Gråskæg42 57 Skrevet 23. Marts, 2022 Da jeg ikke ville betale depositum, blev jeg blokeret - nåede dog at anmelde, selv om jeg ikke ved om det nytter Linke kan jeg af gode grunde ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 23. Marts, 2022 Da jeg ikke ville købe hendes videoer, blev jeg også blokeret... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 23. Marts, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 3 minutter siden: Da jeg ikke ville købe hendes videoer, blev jeg også blokeret... Håber du nåede at anmelde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 23. Marts, 2022 Gråskæg42 skrev, for 1 minut siden: Håber du nåede at anmelde Nej, troede at der var potentiale for en date. Blev overrasket over hendes reaktion. Og det nytter heller ikke meget. Hun kan oprette en ny profil imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 23. Marts, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 2 minutter siden: Nej, troede at der var potentiale for en date. Blev overrasket over hendes reaktion. Og det nytter heller ikke meget. Hun kan oprette en ny profil imorgen. Så anmelder vi den også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 23. Marts, 2022 SugarDaters Samme text som ovenstående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg