Joan 124 Skrevet 23. Marts, 2022 (edited) Jeg besøgte Ava i Vejle for en uge siden Købte en time massage og sex Massagen er ikke helt i top men ok Sexdelen var heller ikke i top.. Der var ingen bj.. Kondomen og creme på bandit og afsted ind i hendes stramme fisse.. Hun mente jeg var for stor til hende og at jeg skulle være ekstra forsigtigt hvor hun også træk mig ud par gang.. Jeg pillet kondom af og spille af den på hende med en ordentlig brag orgasme hvor der var sperm over hele hendes ansigt og hår og det var hun ikke glad Hun er smuk og søde men jeg besøger hende ikke igen https://annoncelight.dk/showad/338961 Redigeret 23. Marts, 2022 af Joan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2545 Skrevet 23. Marts, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=338961&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 360 Skrevet 24. Marts, 2022 Sjovt som opfattelser er forskellige. Jeg besøgte hende for 3. gang - denne gang i Vejle. Jeg havde ikke bestilt noget bestemt, men tog det som det udviklede sig. Må sige jeg får alt hvad jeg forventer - og godt og vel mere til. Jeg har anmeldt Ava tidligere - så gider ikke gentage mig selv. Men kan sige, at sexdelen er perfekt for mit vedkommende. Hun er sød, imødekommende og servicen er i top. Hun snyder ikke på vægten med falske billeder eller tiden. 1500/60 var min pris. Måske havde hun lyst til at snakke? Måske kan hun li mig? Måske der var en god kemi? Eller ikke travlt og hun kedede sig? Jeg ved det ikke, men fakta er, at jeg var der det meste af to timer. Tør dårligt nævne det, men kan se der er lidt forskellige anmeldelser. Hun er en pige af kød og blod - og derfor handler det nok om kemi. Hun skulle derfor tage konsekvensen og bede kunden gå igen, hvis hun ikke følte det var rigtigt for hende. Det er heller ikke alle glædespiger jeg har lyst til at springe på. Og vil det ikke give den bedste oplevelse for alle parter, hvis det var legalt og helt normalt at melde fra, hvis kemien ikke rigtig er der. Jeg vil vove den påstand, at i 98% af alle besøg ved parterne inden for 120 sek. om det svinger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 122 Skrevet 6. Juni, 2022 Jeg har lige besøgt hende idag omkring Holstebro. Smukke øjne ægte billeder Win Win for mig 30 min for 900 dkk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 9. Juni, 2022 Månestjerne skrev, den 24.3.2022 at 09:19: Sjovt som opfattelser er forskellige. Jeg besøgte hende for 3. gang - denne gang i Vejle. Jeg havde ikke bestilt noget bestemt, men tog det som det udviklede sig. Må sige jeg får alt hvad jeg forventer - og godt og vel mere til. Jeg har anmeldt Ava tidligere - så gider ikke gentage mig selv. Men kan sige, at sexdelen er perfekt for mit vedkommende. Hun er sød, imødekommende og servicen er i top. Hun snyder ikke på vægten med falske billeder eller tiden. 1500/60 var min pris. Måske havde hun lyst til at snakke? Måske kan hun li mig? Måske der var en god kemi? Eller ikke travlt og hun kedede sig? Jeg ved det ikke, men fakta er, at jeg var der det meste af to timer. Tør dårligt nævne det, men kan se der er lidt forskellige anmeldelser. Hun er en pige af kød og blod - og derfor handler det nok om kemi. Hun skulle derfor tage konsekvensen og bede kunden gå igen, hvis hun ikke følte det var rigtigt for hende. Det er heller ikke alle glædespiger jeg har lyst til at springe på. Og vil det ikke give den bedste oplevelse for alle parter, hvis det var legalt og helt normalt at melde fra, hvis kemien ikke rigtig er der. Jeg vil vove den påstand, at i 98% af alle besøg ved parterne inden for 120 sek. om det svinger. Er hendes billeder ægte? Tænker bare... alene de store kasser er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 9. Juni, 2022 Hej har besøgt hende foto er rigtig og kasserne er falske men det betyder intet utrolig flot og sød pige bestilte 30 min med alt inklusive sport i 2 var ude igen efter ca 50 min Pris 1200 Alderen tror jeg ikke helt på måske 30/32 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg