchet er så ufattelig godt, at jeg bliver nødt til at forfølge det for en tid. Og det kan nærmest føles som en lettelse, når der viser sig nogle (som oftest aldeles ubetydelige) ridser i lakken hos hende eller i mit forhold til hende. For så føler jeg, at jeg kan bevæge mig videre til næste, nye pige uden at være bange for, om jeg går glip af noget. Det er ret tåbeligt, men sådan er det for mit vedkommende. Det handler dog også om, at jeg netop gerne vil undgå at lulle mig selv ind i den illusion, som @Bødlen nævner - at jeg begynder at tro, at jeg er en særlig og særlig fantastisk elsker.

Redigeret af Morabito
Jeg havde lavet nogle gentagede ord, og jeg ville gerne lige tilføje en sætning til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noah, det er en illusion du køber. Det er ikke ægte, og det skal det heller ikke være. Og jeg tror heller ikke du skal regne med, at der er piger, der er i branchen for at skabe venskaber eller dybe relationer. Heller ikke til dig. Jeg tror det ville være sundere for dig mentalt at finde nogle “rigtige” piger, hvor en eventuel interesse er oprigtig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder lidt som om du bevæger dig på tynd is men jeg kender jo af gode grunde ikke jeres relation, men der er altså et par lamper der blinker.

Har selv en favorit gp som jeg har besøgt en del gange og hvor jeg føler mig fantastisk velkommen, men for ikke at komme på for tynd is holder jeg igen med at besøge hende og tager også nogle afstikkere.
Har været der hvor jeg blev lidt forelsket og da måtte jeg afbryde at besøge den gp helt og holdent. 
For pigerne er det forretning og det skal man ikke glemme selvom man får en særlig god service. 

Selvfølgelig kan det ske der sker noget gensidigt ud over hyrdetimen men det er yderst sjældent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som sædvanligt må jeg vel gå mod strømmen også i denne tråd.

Den faste GP som jeg har det godt med, er for mig meget af det en kæresteoplevelse kan være, dog uden alt det som gør kæresteoplevelsen så kompliceret - dvs uden 96 procent af det almindelige kæresteforholdet. Kun nogle af de dejlige procenterne tilbage. Simple as that. Ingen fælles økonomi, ingen børn, inget hus, ingen diskussion om hvad vi skal spise, eller hvem som skal lave maden og hvem som skal rydde op i køkkenet. 

Det er for mig forelskelse uden komplikationer, og dem nyder jeg gerne og uden angst. Har nok aldrig rigtigt forstået den der forskrækkelsen over at få følelser for andre mennesker. Jeg vil jo have følelser jo - uden dem bliver det meste ligegyldigt, også sex. Følelser er ikke farlige hvis du er et balanceret og afklaret menneske. Hvis du ikke er, så er det alligevel ikke en god idé at besøge GP'er overhoved.

For mig virker det til at dem som aller mest advarer folk for at blive forelskede - og ofte ironiserer over dem som beskriver sine oplevelser som rosenrøde - er dem som har størst behov for at opleve nye kvinder hele tiden. En rationalisering af slagsens.   Det behov at hele tiden opleve nyt, har ikke jeg. Har jeg det godt med en eller nogle faste, så er der ingen grund for mig at finde nye. Finder jeg dog ud af at det ikke er så sjovt mere, så går jeg videre. Også det uden komplikationer - ingen såret kvinde som står og græder efter mig, eller kræver mig på halvdelen af alt jeg ejer.

Så ja - my vote goes to de faste piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hele møllen igennem. Startede med stor forelskelse ved Aller første besøg. Efter lang pause prøvede jeg så med forskellige dejlige GP’ere men fandt der ud af, at det for mig var mere givende ved at besøge den samme flere gange.

Disse besøg har så udviklet sig til tilstadighed længere varende besøg inkluderende mad og vin/champagne og jeg vil bestemt ikke klage. Det er jo også skønt med givende meningsudvekslinger og intellektuelle udfordringer og ja selvfølgelig bliver det også meget personligt hvilket jo ikke kan undgås - men men jeg er jo så meget realist at jeg godt ved at det ikke er forelskelse når der er 30 år mellem os! 
Bevares, , det er da tidspunkter hvor de få piger fylder alt for meget i hverdagen hvilket har resultere i en “kold tyrker” efter længere “samtaler” med en anden bruger i dette Forum, og dette holder indtil der kommer en sød besked og ja så er det jo op på hesten igen!

Så min konklusion er helt klar “faste” forhold og holder nu fast i kun to piger der kan opfylde de ønsker jeg har og begge har samme holdning til de lange besøg! 

Redigeret af Kajakfisker
Stavefejl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
sørensenv6 skrev, for 19 timer siden:

Noah, det er en illusion du køber. Det er ikke ægte, og det skal det heller ikke være. Og jeg tror heller ikke du skal regne med, at der er piger, der er i branchen for at skabe venskaber eller dybe relationer. Heller ikke til dig. Jeg tror det ville være sundere for dig mentalt at finde nogle “rigtige” piger, hvor en eventuel interesse er oprigtig. 

Det kan være en illusion, men det behøver det ikke. Man stopper ikke med at være et almindeligt menneske med følelser, når man bliver glædespige. Selv har jeg masser af gæster jeg er virkelig glad for, som jeg bekymrer mig om og bliver oprigtigt glad for at se, nogle der sender billeder af hunden eller fra ferien eller hvor vi mellem besøg kan skrive om løst og fast pr mail eller herinde, og så er der nogle jeg næsten elsker. Det betyder ikke, at vi går over på gratis eller at vi skal giftes. Det betyder bare, at vi er mennesker med følelser og det er okay.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm en  bartender bliver sjældent private venner med de mandlige kunder, nogle bartendere er gode til at score de kvinder der ikke har en mand med i baren,  bartendenren bekymrer sig sjældent for kunderne, de færreste bartender blir alkoholikere, men de er gode til at bevare illusionen om at de er venner og semikærester med kunderne, blot kræver det at kunderne kommmer i baren, det er ikke en illusion, men det kunne det være.

god dag til alle 

jeg skal ud og støtte unge kvinder <3 :D på det frivillige arbejde. 

vh

Bødlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
pacer skrev, for 11 timer siden:

Det lyder lidt som om du bevæger dig på tynd is

Hvorfor ? For det synes jeg nu ikke at jeg gør. Jeg fortæller bare om en dejlig oplevelse jeg havde med en fast gp og hvorfor jeg foretrækker at besøge en fast gp, Derfor betyder det ikke at jeg er forelsket i pigen og jeg bliver heller ikke forelsket om jeg så havde besøgt hende 50 gange yderligere. Jeg har været  i denne verden i et stykke tid nu så jeg er skam udemærket klar over at hvis ikke der lå penge på bordet så er der ingen lir, og jeg ved godt hvordan klaveret spiller. Jeg holder af mine besøg hos pigen men igen derfor betyder det ikke at jeg er blevet varm på pigen, for hvis jeg skulle finde en pige at blive forelsket i så benytter jeg mig fint af tinder, happn og andre datingapps, eller går i byen med mine kammerater for at finde en kæreste der, det gør jeg ikke med et besøg hos en gp.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
sørensenv6 skrev, for 23 timer siden:

Jeg tror det ville være sundere for dig mentalt at finde nogle “rigtige” piger, hvor en eventuel interesse er oprigtig. 

@Liv har givet dig et godt svar så jeg vil ikke komme ydlerligere ind på det. Og det kommer ud fra en gp.

men jeg går ud fra at fordi jeg fortæller om en dejlig oplevelse jeg havde med den faste gp jeg besøger og hvad besøget indebar så antager du at jeg er forelsket i pigen for det er jeg ikke, eller spørg andre glædespiger om  de holder af deres faste kunder. 

Jeg kan fortælle dig at hvis jeg ville finde en pige at blive forelsket i så benytter  jeg mig fint af tinder, happn og andre dating apps.  Jeg nævner godt nok at være interesseret i pigen, men der mener jeg altså at høre om hendes kultur, hendes lands historie, og så videre.  Jeg har været i denne verden længe nok til at vide hvordan klaveret spiller og jeg er udemærket klar over hvordan og hvorledes det hænger sammen.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bødlen skrev, den 23.3.2022 at 07:53:

dejligt for dig at du har så gode relationer og oplevelser med en lækker GP, og dyrk da endeligt relationen,

Mange tak :)

jeg kan være bekymret for om du er grebet af illussionen, den illusssion at det er at købe sex er det samme som veninde,

Tak for din bekymring men det behøver du nu ikke at være :) jeg er klar over hvad det vil sige at besøge en glædespige, jeg kunne måske have formuleret mig anderledes i Min tråd, men det kan jeg ikke rigtig ændre på nu.

, men det er de færreste der forelsker sig i kunderne

Det er jeg skam godt klar over, jeg er heller ikke forelsket i de faste gp’er jeg besøger, og det bliver jeg heller ikke. Ville jeg finde en pige at blive forelsket i eller kærester med så finder jeg det et andet sted som for eksempel tinder som jeg benytter mig fint af, eller går i byen med mine kammerater for at score.

at han er lækker

Liv har givet en god forklaring omkring en kunde og gp relation. Men kan man ikke som gp give et kompliment til en kunde og mene det uden at der er noget i det ?, hvis en gp finder noget i en kunde hun godt kan lide som for eksempel, ens duft/deo/parfume, hvis hun synes man har nogle flotte øjne eller what ever man nu kan giver af komplimenter, eller hvis hun nu synes kunden er lækker eller har en flot krop . Der behøver jo ikke være noget som helst i det, udover at det er et uskyldigt kompliment man giver til et andet menneske. Men nej jeg er  ikke forelsket i de gp’er jeg besøger. Jeg har været i denne verden nok til at vide hvordan det hænger sammen, og jeg ved godt hvordan en kunde og gp relation er.

bare du er klar til at hun kan stoppe dagen efter du har besøgt hende og det ikke bliver et følesesmæssigt tab for dig.

Jeg er klar over at hun kan stoppe fra den ene dag til den anden, og hvorfor skulle det bliver et følelsesmæssigt tab for mig, jo jeg holder da af pigen det skal jeg gerne indrømme men jeg er ikke forelsket som sagt. Jeg er klar over hvordan det hele hænger sammen. Men som @Liv også siger de er blot mennesker med følelser, og jeg tror da godt på at de kan holde af deres kunder at man kan holde af dem, men det betyder ikke at de er forelsket eller at man skal være kærester med dem. Jeg tror nu også godt på at en gp kan synes en kunde er lækker, eller give et kompliment til en uden at der er noget i det udover at det er er uskyldigt kompliment :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Llhansen skrev, Lige nu:

Taget fra en anden tråd: 

221463C2-8756-4554-97F2-851FEB4521C0.jpeg

Det har ændret sig kan jeg så sige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh

Du virker ikke helt i balance med dig selv ud fra dine mange foreskellinge fortællinger herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
MalermesterKbh skrev, for 3 timer siden:

Du virker ikke helt i balance med dig selv ud fra dine mange foreskellinge fortællinger herinde.

Okay men jeg har det skam fint 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...