PiaV 156 Skrevet 23. Marts, 2022 sweetstone skrev, for 44 minutter siden: Tror mange gør det af nysgerrighed for at få adressen. tror også mange der booker og ikke kommer, tager ikke en GP lige så seriøs som feks frisør/ tattovør/ tandlæge osv . For at sige det ligeud, nogle regner ikke GP for så meget. Jeg tror desværre, du har ret + der bare er nogen, der synes det er festligt at holde sjov på pigens bekostning specielt når de selv gemmer sig bag et taketidskort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 23. Marts, 2022 sweetstone skrev, for 1 time siden: Tror mange gør det af nysgerrighed for at få adressen. tror også mange der booker og ikke kommer, tager ikke en GP lige så seriøs som feks frisør/ tattovør/ tandlæge osv . For at sige det ligeud, nogle regner ikke GP for så meget. Tak! Det er også mit indtryk. Hvilket er sørgeligt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1222 Skrevet 23. Marts, 2022 Jeg kan kun kalde det dårlig stil og direkte respektløs. Selvfølgelige kan der ske ting og sager, men man kan altid sende en sms/besked med et pænt afbud Måske på nær hvis man er blevet ramt af en bil eller anden ulykke. Jeg kan godt lide den med at jeg skal bekræfte min aftale med pige mindst 30 min før vores aftale, på den måde ved jeg og hun at det sker. Har selv skulle aflyse engang hvor chefen lige smed ti opgaver over på mit bord ti min. før lukketid. Men det var jo bare at skrive pænt at arbejdet trak ud, og jeg desværre ikke kunne komme, men håbede at jeg måtte skrive til hende en anden gang, for at ses. Det blev taget pænt imod, og vi har siden haft nogle dejlige møder sammen. Så igen hus pli. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 23. Marts, 2022 Det er faktisk lidt synd. Fordi efter jeg slog den her tråd op, har jeg fået 3 mails om, hvor klam jeg er eller hvor meget at de afskyer ludere. Sorry to say. Sølle mennesker. Jeg har intet til overs for mennesker som troller andre fordi man kan. jeg lader mig personligt ikke røre af det. Jeg har bare ondt af de mennesker, som har et behov for at hævde sig selv på bekostning af andre. Er det virkelig sådan at miljøet skal være? Og i så fald så bliver i mænd sgu nødt til at hjælpe med at fordømme den opførsel… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 23. Marts, 2022 ½angel skrev, for 3 timer siden: Jeg kan kun kalde det dårlig stil og direkte respektløs. Selvfølgelige kan der ske ting og sager, men man kan altid sende en sms/besked med et pænt afbud Måske på nær hvis man er blevet ramt af en bil eller anden ulykke. Jeg kan godt lide den med at jeg skal bekræfte min aftale med pige mindst 30 min før vores aftale, på den måde ved jeg og hun at det sker. Har selv skulle aflyse engang hvor chefen lige smed ti opgaver over på mit bord ti min. før lukketid. Men det var jo bare at skrive pænt at arbejdet trak ud, og jeg desværre ikke kunne komme, men håbede at jeg måtte skrive til hende en anden gang, for at ses. Det blev taget pænt imod, og vi har siden haft nogle dejlige møder sammen. Så igen hus pli. Jeg er helt enig! Afbud er så fint! Ikke 5. Gang i træk måske. Men det er almindelig pli. Fordi vi holder jo tiden til de der har reserveret… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 23. Marts, 2022 Katrine75G skrev, 1 time siden: Det er faktisk lidt synd. Fordi efter jeg slog den her tråd op, har jeg fået 3 mails om, hvor klam jeg er eller hvor meget at de afskyer ludere. Sorry to say. Sølle mennesker. Jeg har intet til overs for mennesker som troller andre fordi man kan. jeg lader mig personligt ikke røre af det. Jeg har bare ondt af de mennesker, som har et behov for at hævde sig selv på bekostning af andre. Er det virkelig sådan at miljøet skal være? Og i så fald så bliver i mænd sgu nødt til at hjælpe med at fordømme den opførsel… Man kan undre sig over hvad de mennesker laver på disse sider når nu købesex er så klamt. Folk er sgu underlige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 23. Marts, 2022 pacer skrev, for 14 minutter siden: Man kan undre sig over hvad de mennesker laver på disse sider når nu købesex er så klamt. Folk er sgu underlige. Tak for jeg ikke er den eneste, der synes det er mærkeligt og decideret ynkeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 23. Marts, 2022 Katrine75G skrev, for 13 minutter siden: Tak for jeg ikke er den eneste, der synes det er mærkeligt og decideret ynkeligt. Trolls er ynkelige og ulidelige, der er flere hundrede af dem på min bloker-liste på facebook. Gider bare ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 24. Marts, 2022 Jeg forstår virkelig bare ikke, hvad man får ud af, at prøve at ødelægge andre. Du aner ikke hvor mange gange jeg har fået en besked om jeg er for fed. Sorry to say. Men jeg får rigeligt efterspørgsler. Så jeg tænker bare at det er sørgelige, ensomme mennesker. Og jeg har ondt af dem… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 24. Marts, 2022 Katrine75G skrev, for 7 timer siden: Jeg forstår virkelig bare ikke, hvad man får ud af, at prøve at ødelægge andre. Lad os sidde omkring et bål og bage snobrød. Så kan vi alle blive enig om hvor træls det hele er. Jeg glad for der er så mange der har givet dig moralsk støtte.( ironi kan forekomme) Hvis ikke du har opfattet det, er det desværre den tid vi lever i. Sportsstjerner og deres familier får dødstrusler når de taber en kamp. Politikere får dødstrusler osv osv osv. Hvor sørgeligt det end er, er det bare den tid vi lever i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 24. Marts, 2022 Hardrock_west skrev, for 20 minutter siden: Lad os sidde omkring et bål og bage snobrød. Så kan vi alle blive enig om hvor træls det hele er. Jeg glad for der er så mange der har givet dig moralsk støtte.( ironi kan forekomme) Hvis ikke du har opfattet det, er det desværre den tid vi lever i. Sportsstjerner og deres familier får dødstrusler når de taber en kamp. Politikere får dødstrusler osv osv osv. Hvor sørgeligt det end er, er det bare den tid vi lever i. Så fordi det er den tid vi lever i, skal vi så bare acceptere præmissen? Det er jeg sgu ikke enig i. Der må alle tage afstand fra den opførsel for at markerer almindelige spilleregler… 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 24. Marts, 2022 (edited) Katrine75G skrev, for 9 minutter siden: Så fordi det er den tid vi lever i, skal vi så bare acceptere præmissen? Det er jeg sgu ikke enig i. Der må alle tage afstand fra den opførsel for at markerer almindelige spilleregler… Lad mig stille dig 2 spørgsmål. Hvad har du fået ud af denne tråd? Tror du denne tråd gør nogen forskel? Redigeret 24. Marts, 2022 af Hardrock_west Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 24. Marts, 2022 Hardrock_west skrev, for 17 minutter siden: Lad mig stille dig 2 spørgsmål. Hvad har du fået ud af denne tråd? Tror du denne tråd gør nogen forskel? Ja - jeg tror at jo mere flere italesætter et problem eller tager afstand til en adfærd, jo mindre bliver problemet. Om du er enig eller uenig er heldigvis din egen sag. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 1. April, 2022 Katrine75G skrev, den 23.3.2022 at 13:09: Kære mænd. (Og kvinder) Jeg vil nødig lyde som en sur kælling. Men nu har jeg oplevet virkelig, virkelig mange gange, at der er nogen, der booker tid - både privat og på bordel - uden at dukke op. Endda har jeg oplevet at nogen siger, at de står udenfor - men nej. Det gør de sgu ikke engang. Kan vi ikke godt blive enige om, at det er respektløst og spild af tid? Og hvorfor? I dont get it. I den tid kunne jeg have gjort en anden mand glad. Der er da heller ingen, der booker tid hos en frisør - bare fordi man synes det er sjovt? Uden at dukke op. Puha - det er bare frustrerende. Og virkelig en irriterende opførsel. Jeg er generelt meget tålmodig og rummelig. Men når det sker så ofte, så er det altså en mærkelig kultur, der er herskende. Sidst men ikke mindst: tak til jer, som kan finde ud af at overholde aftaler. Og som behandler os dejligt! Kys Jeg vil prøve at komme med min teori ang afbrænder. Jeg har indtil for en mdrs tid siden været forskånet for afbrænder i det store og hele, lige på nær min tur til Sjælland for år tilbage. Jeg har den teori at det hænger sammen med indtoget af de mange desperate udenlandske kvinder. Jeg tror deres pimper/ kunder mm sidder og booker tider hos os danske gp’er. Så når en seriøs gæst gerne vil booke en tid må vi beklage at der er optaget. Hvad gør gæsten så hvis han er liderlig nu og ikke vil vente til en anden dag! . Han suser måske afsted til en af de desperate kvinder der lokker med knald til en lav pris. Jeg kan nemlig mærke forskellen på at være et sted med ingen og mange udenlandske piger. Der er naturligvis altid mænd der tænder på at forpurre vores vagter. Men jeg tror ikke de er i overtal. Jeg arbejder jo som så mange andre danske kvinder privat diskret, hvor vi ikke ligger adressen op for at værne om vores og de ærlige gæsters diskretion . Derfor er vi tvunget til at tro på at Peter, Morten og Jesper mm er reelle indtil det modsatte er bevist. Så kan de dejlige mænd der ønsker at besøge os danske gp’er ikke sørge for at holde liv i os, ved at undlade de udenlandske kvinder, vil vi være et saga blot i fremtiden. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 1. April, 2022 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Jeg har den teori at det hænger sammen med indtoget af de mange desperate udenlandske kvinder. Hvor ved du fra der er mange desperate udenlandske kvinder? Det kan såmænd godt være rigtigt at pimps ringer rundt og laver falske bookinger for at optimere forretningen det lyder ikke usandsynligt, men det gør vel ikke kvinderne desperate? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 2. April, 2022 Frodige Ida skrev, for 10 timer siden: Jeg tror deres pimper/ kunder mm sidder og booker tider hos os danske gp’er. Så når en seriøs gæst gerne vil booke en tid må vi beklage at der er optaget. Hvad gør gæsten så hvis han er liderlig nu og ikke vil vente til en anden dag! . Han suser måske afsted til en af de desperate kvinder der lokker med knald til en lav pris Ah det tror jeg ikke du har ret i . Nok rigtigt at udenlandske pigers pimps booker tider, men så booker de tider hos andre udenlandske piger. Gæsterne/kunderne til danske/udenlandske piger/kvinder er vidt forskellige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 2. April, 2022 sweetstone skrev, 1 time siden: Nok rigtigt at udenlandske pigers pimps booker tider, men så booker de tider hos andre udenlandske piger. Gæsterne/kunderne til danske/udenlandske piger/kvinder er vidt forskellige. Det tror jeg, at du har ret i. Min konspirationsteri går ud på at der er to typer: Den ene er kunder, som får kolde fødder, bliver forhindret og er ligeglade, eller som får "et bedre tilbud" i sidste øjeblik. Den anden er: hævngerrige incels, "Voldemort-typer", eller prostitutions-modstandere, som prøver at gøre det surt for populære danske piger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 2. April, 2022 Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Jeg vil prøve at komme med min teori ang afbrænder. Jeg har indtil for en mdrs tid siden været forskånet for afbrænder i det store og hele, lige på nær min tur til Sjælland for år tilbage. Jeg har den teori at det hænger sammen med indtoget af de mange desperate udenlandske kvinder. Jeg tror deres pimper/ kunder mm sidder og booker tider hos os danske gp’er. Så når en seriøs gæst gerne vil booke en tid må vi beklage at der er optaget. Hvad gør gæsten så hvis han er liderlig nu og ikke vil vente til en anden dag! . Han suser måske afsted til en af de desperate kvinder der lokker med knald til en lav pris. Jeg kan nemlig mærke forskellen på at være et sted med ingen og mange udenlandske piger. - not all foreign girls have a pimp and not all Danish girls are independent. It's not about black and white, good and bad, Danish versus foreign. It may be that some pimps of Danish and foreign girls try to arrange fake appointments. Some teenagers do that too. Some men do it for fun... There is a Danish tantric therapist in Rodovre who tries to book fake appointments with me at regular intervals. Is this Danish then desperate(?) - I don't know and I don't care. There is access to a blacklist on Nympho for verified girls. It is highly recommended. ( only for girls) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 2. April, 2022 (edited) sweetstone skrev, for 4 timer siden: Ah det tror jeg ikke du har ret i . Nok rigtigt at udenlandske pigers pimps booker tider, men så booker de tider hos andre udenlandske piger. Gæsterne/kunderne til danske/udenlandske piger/kvinder er vidt forskellige. Jeg tror heller ikke nødvendigvis, at det er udenlandske pimps, der booker fake tider. Det kan være alle mulige som Brutus er inde på, også andre pigers kunder, der vil ha info om, hvor man er. Til gengæld tror jeg ikke, at der er stor forskel på gæsterne, der skal da nok være nogle der kun er til danske piger, eller kun er til udenlandske, men mon ikke de fleste shopper lidt rundt? Det oplever jeg hos flere af mine gæster, der kommer hos både danske og udenlandske. Jeg er heller ikke bleg for at henvise til en udenlandsk pige, hvis en gæst efterspørger noget, jeg ved hun kan tilbyde. Mht at booke uden at møde op, så aftager det med tiden, hvis man bliver på samme sted; man bliver også skarpere til at høre om folk er seriøse og faktisk har tænkt sig at møde op. Redigeret 2. April, 2022 af Liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 2. April, 2022 Liv skrev, for 25 minutter siden: Til gengæld tror jeg ikke, at der er stor forskel på gæsterne, der skal da nok være nogle der kun er til danske piger, eller kun er til udenlandske, men mon ikke de fleste shopper lidt rundt? Det oplever jeg hos flere af mine gæster, der kommer hos både danske og udenlandske. Jeg er heller ikke bleg for at henvise til en udenlandsk pige, hvis en gæst efterspørger noget, jeg ved hun kan tilbyde. Du har nok ret. Mit svar var nok mere til den påstand, at udenlandske pigers pimp bookede tider hos danske gp. Den er for langt ude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 2. April, 2022 Det er pissehamrende irriterrende. Det eneste der er at gøre (som jeg ser det) er at tackle det bedre. Altså gøre noget på sin egen banehalvdel, for på deres har man jo ingen indlydelse Det er min fornemmelse at det er mænd der er sex afhængige der gør det for størstedelens vedkommende. Dem der booker og ikke dukker op, gør det fordi de fantaserer om en aftale, men af en eller anden årsag ikke kan eller vil. Ved at booke en tid får de alt det de ønsker sig i flirt og mental forberedelse og det giver dem et kick. Det kan også være en slags "cock-blocking" hvor manden føler en slags tilfredsstillelse ved at ingen andre knalder med hende lige dér hvor han har bestilt tid. Nogle onanerer måske til tanken om hvad der var foregået hvis han var dukket op. I nogle tilfælde tænker han måske ikke over hvor negativt det er for sexarbejderen med både ærgrelse, følelse af afvisning og mistet potentiel indtjening fra en anden gæst. De tænker måske at det er harmløst og ligegyldigt. I nogle tilfælde ved de godt at det er lige præcis det der foregår og det i sig selv er der en tilfredsstillelse ved. Jeg har et par veninder der shopper luksusvarer online og går hele processen igennem lige indtil der skal trykkes på "betal". De siger det gør det nemmere ikke at shoppe i virkeligheden. De har en slags afhængighed de ikke helt kan kontrollere, og forsøger at gøre noget der er så tæt på virkeligt at det kan holde afhængigheden lidt i skak for en stund. Jeg tror at det her er lidt det samme. Det er nok svært at gøre ret meget ved det andet end at besværliggøre processen, og det vil så skræmme nogle af de seriøse væk. Det tætteste jeg er kommet på en løsning der virker bedre for mig er at alle aftaler skal bekræftes på selve dagen senest 3 timer før pr. sms. Bekræfter han ikke da skriver jeg en besked om at jeg betragter aftalen som aflyst, og så kan jeg give tiden til en anden. På den måde spilder jeg mindre af min tid, og giver samtidigt mulighed for at dem der gør det kommer så tæt på mål at de på en eller anden måde opnår det meste af det de var på jagt efter. Så koder jeg dem ind som "Udeblev Lør 2. April 2022" (som eksempel) og prøver de at booke igen, beder jeg om forudbetaling da de udeblev den og den dato. Det er dog min erfaring at det er de færreste der forsøger at gøre det igen. Dem der gør venter et halvt års tid eller mere, og det er dem der gør det systematisk. Det står ikke til at ændre som jeg ser det. Derfor har det for mig været bedst at jeg accepterer virkeligheden som den er og ikke ærgrer mig over at den ikke er som jeg godt kunne tænke mig den var. Ellers bliver der for mange dårlige dage. Kærligst, Eva 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 3. April, 2022 Jeg har altid holdt aftaler Men har prøvet sidste år at jeg har booket en tid med en som jeg havde været sammen med 2 gange ,men tredje gang kom hun ikke og ingen svar Kan så se efter læst hendes historie findes andet sted her i forummet kan jeg godt forstå men stadig at hun ikke aflyst aftalen ville jeg have forstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. April, 2022 MortenJ skrev, den 3.4.2022 at 16:40: Jeg har altid holdt aftaler super.....tror også alle overholder aftaler, der er ingen kunder på dette forum som beretter om det modsatte..tværtimod .....mange piger har ikke forstået at de har med kundeforhold at gøre, og som kunde i dagens samfund i aftale forhold, om det er Læge/Butik osv...er mennesker m/k fuldstændig ligeglad så lang tid det ikke har konsekvenser, mange erhverv har lagt gebyr på udeblivelser....løsning, lav ikke aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 6. April, 2022 Katrine75G skrev, den 23.3.2022 at 13:09: eg vil nødig lyde som en sur kælling. Men nu har jeg oplevet virkelig, virkelig mange gange, at der er nogen, der booker tid - både privat og på bordel - uden at dukke op. Endda har jeg oplevet at nogen siger, at de står udenfor - men nej. Det gør de sgu ikke engang. Kan vi ikke godt blive enige om, at det er respektløst og spild af tid? Og hvorfor? I dont get it. I den tid kunne jeg have gjort en anden mand glad. Der er da heller ingen, der booker tid hos en frisør - bare fordi man synes det er sjovt? Uden at dukke op. Puha - det er bare frustrerende. Og virkelig en irriterende opførsel. Jeg er generelt meget tålmodig og rummelig. Men når det sker så ofte, så er det altså en mærkelig kultur, der er herskende. Hej Katrine Jeg føler SÅ meget med dig Det er simpelthen så dårlig stil at gå hele vejen, lave en booking, og så brænde de en af i sidste øjeblik eller så møder de aldrig op. Jeg tror helt klart det handler om det vi kalder fantasy-booking - der er simpelthen så mange mænd som tænder på tanken om at være sammen med en GP, men når virkeligheden så kommer for tæt på så får de kolde fødder og springer fra. SPILD AF TID! Jeg har slet ikke ord for hvor respektløst dette er! Man ville jo aldrig bare gøre sådan hvis man havde booket en tid ved frisøren eller tandlægen! Det er under al kritik! MIN anbefaling til dig vil være at tage et depositum. Jeg har selv gjort det stort set fra starten eftersom jeg havde samme problem. Jeg tager 20% depositum og de betaler via online gavekort f.eks. til Magasin eller SuperGavekort. Nogle vil nok springe fra, men de ville sandsynligvis heller ikke være seriøse. Du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du har flere spørgsmål eller andet jeg kan hjælpe med angående depositum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 8. April, 2022 Det kommer vi aldrig til livs, liderlige mænd sidder med pikken i hånden og bliver tændt af at spørge pigerne om forskellige ting, og brooker fordi det igen giver lille pjævsen glæde. Så er der bagmænd til udlanske piger der ofte forsøger at kører nye dk piger trætte, og ja dem med mindre IQ som bare syntes det er sjovt ... Hos mig bliver man blokeret hvis man udebliver uden at give besked jeg er et menneske som andre og respekt løse mennesker der end ikke gider at sende en sms for at aflyse ( just a ho) gider jeg ikke alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg