Reniller 2 Skrevet 23. Marts, 2022 Nogle som har erfaring med AB91 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 24. Marts, 2022 https://sugardaters.com/da/profile/q_RO08xMZ8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackman 13 Skrevet 25. Marts, 2022 Reniller skrev, den 23.3.2022 at 19:16: Nogle som har erfaring med AB91 Du glemte bynavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reniller 2 Skrevet 10. April, 2022 BlindBoy skrev, den 26.3.2022 at 09:30: Frederikssund Havde en aftale med hende i dag men pludselig blokerede hun mig igår uden vi egentlig havde skrevet så meget men sådan er det og det er vel okay at få kolde fødder men havde ellers glædet mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 12. April, 2022 Reniller skrev, den 10.4.2022 at 20:43: Havde en aftale med hende i dag men pludselig blokerede hun mig igår uden vi egentlig havde skrevet så meget men sådan er det og det er vel okay at få kolde fødder men havde ellers glædet mig Desværre en ret almindelig fremgangsmåde for en del piger på SD, så det skal du ikke tage personligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 17. April, 2022 Jeg har fået en aftale med hende til en omgang vaniljesex - og til en fornuftig sugar. Så må jeg se om hun springer i målet. Jeg håber det ikke. Hun ser ud til at være en småbuttet sag - lige min type - og hendes ønsker til sex er helt fine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reniller 2 Skrevet 18. April, 2022 Ja hun ser fin ud og du må meget gerne fortælle lidt om oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 19. April, 2022 Hun vil have pengene på forhånd. Jeg sagde nej tak, og bum - så var jeg blokeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ktc Skrevet 19. April, 2022 Skulle du betale inden du mødte hende , eller ved ankomst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 19. April, 2022 ktc skrev, for 2 timer siden: Skulle du betale inden du mødte hende , eller ved ankomst ? Hun ville have pengene up front inden vi foretog os noget som helst og inden jeg var kommet indenfor Og jeg betaler aldrig - overhovedet aldrig - inden jeg køber en ydelse. De kvinder, som ikke kan forstå, at jeg betaler inden jeg går, går ofte glip af mit selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ktc Skrevet 20. April, 2022 Ser man det , du var helt fremme ved døren.......ikke særligt venligt..... utroligt dårlig stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg